• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 18 april 2018 - 15:16 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je been in de haast moeten scheren en vervolgens in je huid snijden en dan zonnebrand opdoen is niet aan te raden jongens. Dat prikt zo fucking erg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    thE BATTHHHHHH


    Caution first, always.

    Why do I still try?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Feeling like shit is my biggest hobby.


    This ain't no place for no better man.

    Oxton schreef:
    Je been in de haast moeten scheren en vervolgens in je huid snijden en dan zonnebrand opdoen is niet aan te raden jongens. Dat prikt zo fucking erg.


    Dat is naar. Sterkte!

    Voelt het hetzelfde als je, je oksels hebt geschoren en dan deodorant op doet?


    Physics is awesome

    Het was geen afwijzing en ik ben nu zo blij. Hopelijk gaat alles goed en krijg ik de baan ook daadwerkelijk.


    Physics is awesome

    Ik wil weten of ik mag solliciteren ugh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Stroud schreef:
    (...)

    Dat is naar. Sterkte!

    Voelt het hetzelfde als je, je oksels hebt geschoren en dan deodorant op doet?


    Ja :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oke wtf. Ons waarnemend burgemeester heeft onder invloed iemand het ziekenhuis ingereden (hij was in levensgevaar) en de reacties uit onze achterlijke gemeente zijn als volgt:
    politici: We betreuren dit ongeval en gaan geen eenzijdige commentaar geven.
    facebook randdebielen: ach ja we hebben allemaal fouten he. hij die zonder zonde is werpe de eerste steen!!

    je rijdt niet onder invloed. punt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fijn. De eerste mierenplaag in m'n huis is ook een feit. Net alles gereinigd met azijn en buiten koken water gegooid. Ook plekken waar ik veel mieren zag koperen muntjes (1 en 2 centjes) neergelegd. Hopelijk helpt het. Ik zie er bijna geen meer lopen gelukkig.


    26 - 02 - '16

    Oxton schreef:
    (...)

    Ja :W


    Dat is heel naar.


    Physics is awesome

    Ugh dit is een teleurstelling. Maar ja, zo ben ik nou eenmaal. Waarom had ik anders verwacht? Misschien dat zij maar gewoon beter al die kut cosplays van mij moet gaan overnemen want ik weet toch al dat zij er 20 keer beter in uit gaat zien dan ik. Want wie wil er nou naar een lelijk klein rotjoch kijken.


    This ain't no place for no better man.

    Bougainvillea schreef:
    Ugh dit is een teleurstelling. Maar ja, zo ben ik nou eenmaal. Waarom had ik anders verwacht? Misschien dat zij maar gewoon beter al die kut cosplays van mij moet gaan overnemen want ik weet toch al dat zij er 20 keer beter in uit gaat zien dan ik. Want wie wil er nou naar een lelijk klein rotjoch kijken.

    Ik. Ik hou van je cosplays!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het idee dat ik dat alleen al in mijn hoofd haal, is niet oké. Maar het is niet de eerste keer, en zal ook zeker niet de laatste keer zijn.
    Pressure. Idk. Ik leef in twee werelden geloof ik.

    Oxton schreef:
    (...)
    Ik. Ik hou van je cosplays!


    Thanks maar ik haat mezelf elke keer meer als ik mezelf in de spiegel zie, in en out of cosplay.


    -

    Fuck this, I haven't been back for a day and the attacks are already back.

    [ bericht aangepast op 20 april 2018 - 20:11 ]


    This ain't no place for no better man.