• Een topic speciaal voor alle bioscoopverslaafden.
    Naar welke film ga je binnenkort? Of naar welke film ben je geweest?
    Let us know!

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Ik wil morgen naar de bioscoop en ik twijfel tussen Deadpool 2 en I Feel Pretty. De eerste film van Deadpool heb ik al gezien.

    Kun je vertellen wat hem zo goed maakt zonder te spoileren?

    In 1 zin: hij is nog beter dan de eerste deadpool

    TaeTae schreef:
    (...)
    In 1 zin: hij is nog beter dan de eerste deadpool


    Ja, nou, dit dus hahah


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik kom net terug van Deadpool 2 and I agree completely! Hij was echt heel vet.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Op vrijdag avond heb ik de film Ghostland gekeken in de bioscoop.
    Ik vond hem zelf niet alles, het tweede deel van de film was opzich wel origineel gemaakt maar vaag....geen goede schrikmomenten.

    Deze week ga ik naar Han Solo, i'm so curious!!


    “The flame that burns Twice as bright burns half as long.”- Lao Tzu, Te Tao Ching

    @TaeTae, Hale & Egorova

    Dat belooft wat dan. Nu maken jullie me ook wel nieuwsgierig.


    Physics is awesome

    Ik ga morgen naar Ant Man & The Wasp toe!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben dinsdag naar de ant man night geweest was leuk! Daarvoor naar Hereditary en Incredibles 2. 🙏


    The truth is out there.

    Ik ga vandaag naar Jurrasic World kijken :)) Na de voorbije vier films ben ik benieuwd ofdat deze even goed of misschien zelfs beter gaat zijn...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Vorige week naar Purge geweest. Raad ik niemand aan.

    Ben van plan de komende week naar Skyscraper, Redbad, Jurassic World (voor de 2e keer), Ant-man and the Wasp en misschien nog wat anderen te gaan. (':
    De laatste film die ik gezien heb in de bios is Tag. Daarvoor Ocean's 8 en The Incredibles 2.

    Oh, en even reclame maken voor mijn topic : Coming Soon ¤ [Movies]. Het is een topic met de bioscoop films voor de komende jaren, diens Nederlandse releasedatums en een trailer. (:


    Credendo Vides

    Just saying: Jurrasic World is echt verbazingwekkend goed! Ik had het echt nooit verwacht, maar het was echt een film die bij de toppers van de laatste jaren hoort...

    Het topmomentje van de film, vond ik alleszins, was toen die Indoraptor die trap opliep en geen enkel schilderij van de muur gooide, behalve dat van John Hammond :') En laat mij alsjeblieft op de details letten!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik ben vanavond naar Ant-Man and the Wasp geweest en afgezien van de wazige science shit vond ik hem best leuk. De humor is gewoon lachen en boi, die eerste credit scene was gewoon niet okay. I was not ready for that.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik wil nog naar Icredibles 2 en Hotel Transylvanië 3. Ocean's 8 lijkt me ook leuk, want ik heb een paar van de andere Ocean's films gezien. En ik ben zo blij dat er nu een film is over een groep vrouwen, want de mannen zijn goed, maar ik zit hier gewoon op te wachten.

    Ik kwam er vandaag ook achter dat in Robin Hood (de film die dit jaar uit komt) ook Jamie Dornan mee speelt. Ik denk dat ik hem toch niet als iemand anders dan Christian Grey kan zien.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    Ik kwam er vandaag ook achter dat in Robin Hood (de film die dit jaar uit komt) ook Jamie Dornan mee speelt. Ik denk dat ik hem toch niet als iemand anders dan Christian Grey kan zien. [/color]


    Ik had hem voor Fifty shades leren kennen als Sheriff Graham bij Once upon a time. Waardoor ik dus teleurgesteld was dat hij in de eerste film zo kaalgeschoren babyface had. xD Zoals hij in zijn rol in 'Marie Antionette' ook had, btw.


    Credendo Vides

    TaeTae schreef:
    Vorige week naar Purge geweest. Raad ik niemand aan.


    Same. De vorige Purge (Election Year) vind ik tot zover de beste. The First Purge was oke maar ik had er zelf wel meer van verwacht.

    De volgende film waar ik waarschijnlijk heen zal gaan is The Meg. Mijn vriendin is als de dood voor haaien dus dat word nog leuk (lol)


    "It means no worries, for the rest of your days"