• Hallo, hallo,

    De dag dat er een Groningenmeeting wordt georganiseerd is eindelijk gekomen. Ik, als rasechte Groninger, heb besloten dat we maar eens in het Noorden bij elkaar moeten komen.


    Waar?
    Groningen


    Verzamelpunt?
    Peerd van Ome Loeks op Groningen CS.


    Wanneer?

    12:00 - 17:00 zondag 8 juli 2018



    Meeters.
    Zeker.
    Eiland || Anna || 19 || Groningen
    JufAnk || Matty || 22 || Groningen
    Mefisto || Jellanie || 21 || Groningen
    VANBUUREN || Marjolien || 24 || Drenthe
    Square || Inge || 21 || Groningen
    Vronsky || Britt || 22 || Goor
    SOPE || Maddie || 22 || Emmen
    SonOfGondor || Marleen || 22 || Groningen


    Misschien // Waarschijnlijk
    Danvers || Sofie || 22 || Den Bosch
    Shadowsinger || Cheryl || 22 || Groningen
    Oxton || Shania || 17 || Utrecht
    HiddIeston || Natas || 28 || ...||
    Divide || Annemarije || 20 || Assen


    Indien je zou willen komen, graag even je naam, leeftijd en station waarvan je reist doorgeven! ^^








    [ bericht aangepast op 7 juli 2018 - 17:50 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ga dit misschien toch laten schieten, want ik zie het reizen absoluut niet zitten (voornamelijk door het feit dat er werkzaamheden zijn).


    •

    Neeeeeeee. ):


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JufAnk schreef:
    Neeeeeeee. ):


    Ja maar het is zooooo ver voor mij. Echt. Jullie Groningers moeten maar eens wat afzakken naar het zuiden voor een meeting, haha.


    •

    Is het idee om de meeting naar een andere zondag te verplaatsen als er niet werkzaamheden aan alle kanten van zwolle zijn?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dan kan ik er denk ik niet bij zijn, want de week erna ben ik weg. :')

    En wij zakken altijd af. D:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2018 - 19:05 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Volgens mij heb ik alles bijgewerkt. Klopt alles y'all?

    Wat betreft de werkzaamheden: Dat is zwaar kut. Ik denk echter niet dat het een goed idee is om het nog te verplaatsen?
    Ik zal zeker nog eens een andere meeting organiseren en dan zijn er hopelijk geen werkzaamheden. Wil je komen? Hartstikke leuk! Kom je toch liever niet: Heel erg jammer, maar we zullen elkaar vast wel eens meeten.
    Persoonlijk kom ik met alle liefde nog naar andere meetings op andere plekken in het land en ik ben vast niet de enige.


    look at the stars, look how they shine for you;

    JufAnk schreef:
    Dan kan ik er denk ik niet bij zijn, want de week erna ben ik weg. :')

    En wij zakken altijd af. D:


    Imoet altijd omhoog :') Zuid-limburg. Dus ja, denk dat bijna 3/4 van de Quizletters daar mee te maken heeft. Tenzij je rond amsterdam/utrecht woont :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kom wel denk ik.

    Hoe weten we eigenlijk wie - wie is? Stel je voor dat je op een vreemde afloopt enzo HAHA (die bijvoorbeeld op de zelfde meetingsplek staat).


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    @Inge
    Volgens mij hebben we elkaar al een keer gemeet in Emmen toch? :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Inge en ik wonen letterlijk een minuut van elkaar af, dus wij kunnen er ook wel voor zorgen dat we er (zeer) op tijd zijn. c: Ik denk dat het handigst is dat we bij het Peerd afspreken?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    VANBUUREN schreef:
    Ik kom wel denk ik.

    Hoe weten we eigenlijk wie - wie is? Stel je voor dat je op een vreemde afloopt enzo HAHA (die bijvoorbeeld op de zelfde meetingsplek staat).


    Don't worry, ik jaag ze wel weg. Ik, als meetingmama (even though I'm the youngest) zal ervoor zorgen dat ik als eerste aanwezig ben ofzo en dan ren ik heel hard achter vreemden aan zodat ze weg gaan. Klinkt als een strak plan.

    Iedereen die er vrij zeker van is dat 'ie komt, mag mij even een pb sturen met zijn nummer (als je dat fijn vindt in ieder geval) en dan pleur ik je in een meeting groep.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oh en Anna ok ofc. lol, oops.

    Heb je mijn nummer, Anna?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JufAnk schreef:
    Inge en ik wonen letterlijk een minuut van elkaar af, dus wij kunnen er ook wel voor zorgen dat we er (zeer) op tijd zijn. c: Ik denk dat het handigst is dat we bij het Peerd afspreken?


    Ja ik vind het goed!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Eiland schreef:
    (...)

    Don't worry, ik jaag ze wel weg. Ik, als meetingmama (even though I'm the youngest) zal ervoor zorgen dat ik als eerste aanwezig ben ofzo en dan ren ik heel hard achter vreemden aan zodat ze weg gaan. Klinkt als een strak plan.

    Iedereen die er vrij zeker van is dat 'ie komt, mag mij even een pb sturen met zijn nummer (als je dat fijn vindt in ieder geval) en dan pleur ik je in een meeting groep.


    Ik stuur je mijn nummer eventjes. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oké je mag mij gewoon op zeker zetten, want ik heb wat gefixt met Maddie (SOPE).
    Mijn nummer heb je al ^^

    En wat betreft het 'op een vreemde aflopen', iedereen stuurt meestal gewoon een selfie in de groepsapp, en sommigen kennen elkaar al, dus dan is iedereen wel makkelijk te herkennen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO