• Een topic speciaal voor alle bioscoopverslaafden.
    Naar welke film ga je binnenkort? Of naar welke film ben je geweest?
    Let us know!

    Ik ga vanmiddag naar A Quiet Place. Ben heel benieuwd want hij schijnt goed te zijn. ^^

    Yasss nice! Mijn laatste film was Red sparrow en daarvoor The shape of water (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    TaeTae schreef:
    Ik ga vanmiddag naar A Quiet Place. Ben heel benieuwd want hij schijnt goed te zijn. ^^


    Ja die is leuk! Ik ga vaak naar de bios heb een pathe unlimited card. (:


    The truth is out there.

    Ik ben gisteren naar Ready player one geweest. Echt een aanrader voor wie hem nog niet gezien heeft! En vorige week Tom Raider gezien, ook een hele leuke film.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik ga 25 april naar Infinity War en ik wil Ready Player One ook nog heel graag zien.
    Deadpool 2 volgende maand ga ik nog heen, the Incredibles 2 ga ik nog heen. Heb nog genoeg om naar uit te kijken ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Volgende maand ga ik met mijn vriend en zijn zusje naar een Deadpool marathon in de bios. Eerst Deadpool nog een keer zien en daarna de première van Deadpool 2.
    Daarnaast wil ik Christopher Robin zo ontzettend graag op het grote doek gaan zien, maar dat zal nog wel gaan duren tot augustus voordat dat kan.

    Volgende maand moet ik overigens ook naar Solo: A Star Wars Story, want het is een Star Wars film en SW is mijn alles.

    [ bericht aangepast op 15 april 2018 - 13:15 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wij gaan nooit naar de bioscoop, want bij ons zit de Cinema Gold en die is erg ongezellig en het snacken is daar ook erg duur. En de Pathé zit helemaal in de stad, dus daar zouden we een eindje voor moeten gaan...


    oi, suzy

    Roach schreef:
    Wij gaan nooit naar de bioscoop, want bij ons zit de Cinema Gold en die is erg ongezellig en het snacken is daar ook erg duur. En de Pathé zit helemaal in de stad, dus daar zouden we een eindje voor moeten gaan...


    'helemaal in de stad'
    Wij moeten iets meer dan een half uur rijden als we naar de bios gaan (':


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb een pathe unlimited gold pas dus ik ga redelijk vaak. Gisteravond heb ik Blockers gezien en die was erg leuk. Verder staan Rampage, Infinity War, Solo: A Star Wars Story en Deadpool Night (marathon) allemaal al gereserveerd of gepland ^^


    El Diablo.

    SithWifey schreef:
    (...)

    Ja die is leuk! Ik ga vaak naar de bios heb een pathe unlimited card. (:

    Ah zin in. En nice! Ik werk bij Pathé dus ik kan sowieso gratis, maar anders had ik ook zeker een abo genomen!

    Zoveel goede films die nog komen gaan *O*

    TaeTae schreef:
    (...)
    Ah zin in. En nice! Ik werk bij Pathé dus ik kan sowieso gratis, maar anders had ik ook zeker een abo genomen!

    Is dat nou leuk, in de bioscoop werken? (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben al zo lang niet meer naar de bios geweest! Volgensmij was Soof 2 de laatste film dien ik gezien heb.
    Ik wil heel graag naar Crimes of Grindelwald eind dit jaar, en Love, Simon wil ik ook heel graag zien.

    Veel plezier bij a quiet place! (:


    We were the forever that didn't last

    Brendon schreef:
    (...)
    Is dat nou leuk, in de bioscoop werken? (:

    Ik werk er momenteel in de schoonmaak, en ik kan je vertellen; het is zwaar werk, maar wel ontzettend leuk. Vooral als je de juiste collega's hebt.
    Maar over een maand of twee switch ik naar Service Employee (dus echt werken wanneer de bezoekers er zijn), dus dat gaat vast nog een beleving zijn want dat is natuurlijk weer totaal iets anders haha.

    Wildfowls schreef:
    Ik ben al zo lang niet meer naar de bios geweest! Volgensmij was Soof 2 de laatste film dien ik gezien heb.
    Ik wil heel graag naar Crimes of Grindelwald eind dit jaar, en Love, Simon wil ik ook heel graag zien.

    Veel plezier bij a quiet place! (:

    Wauw dat is inderdaad al lang geleden! En yeees Fantastic Beasts *O*

    Dankjewel! ^^