• DAVENPORTPRIVATESCHOOL


    ♛ MONEY TALKS ♛


    ♚ AND I LISTEN ♚




    THE BEGINNING

    Het is maandag 20 augustus 2018: de eerste schooldag van het jaar. Alle studenten van Davenport Private School worden naar Hudson overgevlogen vanuit hun flamboyante, immense optrekjes in hun woonstad om weer een jaar onderwijs van de bovenste klasse te gaan volgen. Alle ouders/verzorgers hebben tijdens de zomervakantie een brief ontvangen met daarbij een contract. In dit contract worden de nieuwe, aangescherpte regels van de school omschreven. Iedere ouder en student dienen het contract te tekenen voordat zij terug konden keren naar Davenport om te voorkomen dat iemand ontkent op de hoogte te zijn van de nieuwe regels. Het is 09:00u en iedereen druppelt langzaam aan het schoolgebouw in om zich weer te settelen in hun slaapkamers. De lessen beginnen pas op 21 augustus zodat iedereen de tijd heeft om aan te komen en spullen uit te pakken.

    Temperatuur: ☼ 25 ºc
    Extra: Alle tassen worden bij aankomst doorzocht op alcohol, drugs of andere illegale middelen. Ook dit stond in het contract, dus de studenten kunnen hier niks tegenin brengen. 's Avonds zal er een welkomst borrel plaatsvinden. Hier mogen alle leerlingen één glas champagne drinken om te proosten op het nieuwe jaar en eigen gekozen kleding dragen.
    Graag vermelden boven een post: Naam • Leerjaar • Status • Locatie • Pratend met wie

    [ bericht aangepast op 26 maart 2018 - 19:41 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Candace       Fairhaven
    Senior • The Candyshop • Beau • Bedroom Beau


    Don't wanna cry but I break that way



          Candace overweegt een laatste poging te verrichten tot het bij elkaar rapen van haar zelfgemaakte mess — maar Beau is haar voor. Haar snikken sterven langzaam weg terwijl hij druk in de weer is met het inrollen van haar naakte huid, waarbij het haar voor het eerst raakt dat zij niet degene is die voor een ander zorgt.
          ‘Nou, Candy liefje — stop nu eens met huilen.’
    Candy kan onmogelijk wegkijken omwille van de manier waarop hij haar gevangen heeft genomen, veilig weggestopt in een deken. De tranen plakken aan haar wimpers en rollen in restjes van haar wangen, maar het snotteren is gestopt. Waar huilt ze nu eigenlijk om? Haar blik blijft gepikeerd hangen op Beau — welke ondanks hun volledige voorgeschiedenis en het feit dat hij haar zojuist heeft afgewezen — zijn eigen versie van troosten aan het uitvoeren is.
          ‘God, je wordt er niet knapper op als je huilt.’
    Candy haalt haar neus op als hij ietwat te hardhandig haar gezicht probeert droog te vegen, waarna ze het niet kan laten kort met haar kijkers te rollen. Beau Sinclair en zijn gevoel voor humor.
          Niet lang daarna, dwalen zijn vingertoppen vrijpostig omlaag. Dwalend bij haar keel — waardoor haar ogen ongewillig even naar zijn kaak schieten. Het is blauw als zijn boxershort en een prachtige slag geweest — maar trots is ze er niet op.
          ‘Nu je armen mooi gevangen zitten in deze deken. . .’
    Hij maakt zijn zin niet af, woorden welke er voor zorgen dat haar wenkbrauwen naar elkaar toe krullen in een frons, gevolgd door een kleine aanraking van zijn mond. Moeizaam worstelend weet Candy de deken iets te laten verlossen waardoor ze één van haar armen naar buiten kan steken, aarzelend in de lucht houdend tot ze deze toch over zijn donker gekleurde kaaklijn legt. Zijn lippen smaken naar zout en champagne en troost.
          Misschien is hij knettergek geworden van de speed en is de drank haar toch iets te zwaar gevallen — misschien is dat een logische verklaring waar ze vrede mee kan vinden nu haar hart bijna buiten haar ribben bonst en lichaam niets anders wil dan Beau's aanrakingen. Ze zucht tegen zijn onderlip, haar ogen nog altijd gesloten, de tijd voor gezond verstand voorbij. Ze wil zijn perfecte haar voelen onder haar handpalm en door haar vingers laten glijden terwijl de tijd langzaam verder tikt.
          Woorden zouden het moment verpesten, dus houdt ze haar ingewikkelde gedachtes voor zich. Het maakt niet uit wat hij denkt of voelt of wil — in dit kleine moment dat ze met hem deelt willen ze het zelfde en dat is het enige dat telt: hetgeen dat er voor zorgt dat ze haar lippen nogmaals met de zijne verbind. Nu wil ze gewoon bij hem zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Isak Finlay Faulkner
    17 || The Gay™ || Senior || The Big Hall || Not this guy again || Midas || Outfit


