• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    FireKeeper schreef:
    Met grote trots kan ik mededelen, dat ik -na het zien van een spin die waarschijnlijk een kleinzoon van aragog was- maar twee uur hysterisch heb gekrijst en hoogstens een uur paranoia door het huis heb gerend, voordat m’n pa hem buiten zette. I’m ok now.
    Dit is zon kustsituatie, maar zo mooi verwoord :')


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Im a fucking fitgirl omg


    The truth is out there.

    Laat het los, laat het gaan. Ze hadden wel een goedkoper restaurant uit kunnen kiezen, maar goed het is niet mijn geld.


    Physics is awesome

    Ik had mij nog zo voorgenomen om niet op het werkrooster te gaan kijken ivm teleurstellingen.
    Guess who looked at it and is disappointed?


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik vind het zo rot dat ik me zo schuldig voel als ik het naar m’n zin heb buitenshuis.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ugh I kind of wanna curl up and cry but I have no reason to cry.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Moe moe moe MOE


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Au.
    Depressiekennistest en mn ma zegt dat ze t wil zien en tijdens t kijken heeft ze t over de inrichting van gebouwen en over koekjes. Gezellig... En mn pa zegt niet veel maar lijkt t ook niet te boeien... :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Trigger warning: gewicht
    Ik ben gewoon 4 kilo afgevallen?? Dit had ik nooit verwacht? Het voelt zo fucking raar om dat gewicht ineens te zien staan tbh.


    This ain't no place for no better man.

    Ik maak echt te veel selfies, dit is echt niet oké :')


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Yeah, go on. Ignore me. I love being ignored. I talk to you so you can ignore me. Absolutely. Love it.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ok misschien had ik niet zo veel moeten drinken als ik me al zo kut voelde. (Als ik dit lees: niet meer doen.) Maar fuck this zit ik zit te huilen op bed en het is 1 uur en waarom? Omdat ik m’n leven niets vind. Ik vind mezelf niets. M’n familie niets. M’n studie niets. M’n alles niets. Fuck. Alles. Ik wil zo graag weg hier. Gewoon niet meer omkijken en niet meer terug komen.


    I don't approve of Criminal Minds episodes with clowns


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I'm such an annoying twat tbh :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Trigger Warning: mention of suicidal thoughts and self destructive behaviour.

    Iedereen, maar dan ook iedereen in mijn naaste omgeving/vriendenkring heeft hun leven op orde en ronden hun zaken af en doen de opleiding die ze geweldig vinden en wat dan ook, en ik moet elke dag mijn best doen om mezelf niet af te maken of mezelf niet te laten uithongeren of mijn polsen door te snijden. En het laat me alleen nog waardelozer voelen. Ik weet serieus niet hoe lang ik dit nog vol kan of ga of wil houden.


    — Inner peace, it's hard to find. —