• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    ~ de begintekst en dit topicidee is afkomstig van Brendon


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Het feit dat mijn docent denkt dat we geen leven hebben en dat we na van 9-17 op de uni gezeten s avonds ook nog leuk aan de slag kunnen/willen gaan. (cat)


    Stenenlikker

    Het overgrote gedeelte van de ergernissen hier sorrynotsorry. Just calm down, peeps. You’re getting all fuzzed up over nottin’.

    [ bericht aangepast op 30 april 2018 - 20:35 ]


    Ik kan me soms zo ergeren aan m'n broer die zo nodig altijd lijkt te willen weten waar ik naar toe ga... Mijn ouders moeten weten waar ik ben, omdat zij dat recht hebben als ouders zijnde.
    Wat gaat m'n broer het aan waar ik elk moment van de dag ben. Sorry, not sorry, dat ik wel een relatie heb en vrienden heb die ik opzoek.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het algoritme dat ik heb geschreven voor m'n thesis doet er 2+ uur over om een simpel grafiekje te maken. (Oké dat is mijn schuld, maar ik studeer geen ICT dus complexiteit uitzoeken is niet bepaald mijn taak)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Maji schreef:
    Het overgrote gedeelte van de ergernissen hier sorrynotsorry. Just calm down, peeps. You’re getting all fuzzed up over nottin’.

    Oh ja, ben 't met je eens hoor. Ik heb op dit moment ook veel grotere zorgen dan wat hier gedropt wordt en ikzelf hier drop. Maar soms is het gewoon lekker om even te zeuren over dagelijkse stomme, onnozele irritaties I guess haha.


    ars moriendi

    EdensGate schreef:
    (...)
    Oh ja, ben 't met je eens hoor. Ik heb op dit moment ook veel grotere zorgen dan wat hier gedropt wordt en ikzelf hier drop. Maar soms is het gewoon lekker om even te zeuren over dagelijkse stomme, onnozele irritaties I guess haha.


    Jaaa dat is ook zo, same hier. Alleen soms denk ik echt (niet hier hoor, gewoon Nederlanders in het algemeen): calm yo tits this is not the end of the world. Zoals ‘OMFG weer vertraging bij de NS’. Ja, dus? Ben je een half uurtje later thuis, wát een drama. En dan staan ze een potje te zeuren.

    Over het algemeen is m’n ergernis gewoon: zeurende Nederlanders. Of: zeurende mensen.


    Maji schreef:
    (...)

    Jaaa dat is ook zo, same hier. Alleen soms denk ik echt (niet hier hoor, gewoon Nederlanders in het algemeen): calm yo tits this is not the end of the world. Zoals ‘OMFG weer vertraging bij de NS’. Ja, dus? Ben je een half uurtje later thuis, wát een drama. En dan staan ze een potje te zeuren.

    Over het algemeen is m’n ergernis gewoon: zeurende Nederlanders. Of: zeurende mensen.

    Oh girl I know haha. Vind 't vooral vervelend wanneer mensen boos worden of een probleem maken van de kleinste dingen. Dan denk ik echt, wees maar blij dat dit het ergste is waar jij je druk om kunt maken.

    De dingen die hier in het topic staan zijn denk ik (of in elk geval in mijn beleving) meer gewoon grappige, kleine, flauwe irritaties. Hetgeen waar ik me daadwerkelijk aan erger is dat sommige mensen echt oprecht boos worden om bepaalde zaken of situaties terwijl er zo ontzettend veel ergere dingen zijn die je mee zou kunnen maken. Ziekte, dood en ongelukken binnen je familie, etc. Zodra je dat meemaakt relativeer je alles heb ik ondervonden.

    Mensen moeten leren relativeren. Ben 't daar helemaal mee eens.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2018 - 0:00 ]


    ars moriendi

    Het feit dat ik geen motivatie heb om te schrijven, maar ik wel wil schrijven... zie je mijn probleem? (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    RPG’s waarin de crushes en stelletjes elkaar meteen opzoeken.


    Mensen die op de stoep fietsen tot daar aan toe , maar fietsers die op de stoep voorrang nemen? Het is hier voetgangers gebied hoor xD Je hoeft me niet onder te rijden zodat je optijd je fiets kan neerzetten naast de Jumbo.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Het hele wachttermijn moeten uitzitten voor een simpel (voorwaardig) ja of nee antwoord


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Maji schreef:
    RPG’s waarin de crushes en stelletjes elkaar meteen opzoeken.


    Of als iemand gelijk een hele toekomstige liefdes relatie wil.


    She wears a crown built from her spine and modesty. With sparkling Jewels to represent her each and every quality.

    Anderhalf uur op je eten wachten in een restaurant is ook niey heel erg fijn.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    File op de A1 of A28 buiten de spits (':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Super hard werken op iets (Profiel, Website Layout, Tekening)
    en een ''Oh, cool'' reactie krijgen.