    Ik knabbelde rustig aan mijn stokbroodjes, terwijl ik overdacht om nog even naar de stallen te gaan. Dit was tot ik uit mijn gedachten werd gehaald door een stem, die ik liever niet had gehoord. Ik keek Midas recht in zijn ogen en trok een wenkbrauw op. Ik had geen idee waar hij het over had, maar om eerlijk te zijn deed ik ook nooit moeite om hem te begrijpen. Hij deed namelijk ook helemaal geen moeite om mij te begrijpen en had ook geen enkel probleem om mij bij elke kans dat hij kreeg te beleren over hoe mijn 'keuze' fout was en dat ik zou branden in de hel. Ik had dan ook echt geen respect voor hem. Ik stopte het laatste hapje stokbrood in mijn mond en haalde nog een hand door mijn haren. "Moet jij niet met een of ander meisje in je bed liggen? Of ben je hierheen gekomen om me nog maar eens te vertellen dat ik moralen bederf door mezelf te zijn?" beet ik hem toe. Ik had hier echt geen zin in, maar het was mijn eer ook te na om nu gewoon weg te lopen. Midas was een van de mensen die ervoor zorgde dat ik me niet altijd welkom voelde. Ik had het inmiddels van me af weten te zetten, en het was nog altijd een stuk beter dan thuis, maar toch meed ik hem liever wel. Hij was gewoon een eikel die vond dat ik mezelf niet mocht zijn, of in elk geval dat een belangrijk deel van mijn identiteit fout was en niet hoorde te bestaan. Ik keek nogmaals de zaal rond, en zag dat Florian jammer genoeg nog altijd aan de praat was met een meisje. Ik had ook nooit geluk. Misschien later als ik mijn leven op orde had en de mogelijkheid had om van tijd tot tijd uit te gaan. Voor nu was dat jammer genoeg niet zo, en zeker nu ze zelfs hadden verboden om een glas wijn te drinken bij het eten, werd dit een erg zwaar jaar. Ach, een fles drank kreeg ik nog wel binnengesmokkeld, zeker in een zak voer voor Gary of een stapel kleding, waar de beveiliging echt geen zin in had om doorheen te zoeken. "Dus, klaar voor je laatste jaar?" Ik had geen zin in een lang gesprek, maar ik was goed genoeg opgevoed om hem dit te vragen. Mijn toon was even vriendelijk als daarnet, helemaal niet dus, maar hij was de enige in de buurt en ik ging niet weglopen. Ik mocht dan kleiner, smaller, en zwakker zijn dan Midas, hij intimideerde me niet, en als hij niet met mijn homoseksuele aanwezigheid gezien wilde worden, zou hij degene moeten zijn die weg moest lopen, want ik ging dat echt niet doen.


