• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    I should do school stuff, but all I want is to read fanfics, watch series, edit my profile and write out Grimm


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    twee weken geleden New York: sneeuw en -5
    twee weken geleden Nederland: best lekker weer

    een week geleden New York: ijskoude wind en -1
    een week geleden Nederland: lekker weer

    nu New York: zeikbuien
    nu Nederland: héél lekker weer

    Amerika, ik weet dat ik niet altijd even lief tegen/over je ben, maar dit verdien ik niet ;-;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Thoughts leave me alone :')

    [ bericht aangepast op 16 april 2018 - 15:59 ]


    Life is a beautiful struggle

    Wanneer je een dvd wil kopen, maar ze de actie hebben drie voor €20. Dus nu zitten er drie dvd's in mijn winkelmandje in plaats van de geplande een. Dat wordt films kijken dit weekend.


    Physics is awesome

    Kan iemand mijn portemonnee achter slot en grendel leggen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Stroud schreef:
    Wanneer je een dvd wil kopen, maar ze de actie hebben drie voor €20. Dus nu zitten er drie dvd's in mijn winkelmandje in plaats van de geplande een. Dat wordt films kijken dit weekend.


    Waar? Want bij Bol is t drie voor 25, wat dan dus 5 euro scheelt hahah

    OTOFT: uugh, boys. 🙄


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fielding schreef:
    (...)

    Waar? Want bij Bol is t drie voor 25, wat dan dus 5 euro scheelt hahah

    OTOFT: uugh, boys. 🙄


    Ik zit ook bij Bol, maar die van mij zijn kinderfilms dus misschien vandaar de extra korting?


    Physics is awesome

    Het zou echt zo convenient zijn als er een bus over me heen reed atm.


    The truth is out there.

    I honestly feel so unappreciated here, but I can't bring myself to telling them. I'm afraid they won't take it seriously anyway. So back to crying it is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sometimes I feel like people never care as much about me as I care about them.

    [ bericht aangepast op 16 april 2018 - 17:48 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    DEZE SERIE WTF WTF WTF Dit is gewoon raar en niet oké


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Stroud schreef:
    (...)

    Ik zit ook bij Bol, maar die van mij zijn kinderfilms dus misschien vandaar de extra korting?


    Ooh oke. Ja ik zocht op Fantastic Beasts. 😅


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alles onder een spoiler want moet even mn hart luchten en grof taalgebruik enzovoort.

    Dus, ik haat winkelen. En als ik dan net een uur in een te drukke primark heb moeten doorbrengen, vervolgens nog een kwartier in een te drukke supermarkt, terwijl het absurd warm is en m'n moeder aan de telefoon loopt te zeuren, dan is het niet gek dat ik zwaar geïrriteerd was tegen de tijd dat ik in de rij stond bij Kippie Kip. Zeker niet als die rij waanzinnig lang is en ik letterlijk 20 minuten op m'n beurt heb gewacht. En wat je dan vooral NIET moet doen, is voordringen. Als in: letterlijk aan komen lopen en gewoon voor me gaan staan. Want dan krijg je dit:
    Trainingsbroek 1: 'ja, dan was ik aan de beurt.'
    Ik: 'Nee, dat was u niet. Ik was. 5 kippenpoten alstublieft en een bakje van dat daar.'
    *meisje achter de kassa neemt m'n bestelling op en bevestigd aan Trainingsbroek dat ik aan de beurt was*
    Trainingsbroek 1: Vuil goor teringwijf, wie denk je godverdomme wel niet dat je bent
    Ik: Iemand die net een heel lang op haar beurt gewacht heeft.
    Trainingsbroek 2: Bijdehandje, daar moet je mee oppassen jij
    Trainingsbroek 1: Godverdoms teringwijf
    Ik: *blijft netjes wachten tot ik m'n 5 kippenpoten en het bakje van dat daar heb en onderdruk ondertussen de neiging om iemand neer te hoeken*
    Trainingsbroek 1 & 2: *besluiten door te gaan om me constant te beledigen en uit te schelden*
    Ik: *Reken af en pak mijn tasje met de 5 kippenpoten en het bakje van dat daar en loop weg*
    Trainingsbroek 1: Ja, loop godverdomme maar heel snel weg. Hoer. Ik neuk je helemaal de kanker in, teringslet
    Ik: Ook daarvoor zou ik zeggen: 'netjes op je beurt wachten'
    Maar echt, ik ben zo salty nu en hoe rude kunnen mensen zijn.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Feest ik heb eindelijk m´n eigen auto!!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Oeps.


    — Inner peace, it's hard to find. —