• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Dat je een nieuws artikel leest en je het hele artikel af vraagt hoe iemand erop komt om zijn kind zo te noemen. Waarschijnlijk ben ik te veroordelend, maar Bickel als naam?


    Physics is awesome

    Stroud schreef:
    Dat je een nieuws artikel leest en je het hele artikel af vraagt hoe iemand erop komt om zijn kind zo te noemen. Waarschijnlijk ben ik te veroordelend, maar Bickel als naam?


    HAHAHA samesame. 😂
    Heb je trouwens t artikel over de Amalia pop al gelezen? Ik vind t een vage pop tbh. :')


    OTOFT: zeeerrrr nutteloze dag vandaag. Gelukkig morgenavond naar schieten. Maar bepaald zinvol is mijn leven niet.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien niet lezen als je in de toekomst naar het VUmc wil i.v.m. genderdysforie.

    De wachtlijst voor een fucking iNTAKE is voor volwassenen nu 85 weken what the fuck??? Ik ben zo fucking blij dat ik destijds gewoon eerlijk tegen mezelf ben geworden, want anders had ik nu zo'n gigantisch probleem gehad. Dit is echt niet acceptabel. 19 maanden wachten voordat je überhaupt aan een traject mag gaan beginnen dat op zichzelf ook nog minstens een half jaar duurt. Ik kan wel janken voor de mensen die na mij zijn gekomen, want dit is echt verschrikkelijk eigenlijk.


    Caution first, always.

    I wish I could just disappear. Not having to deal with this life anymore. Start over somewhere else. To get real life people arround me that genuinely care about me and want me in their life because they want me to instead of feeling sorry for me.


    Smile. You're beautiful. <3

    Wel. Shit.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Tof ontspannend weekendje gehad! ❤️

    //

    En laten we het nu plannen, dinsdag of donderdag? :’D Het plannen duurt me te lang. 😆


    Ik wil een tuin vol egels

    Fielding schreef:
    (...)

    HAHAHA samesame. 😂
    Heb je trouwens t artikel over de Amalia pop al gelezen? Ik vind t een vage pop tbh. :')


    OTOFT: zeeerrrr nutteloze dag vandaag. Gelukkig morgenavond naar schieten. Maar bepaald zinvol is mijn leven niet.


    Ik heb het artikel net opgezocht en ik vind het gezicht van de pop totaal niet lijken op het gezicht van Amalia.


    Physics is awesome

    idk man maar "patriotic passion" als titel voor letterlijk wat dan ook klinkt als een dog whistle voor extreem rechts en dat maakt mij op mijn beurt extreem ongemakkelijk


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Shit. Het is zo lang geleden dat ik dat boek heb gelezen, dat ik was vergeten dat ze ook echt doodging erin.
    Maar dat is toch niet de bedoeling bij een kinderfilm? )":


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Leuk dit. Ik wordt blij gemaakt door mn ouders met dooie mus nummer zoveel van deze week. 🙁


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    N.a.v een bepaald topic een andere view op mijn middag:
    Yay, ik heb alles gewoon nog eens duidelijk opgeschreven! Dat was een hele hoop werk, nu alles nog in mijn hoofd stampen, en dan komt die toets helemaal goed!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ik wil student-adviseur worden uuugh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Donderdag yes. Was dat overmorgen maar al. :’)


    Ik wil een tuin vol egels

    net een half uur voor de deadline alles in topspeed moeten samengooien en indienen omdat je teamgenoot last minute zegt van: "wil jij het doen?"
    en nu is het binnen en zit ik hier van: alles dat wij hebben als team, heb ik eigenlijk zelf gedaan
    groepswerk voor twee alleen doen ja


    A to the Z

    Lekker een film kijken met mijn broertje die 4 jaar voor zijn geboorte is gemaakt lol


    There are poems inside of you that paper can't handle