    My hair is the straightest part of me

    And it's curly



    Bowties were never Cooler

    MIDAS RYDELL

    I'm here for a good time, not for a long one
    Senior • The Wild One • The Big Hall • Fin

    "Moet jij niet met een of ander meisje in je bed liggen? Of ben je hierheen gekomen om me nog maar eens te vertellen dat ik moralen bederf door mezelf te zijn?"
    Voor ik mezelf kan tegen houden moet ik zachtjes even lachen om Fin's eerste vraag. Ik schenk hem een kleine grijns, die al net zo snel weer van mijn lippen verdwijnt als ik me terug herinner met wie ik zojuist de lakens gedeeld heb. Het korte moment van victorie wordt vervangen door een rilling die van mijn nek tot mijn staartbeentje loopt en een knagend gevoel van schaamte op doet borrelen. Fucking Cassandra. Zelfs als ze niet eens bij me in de buurt is weet ze me nog het leven zuur te maken.
    Voor ik Fin er aan kan herinneren dat ik helemaal niks tegen zijn persoon heb, dat hij gewoon betere keuzes moet leren maken en uit zijn fouten moet leren in plaats van steeds weer het onheil op te zoeken, snauwt hij me zowat een vraag toe.
    "Dus, klaar voor je laatste jaar?" Hier moet ik echter even over nadenken, en ik friemel wat met een papiertje in mijn rechterbroekzak terwijl ik precies datgene doe.
    "Wel..." begin ik bedachtzaam. "Het laatste jaar zou het meest epische van allemaal moeten worden, niet? Als je elke tienerfilm in de geschiedenis van Hollywood mag geloven dan toch... Alleen, met die strengere regels zou het nog wel eens behoorlijk moeilijk kunnen worden dat cliché waar te maken. Plus I didn't dun get the girl..." Een zucht, die uit het allerdiepste van mijn longen komt schudt me wakker uit mijn innerlijke monoloog, die dan toch niet zo innerlijk bleek te zijn. "Woah, sorry, man. Hier moet ik jou niet mee gaan lastig vallen." De opmerking dat Fin zelf al genoeg problemen heeft zonder die van mij aan te hoeven horen besluit ik wijselijk weer in te slikken. Ik ga mijn best doen hem dit jaar niet te streng in te pakken, in de hoop dat hij op die manier wel in zal zien dat er ook andere wegen zijn om iets te bereiken. Lelijk is hij niet, hij hoeft dus zeker geen sodomie als laatste redmiddel te gebruiken om van de grond te komen. God heeft vast wel een leuke meid voor hem op de wereldbol gezet.
    Wat zijn vraag aan mij betreft was een andere stelling misschien beter geweest; is het laatste jaar wel klaar voor ons? Screw die nieuwe regels.
    "Weet je wat? We maken er het beste van. Ze kunnen ons niet allemaal van school sturen toch?" grijns ik hem toe als er een heerlijk idee mijn hoofd komt binnen gesprongen. Ik doe mijn jeans jack uit en begin de knoopjes van mijn hemd alvast los te maken terwijl ik met mijn voeten mijn cowboy boots uit trap.
    "DE LAATSTE IN DE FONTEIN MOET EEN HELE MAAND DE VIEZE SPORTSOKKEN VAN HET LACROSSE TEAM WASSEN!" schreeuw ik zo luid dat het onmogelijk is dat iemand in de zaal me niet gehoord kan hebben. Nadat ik mijn hemd op de grond gegooid heb zet ik het op een rennen. In plaats van de deur naar buiten toe te nemen ren ik de hal met slaapkamers op waarbij ik al passerend op elke deur bons en nog een aantal keer opnieuw mijn boodschap verkondig. Hier en daar vliegen deuren open, en dat mijn sportiviteit veel meer voordelen dan een beurs met zich meebrengt wordt duidelijk als ik enkelen die een behoorlijke voorsprong hadden weet in te halen.
    Ik mag dan wel niet de eerste zijn die met een duik de gigantische fontein op de binnenplaats in plons, de laatste ben ik zeker niet. Nadat ik enkele dames flink nat gespat heb begeef ik me naar de rand van de fontein, waar Fin lijkt te aarzelen. Zonder enige waarschuwing trek ik hem het koude water in, maar zorg ervoor dat hij niet kopje onder gaat.
    "Kijk man... Ik zeg niet dat ik je beslissingen goed keur, maar God gaf je ogen voor een reden en kijken kan geen kwaad, dus geniet ervan? Zie het als een kerstgeschenk," grinnik ik terwijl ik gebaar naar alle halfnaakte jongeren om ons heen, zowel jongens als meisjes.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Isak Finlay Faulkner
    17 || The Gay™ || Senior || The Big Hall || Not this guy again || Midas || Outfit


