• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    I’m lonely. Sadness is just a side effect.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Argh, ik ben helemaal klaar met mensen die iets doen waarvan ze wéten dat het me kwetst maar er vervolgens niets aan veranderen // to all those jerks: I’m done being nice, you can all fuck off.


    Hahaha hahaha oké lol.


    At the end we're all cursed

    Jawel


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben er twee weken niet en 90% van het internet is op? Daar doe ik geen 5 dagen meer mee he, stomme trut


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I miss you so fucking much gdi.


    This ain't no place for no better man.

    Sankofa schreef:
    (...)

    Ik weet niet waar dit over gaat, maar kan je niet overleggen met de persoon van de vacature en uitleggen waar je mee zit; dat je de job echt heel graag wil, maar dat je pas in september de leeftijd hebt die gevraagd wordt?


    Rhyme schreef:
    (...)

    Dit! Nooit geschoten altijd mis (;
    Schrijf gewoon een hele goede motivatie! (:


    Super bedankt voor jullie antwoorden! Het probleem is een beetje dat het gewoon wettelijk gezien niet haalbaar is ivm leeftijd, niet per se het contract. Ik ben nog steeds minderjarig en er is, hier in België althans, een hele extra regelgeving rondom werken als je nog geen achttien bent, dus dat is het probleem en ik vrees dat ik daar niet rond geraak. :/ Maar super bedankt!! (bloos)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I feel like having a massive mental breakdown but I cannot cause my life isn't even that bad. there are people that have it so much worse and I have a great life, with opportunities and a good family yet I still feel like a worthless piece of shit. I'm so fucking selfish.

    //


    I’ll stay up all night on the floor taking pills to keep me warm until I’m not sure I exist anymore.
    But that’s just fine it’s who I am and I appreciate my pain because I never had a choice.
    It was you or nothing, and nothing can hurt me like I hurt myself.

    [ bericht aangepast op 17 april 2018 - 0:01 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yup, still hurts.


    Ik ben er klaar mee.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    W000t, ik ben er op tijd uit, nu is de vraag: Ben ik op tijd aangekleed en ga ik aan mijn werkjes beginnen? 😂


    Deep inside, I've never felt alive

    ik ben zo moe.. en ik snap niet hoe het kan


    Life is a beautiful struggle

    Danvers schreef:
    W000t, ik ben er op tijd uit, nu is de vraag: Ben ik op tijd aangekleed en ga ik aan mijn werkjes beginnen? 😂


    Hahahahaha me atm


    A to the Z

    Vandaag eens kijken voor een nieuwe auto. Maar waar moet ik overal op letten. :’) Ik wil dat m’n pa helpt maar ik ben deze week niet bij hun thuis. :’)


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb vet veel zin ineens Harry Potter te gaan kijken


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.