• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Big girls don't cry 😩


    26 - 02 - '16

    Ik voel me vreselijk maar niemand boeit het toch. Weg alle vrijheid, ik ben toch iets van 2 nog voor m’n ouders en ik kan toch niks door mijn “beperking”, right?


    The sun will rise and we will try again.

    Wanneer je balletje balletje probeert te doen met je hond, maar hij het niet snapt en naast je komt zitten en in je handen snuffelt. It doesn't work like that. Not at all.


    She's imperfect but she tries

    8,0 op mn proefexamen. Hoe dan?


    The truth is out there.

    Ik haat groepswerken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    wanneer je meer stamtijden hebt onthouden dan je dacht na 3 maanden *pats herself on the shoulder*


    A to the Z

    Definitely thinking about writing a bundle of connected short stories about love to help me move on. Decisions, decisions.


    The truth is out there.

    SithWifey schreef:
    Definitely thinking about writing a bundle of connected short stories about love to help me move on. Decisions, decisions.


    Do it. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn vader vind het leuk om mij voor lul te zetten bij elke monteur die langs komst.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ughhhhhhhh
    Papers
    Stress
    Argh


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Mijn kamer mag misschien een troep zijn, jouw kamer is ook een troep en onder de trap is het ook een troep. Iets met een ketel en een pot?

    Daarbij leuk dat je makelaars gaat komen laten kijken, maar ik geloof er niet in dat we dit huis kunnen verkopen en gaan verhuizen. Het is al meerdere keren niet door gegaan dus eerst zien en dan geloven.


    Physics is awesome

    manmanman foto's kiezen van Bowie voor een nieuwe profiellayout is moeilijkkk
    i love everything about this man omg


    A to the Z

    Nog geen half 9 wn who’s drunk already Yo meee.


    Met grote trots kan ik mededelen, dat ik -na het zien van een spin die waarschijnlijk een kleinzoon van aragog was- maar twee uur hysterisch heb gekrijst en hoogstens een uur paranoia door het huis heb gerend, voordat m’n pa hem buiten zette. I’m ok now.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Uuuugh, ik kijk OITNB maar heb geen subtitles erbij. Ik snap niks van die Spaanse gesprekken. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •