• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Fielding schreef:
    (...)

    Ooh oke. Ja ik zocht op Fantastic Beasts. 😅


    Ja, ik denk niet dat ie volgens Bol binnen de categorie van kinderfilms valt. Maar ze hebben vaker aanbiedingen dus misschien nog even wachten of ergens anders kopen?

    Ik weet niet of je in Nederland of Belgie woont. Maar bij Blokker en Primark verkopen ze ook dvd's en misschien scheelt dat toch een paar euro.

    Alleen nu rekent bol wel verzendkosten terwijl ik wel voor €20 ga bestellen dus dat is handig. Hopelijk valt het op te lossen.


    Physics is awesome

    Oke brein, NU KAPPEN BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE JUST STOP IT OK?


    The truth is out there.

    GRRRRR :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ugh ik ben echt kots en kotsmisselijk. Misschien moet ik maar gewoon naar bed en deze avond aan me voorbij laten gaan. Het is niet alsof ik heel erg in de mood ben om een avond door te komen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    WIL JE GODVERDOMME EENS NIET BOREN AAAAAGH
    ER WONEN NOG ANDERE MENSEN OP JE GANG JA
    ugh


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eigenlijk heb ik er echt helemaal geen zin meer in.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ze is het vergeten.. :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nog een uur... Kill me now, I'm soooo done with this schoolshit and it only has been one day


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Someday is a story and it's the one I'm sticking to.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    UUUUGH
    WAAROM. VERJAAR. IK. PAS. IN. SEPTEMBER???!!!?!!!
    Dit is zo'n leuke job en het past zo neig bij mij en het is perfect te combineren met mijn studies UGH
    maar het contract begint in juni EN IK VERJAAR PAS IN SEPTEMBER WHY dus ik kan niet eens solliciteren :C


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kijk een typfout maken kan, maar niet met Harry Potter. Serieus, Harrie?! Ik heb de naam Harry nog nooit zo geschreven gezien. We hebben minstens tien jaar een hele hype gehad met de boekenserie en de films en dan schrijf je het zo? Onder welke steen heb je dan geleefd?

    Ik reageer overdreven, maar ik ging er altijd vanuit dat iedereen Harry Potter toch wel goed zou schrijven.

    [ bericht aangepast op 16 april 2018 - 21:47 ]


    Physics is awesome

    Mathilda schreef:
    UUUUGH
    WAAROM. VERJAAR. IK. PAS. IN. SEPTEMBER???!!!?!!!
    Dit is zo'n leuke job en het past zo neig bij mij en het is perfect te combineren met mijn studies UGH
    maar het contract begint in juni EN IK VERJAAR PAS IN SEPTEMBER WHY dus ik kan niet eens solliciteren :C


    Ik weet niet waar dit over gaat, maar kan je niet overleggen met de persoon van de vacature en uitleggen waar je mee zit; dat je de job echt heel graag wil, maar dat je pas in september de leeftijd hebt die gevraagd wordt?


    26 - 02 - '16

    wil de persoon die het geluid van zijn telefoon aan heeft staan waardoor er continu een pling te horen is zijn geluid uitzetten want ik word er gek van thanks


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Niethuilenniethuilenniethuilenniethuilenverdommeverdommeverdomme

    [ bericht aangepast op 16 april 2018 - 21:30 ]


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Sankofa schreef:
    (...)

    Ik weet niet waar dit over gaat, maar kan je niet overleggen met de persoon van de vacature en uitleggen waar je mee zit; dat je de job echt heel graag wil, maar dat je pas in september de leeftijd hebt die gevraagd wordt?


    Dit! Nooit geschoten altijd mis (;
    Schrijf gewoon een hele goede motivatie! (:


    It's never gonna happen, Guys.