• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    ~ de begintekst en dit topicidee is afkomstig van Brendon


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik vind het vreselijk dat ik elk jaar in juni weer de pijn voel van het niet geslaagd zijn voor de middelbare school.
    Ik probeer gewoon blij te doen voor de mensen die geslaagd zijn, maar diep in mijn hart doet het nog steeds zo'n pijn dat ik die ene ben die gezakt was voor 6 van haar 7 examens.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Waarom ben ik de enige in het gezin van vijf dat gestoken wordt door muggen als we op vakantie zijn?
    Zes bulten op één been en het jeukt zo ontzettend verschrikkelijk...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    PftW schreef:
    Waarom ben ik de enige in het gezin van vijf dat gestoken wordt door muggen als we op vakantie zijn?
    Zes bulten op één been en het jeukt zo ontzettend verschrikkelijk...


    Dit is schijnbaar erfelijk. Mijn moeder en zusje worden ook echt altijd gestoken, maar ik zelden 🤔

    (DEET spray helpt ook)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    PftW schreef:
    Waarom ben ik de enige in het gezin van vijf dat gestoken wordt door muggen als we op vakantie zijn?
    Zes bulten op één been en het jeukt zo ontzettend verschrikkelijk...


    Dat heb ik me dus ook jarenlang af gevraagd, mijn ouders werden nauwelijks gestoken (1 of 2 muggenbulten) en ik was altijd de pineut. Maar de muggen schijnen me niet meer zo lekker te vinden dus misschien gebeurt dat ook bij jou?

    Ik schrik van ieder geluidje in dit huis, er zijn geen inbrekers die willen inbreken en toch zit ik bij ieder geluidje om me heen te kijken. Als alle vliegende beestjes ook niet tegen het raam zouden willen knallen, zou dat ook heel fijn zijn.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2018 - 14:05 ]


    Physics is awesome

    Was gisteren naar de apotheek en de medewerkster raadde mij menthol gel aan.
    Dus dat smeer ik meerdere keren per dag, maar om nou te zeggen dat het super veel helpt. Dat niet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    PftW schreef:
    Was gisteren naar de apotheek en de medewerkster raadde mij menthol gel aan.
    Dus dat smeer ik meerdere keren per dag, maar om nou te zeggen dat het super veel helpt. Dat niet.


    Ik vind tandpasta ook goed helpen tegen de jeuk, wel zo'n witte munttandpasta, niet van die blauwe oid. Anders werkt tijgerbalsem ook fijner dan mentholgel, imo.

    Ik erger me momenteel aan m'n zusje dat, eh, een beetje vals zingt. Een beetje.
    " "


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Het feit dat Duitsland niet scoort. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wanneer ik eindelijk m'n leven wat op de rit krijg, besluit mijn moeder te bellen en te preken over wat ik allemaal verkeerd doe. Dat verziekt mijn humeur ontzettend.


    26 - 02 - '16

    Douchepakketten die als verjaardagscadeau worden gegeven. Wat probeer je te zeggen? Dat ik stink!?

    Het zijn tenminste geen tandhygiënepakketten.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Zo'n nummer dat best wel tof is, en dan komt de rap...
    En dat terwijl ik zwoer nooit naar Cardi B te luisteren.
    Klik!


    What’s tasty in Busan?

    Waarom ben ik al 5 dagen continu moe maar slaap ik niet. Aaaaa. Ik heb nu niet eens iets om over te stressen.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Tragedy


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Moeten gaan slapen met nat haar en wakker worden met een equivalent van een vogelnest.


    What’s tasty in Busan?

    Mensen die zoveel shit over hun heen krijgen terwijl ze dat niet verdienen!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Mensen die fking gaan feesten tot 2 uur ‘s nachts ofzo, wel minstens twee kilometer verderop maar met de muziek zo hard dat ik lekker mee kan genieten, ook van alles wat daar omgeroepen wordt en ik heb TOETSWEEK.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.