• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    This is too early

    Het is weer 'Nanóuk moet hardlopen, maar is te lui' tijd


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik kan een kater wel handelen. Ik kan geen kater handelen als ik de avond daarvoor ook een sobbing mess was. Au, mijn hoofd.


    Ik heb echt nul zin om te werken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Trigger
    Ik heb zoveel wonden die ik zelf heb gecreëerd en thank god voor mijn drie beste vrienden. Zonder hun was ik nu sowieso naar een inrichting gestuurd, want het is niet normaal meer. Die toetsweek stress heeft me goed opgefucked. Ik had nooit weer oude wonden open moeten halen


    all because i liked a girl

    Can this day be over? Thanks.


    The truth is out there.

    Oxton schreef:
    Trigger Warning: mention of suicidal thoughts and self destructive behaviour.

    Iedereen, maar dan ook iedereen in mijn naaste omgeving/vriendenkring heeft hun leven op orde en ronden hun zaken af en doen de opleiding die ze geweldig vinden en wat dan ook, en ik moet elke dag mijn best doen om mezelf niet af te maken of mezelf niet te laten uithongeren of mijn polsen door te snijden. En het laat me alleen nog waardelozer voelen. Ik weet serieus niet hoe lang ik dit nog vol kan of ga of wil houden.

    Dear, as far as I can, I know what you are going through. I'm here for you, i really really am. You can say anything to me, even you don't know me so well. Please, remember that?


    i wanna die with you once or twice.

    Only good thing about this whole birthday thing is alle kortingscodes voor de websites waar ik altijd zooi koop.


    The truth is out there.

    Aaaaaah, morgen een date en aaaaah. Ik vind het het echt superspannend en raak al lichtelijk gestresst van tijden afspreken, oops. Maar die stomme treinen ook.


    Stenenlikker

    Oxton schreef:
    Trigger Warning: mention of suicidal thoughts and self destructive behaviour.

    Iedereen, maar dan ook iedereen in mijn naaste omgeving/vriendenkring heeft hun leven op orde en ronden hun zaken af en doen de opleiding die ze geweldig vinden en wat dan ook, en ik moet elke dag mijn best doen om mezelf niet af te maken of mezelf niet te laten uithongeren of mijn polsen door te snijden. En het laat me alleen nog waardelozer voelen. Ik weet serieus niet hoe lang ik dit nog vol kan of ga of wil houden.


    Shaan talk to me kay? En maak je niet druk om hoe anderen het doen. Zij hebben hun eigen klok en jij hebt de jouwe. En of die van hun nu wat sneller gaat of die van jou wat langzamer, dat maakt niets uit. Jij komt er ook wel, op je eigen tempo. Vergeet niet dat niemand zijn leven echt op orde heeft al lijkt dat soms wel zo; alleen een beetje geluk op het goede moment. Je komt er wel. Probeer dat los te laten en focus lekker op jezelf. Meer moet je nu niet doen. If you ever need any, message me kay?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ah hemel kut he ik ben zo’n aanstelster ew


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik HAAT opiniestukken van mensen die zichzelf te interessant voor woorden vinden. Godmiljaar, zeg, drie kwart van je stuk kan ik zelf ook wel op komen en het andere kwart is zever.

    "De harde realiteit is dat het hier niet gaat om principes, maar om een gefaalde belangenpolitiek."
    Wow, die kerel brengt nieuwe inzichten. 🙄 Net alsof iemand met een beetje brein nog niet wist dat het dat was. M'n verwachtigen van opiniestukken liggen de laatste tijd al beduidend laag, maar dit soort "hé hier kom ik met een nieuw inzicht!!" irriteert me kapot.
    "Sinds Aristoteles en Burke weten we reeds dat staatsmanschap en nationaal beleid empirische wetenschappen zijn, die zich steeds dienen te baseren op historisch precedent. "
    (als je sinds schrijft is reeds overbodig) Maar dat daargelaten is het FILOSOFIE. Je weet dus niet, je kan ten hoogste aannemen met een zekere graad van waarschijnlijkheid. Tenzij je filosofie evolueert naar subjecten binnen positieve wetenschappen, maar dat is hier dus niet het geval.
    "Het idee dat de grondslag vormde van het Congres van Wenen en het Concert van Europa is in de vergetelheid geraakt."
    Het Congres van Wenen? Zeker dat je dat wil aanhalen? Je weet wel, dat Congres waar men besloot oude machten te herinstalleren omdat men bang was voor opstanden en elkaar daarom te steunen? Huh?
    "Het verlangen om Syrië aan te vallen en het Assad-regime te vervangen moet geïnterpreteerd worden als een geostrategische zet van een grootmacht die haar tanende hegemonie te allen prijze wilt bewaren. "
    Ja, dat wisten we nog niet. Ugh. Hadden we écht nog niet door.
    "Pas wanneer de VS dat beseft kunnen we ons eindelijk begeven in de richting van een duurzaam globaal machtsconcert."
    Ja, dat zal wel wezen. De afnemende macht van de VS gaat niet resulteren in een mooie situatie waarin ieder land onafhankelijk en we gezellig kletsen over wat wij willen in de wereld. Vergeet het maar. Dat is nog nooit gebeurt (misschien uit eigenbelang in Europa na je Congres van Wenen, maar dat was binnen Europa, niet wereldwijd, want op toen had Europa half de globe gekoloniseerd, remember? Toen was Europa de wereldmacht, remember?) en dat gaat ook nooit gebeuren.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eerst moest ik me niet druk maken, me niet er over druk maken en het zou wel goed komen. Vervolgens zit je gisteren om 12 uur s'nachts beneden in plaats van in je bed te liggen. Waarom? Omdat mijn onderbuikgevoel toch juist was die jij eerst simpel weg wuifde. Ja, maar vroeger deden ze dat niet. Mensen veranderen en na kerst zat ik er gewoon op te wachten dat er weer iets zou zijn.

    Eigenlijk had ik gewoon naar bed moeten gaan.


    Physics is awesome

    KIND
    leer lezen
    for real
    Geen fucking wonder dat we plots zo laag scoren op begrijpend lezen, Jezus


    Mhm?

    Leer het nou eens, Gaby.


    Feel the fire, but do not succumb to it.