• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Laleah schreef:
    (...)



    I want in



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wil een app als tinder, maar dan om je ideale schrijfbuddy te zoeken .


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Ik wil een app als tinder, maar dan om je ideale schrijfbuddy te zoeken .


    Geef in je bio op Tinder aan op zoek te zijn naar een schrijfbuddy. (cat) youneverknow


    OTOFT: sleeeeeeep. But I don't want to sleep. But I want to sleep. But I don't want to — uuugh D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Enorme struggles want ik wil mijn personage voor de verandering eens een Nederlandse naam geven die met winter te maken heeft, maar ik kan dit kind toch moeilijk 'ijspegel' noemen of wel dan?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Fielding schreef:
    (...)

    Geef in je bio op Tinder aan op zoek te zijn naar een schrijfbuddy. (cat) youneverknow


    OTOFT: sleeeeeeep. But I don't want to sleep. But I want to sleep. But I don't want to — uuugh D:


    Ja, maar ik heb dan weer weinig zin in flauwe guys die aankomen met 'oh, we kunnen wel een vervolg op 50 shades schrijven, winkwink' :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Enorme struggles want ik wil mijn personage voor de verandering eens een Nederlandse naam geven die met winter te maken heeft, maar ik kan dit kind toch moeilijk 'ijspegel' noemen of wel dan?


    Tbh zie ik sommige mensen er wel voor aan om hun kind "Sneeuw" te noemen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    FireKeeper schreef:
    (...)

    Ja, maar ik heb dan weer weinig zin in flauwe guys die aankomen met 'oh, we kunnen wel een vervolg op 50 shades schrijven, winkwink' :c


    En als je er nou zo gedetailleerd mogelijk bij schrijft wat voor genre/schrijfstijl/doelgroep/etc je zoekt? Dan wordt je bio langer, kom je serieus over en heb je een grotere kans dat oprecht geïnteresseerden je de goede kant op swipen en de gozers die een "quickie" willen je negeren. Eventueel geen foto van jezelf erbij als je Tinder echt alleen voor een schrijfmaatje zoeken wilt gebruiken? :Y)

    [ bericht aangepast op 16 april 2018 - 0:03 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Shadowsinger schreef:
    (...)

    Tbh zie ik sommige mensen er wel voor aan om hun kind "Sneeuw" te noemen.


    Hm, ja, dat was eerst het plan maar een ander personage heet al 'Regen' en ik wil niet dat het allemaal teveel op het weerbericht gaat lijken :c

    Fielding schreef:
    (...)

    En als je er nou zo gedetailleerd mogelijk bij schrijft wat voor genre/schrijfstijl/doelgroep/etc je zoekt? Dan wordt je bio langer, kom je serieus over en heb je een grotere kans dat oprecht geïnteresseerden je de goede kant op swipen en de gozers die een "quickie" willen je negeren. Eventueel geen foto van jezelf erbij als je Tinder echt alleen voor een schrijfmaatje zoeken wilt gebruiken? :Y)


    Als je het zo zegt, kan ik het eigenlijk nog best een kans geven ja! Je weet maar nooit en het is weer eens iets anders :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    (...)

    Hm, ja, dat was eerst het plan maar een ander personage heet al 'Regen' en ik wil niet dat het allemaal teveel op het weerbericht gaat lijken :c


    "In jouw toekomst zie ik een kans op Sneeuw waardoor zich IJspegels zullen vormen; en na Regen komt Zonneschijn."

    [ bericht aangepast op 16 april 2018 - 0:09 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    FireKeeper schreef:
    (...)

    Als je het zo zegt, kan ik het eigenlijk nog best een kans geven ja! Je weet maar nooit en het is weer eens iets anders :')


    Als je het besluit te doen, zin om dan af en toe eens een update ergens te droppen? Ben nu eigenlijk wel heel benieuwd dan of mijn voorspelling klopt of dat ik er volledig naast zit. 😋


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Plunkett schreef:
    (...)

    "In jouw toekomst zie ik een kans op Sneeuw waardoor zich IJspegels zullen vormen; en na Regen komt Zonneschijn."


    "Mijn vader heette Zon en mijn moeder Regen. Aangenaam, ik ben Regenboog."
    Ik spoel m'n concept bij deze door de gootsteen

    Fielding schreef:
    Als je het besluit te doen, zin om dan af en toe eens een update ergens te droppen? Ben nu eigenlijk wel heel benieuwd dan of mijn voorspelling klopt of dat ik er volledig naast zit. 😋

    Ja tuurlijk! Ik ga er binnenkort eens mee aan de slag :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    (...)

    "Mijn vader heette Zon en mijn moeder Regen. Aangenaam, ik ben Regenboog."
    Ik spoel m'n concept bij deze door de gootsteen


    "Mijn zusje heet Sneeuw, mijn broertje heet Hagel. Ook heb ik een tante Maan, een oom Mars en mijn grootouders heten Venus en Neptunus."

    Ik voel een boek aankomen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ^
    Dan moet er toch ook wel een Pluto bijkomen hoor. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    oké, dat het een compleet racistische site is met losgeslagen eikels en het slechtste van het slechtste in mensen toont - dat weet ik. dat betekent niet dat ik niet wil zien wat erop staat opdat ik een beter zicht zou krijgen op situaties als deze, beste provider, of wie er ook voor zorgt dat ik het niet kan zien


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ugh, body, y u do dis to me? I. JUST. WANNA. SLEEP. DARNIT.


    Deep inside, I've never felt alive