• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    I think I found him. And that amazes and terrifies me. I don't want to fall in love.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben echt niet gemaakt voor ochtenden


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Duendes schreef:
    Ik ben echt niet gemaakt voor ochtenden


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Neee wil niet opstaan, jaaa ga te laat komen. Ik wil vandaag gewoon echt niet. D:


    The truth is out there.

    Vandaag is een typische maandag waar alles dreigt fout te gaan


    Life is a beautiful struggle

    Waarom wil mijn hoofd vandaag niet meewerken?
    Waarom voel ik mij verdrietig, terwijl daar geen reden voor is? Ik wil gewoon naar huis, terug mijn bed inkruipen en pas morgen weer vrolijk wakker worden.


    It's never gonna happen, Guys.

    Ondanks het begin van de dag gaat het nog aardig vlug voorbij..


    Life is a beautiful struggle

    Gewerkt, wordcount van afgelopen drie weken ingevuld, samenvatting gemaakt en doorgenomen, agenda ingevuld, langs de apotheek geweest... ik denk dat ik gerust mag zeggen dat ik goed bezig ben vandaag. *O*
    Tijd voor een pauze.

    I want to take a nap, but I shouldn't


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dit gesprek is zo goed geweest, want ik heb eindelijk vrij uit gesproken en alles gezegd, maar ik ben echt heel moe nu..


    26 - 02 - '16

    Dit is echt zo'n dag waarop ik een natte vaatdoek ben die niets meer op kan nemen. Berichtjes, gesprekken, mailtjes, ... I just stare at it, reading and rereading it without effectively getting something done.

    Try again tomorrow ppl, sorry lol.


    She's imperfect but she tries

    Yeeeees na dit meest enge en awkwarde gesprek ooit heeft de camping me toch goedgekeurd. Blijkbaar is mijn Frans toch nog te begrijpen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Jeetje wat ben ik moe.. maar ondanks dat is de dag toch behoorlijk snel gegaan, alweer bijna vrij!


    Life is a beautiful struggle

    Nervous, scared and stressed out because of everything --'


    If you want to be strong, learn how to fight alone...

    Argggggh why am I like this?