    Het viel me me dat Midas niet nog een snijdende opmerking had gemaakt op mijn woorden. Hij lachte een beetje, maar daarna veranderde zijn blik toch in een stuk minder fijne. Ik zou voorzichtig moeten zijn op dit moment, maar ik kon mijn nare gevoelens voor de jongen toch niet geheel voor mezelf houden. Mijn vraag kwam dan ook vrij bot over mijn lippen. Hij antwoordde toch nog relatief vriendelijk, terwijl hij met iets in zijn broek zat te friemelen. Ik hoopte maar dat het niet was wat ik dacht dat het was.
    Hij had gelijk, alle films hadden het altijd over een geweldig laatste jaar met een fantastisch einde, maar met al deze regels was de school haast een luxe gevangenis geworden. Zijn laatste woorden vielen me wel op. Midas, de hunk Midas, die de meid niet krijgt? Dat was toch apart. Ik trok een wenkbrauw vragend op, maar hij ging er niet op verder. Hij wuifde het weg, maar ondanks dat ik Midas het liefst uit mijn buurt hield, waren dit heerlijke sappige roddels, waar ik graag het fijne van wist. Plots kreeg hij de vreemdste grijs over zijn gezicht en het beviel me niets. Hij begon plots over van school sturen. Had hij niet door dat we nog een jaar moesten? En van school zonder diploma was in elk geval voor mij geen optie, en weggestuurd worden al helemaal niet. Ik had niets anders op dit moment.
    Hij begon opeens zijn kleren uit te trekken. Ik keek hem verbaast met grote ogen aan. Midas had altijd heel duidelijk gemaakt dat hij geen enkele gevoelens voor jongens had, maar ik wist ook dat de hardste schreeuwers nog wel eens het verst in de kast zaten. Toch deed hij plots iets heel anders dan dat. Wat hij riep duurde even om in te zinken, en niet alleen bij mij. Hij was al lang weg toen ik, samen met een boel anderen, de achtervolging in kon zetten. Ik had echt geen zin om te wassen, en zeker niet zijn gore sokken.
    Bij de fontein aarzelde ik toch. Ik had geen idee of het water koud was, mijn haar zou enorm gaan kroezen als het nat werd, en ik had geen zin om mijn kleding te verpesten. Mijn blazer kon vlekken op mijn witte hemd, en daarbij mocht die alleen naar de stomerij en niet gewoon gewassen. Nog voor ik het ding uit kon doen, trok iemand, waarschijnlijk Midas, me toch in de fontein. Ik struikelde over het randje en viel voorover richting het water. Hij was nog wel zo hoffelijk om te voorkomen dat mijn hoofd niet onder water verdween, maar ik was wel kletsnat. Ik trok me van hem los en luisterde half naar zijn woorden, terwijl ik mijn ogen de kost gaf aan de jongens die nu allemaal zonder, of met een plakkend doorzichtig, shirt in de fontein lagen. Alleen het woord kerst zorgde ervoor dat ik hem nog even aankeek. Dat, en het feit dat hij een goed lijf had. "Kerst in Augustus? Ik weet dat ik al lang niet meer voet in een kerk heb gezet, maar dat klopt denk ik niet." lachte ik, voor ik wat water naar hem toe spetterde. "Thanks anyways. Ik zal je voor Kerst proberen een cadeautje terug te geven." lachte ik. Ik had geen idee hoe deze prutser me aan het lachen kon krijgen. Eigenlijk wist ik het wel, zeker met alle knappe halfnaakte jongens hier in de fontein. Ik hoopte dat een van hen in elk geval beschikbaar zou zijn vanavond. "Of is dit ook meteen jou kerstcadeau? Ik mag wel gay zijn, ik ben niet blind." Er waren hier genoeg dames om een bikini beachvolleybalteam samen te stellen, en ik had zo het gevoel dat dit precies de reden was dat Midas dit had gedaan.


    My hair is the straightest part of me

    And it's curly


    [ bericht aangepast op 14 juli 2018 - 23:34 ]


    Bowties were never Cooler