• Hogwarts Mystery App

    Download Now!


    25 April is het eindelijk zover! De langverwachte Harry Potter app komt dan eindelijk uit op android! Hier hebben we natuurlijk allemaal immens veel zin in, dus bedacht ik me alvast een topic aan te maken.

    ~ It's time for us to go home ~

    Harry Potter: Hogwarts Mystery is het eerste spel waarin spelers hun eigen karakter kunnen creëren en het leven kunnen ervaren als een student op Hogwarts. De game wordt gelanceerd onder Portkey Games, een nieuw label dat is gericht op het creëren van ervaringen die zijn geïnspireerd door de magie en avonturen van J.K. Rowling's Wizarding World. Velen van jullie hebben de trailer vast al gezien en het ziet er veel belovend uit. Zelfs de originele acteurs uit de films hebben de stemmen van hun character in de game ingesproken, waaronder de stemmen achter professor McGonagall, Dumbledore, Flitwick en Madames Hooch, Irma Pince en Pomfrey. De game speelt zich af in de 80's, dus de meeste orginele characters zul je helaas niet tegenkomen, maar wel onze Bill Weasley en Tonks!



    In de game kun je je eigen character maken, spreuken en potions leren, Hogwarts ontdekken en duelleren met vrienden. Natuurlijk hoort hier ook bij dat je je kan inschrijven voor de verschillende afdelingen. Laten we we hier op Quizlet nou veel HP-fans hebben die vast in de game ook wel vriendjes willen worden. Therefor, what's your house gonna be (Q-name + Hogwartsname doorgeven svp)?

    Gryffindor


    Shibui
    Prouesse
    Plagiaat
    HighLord_Rhys ~ Feyre Archeron
    Mantis
    IngridBirdy ~ Ingrid Pottaah
    Hufflepuff


    Laleah ~ Leah Nott
    J0Y ~ Chloe Cooke
    Plunkett
    Sankofa ~ Erieka Moore
    Papiliones
    zwartepanter21
    Sof
    AroonCat ~ Arja AroonCat
    Fielding
    Seasons ~ Eloise Watson
    AriChibi ~ Luke Roberts
    Spideyman ~ Anne Parker
    Slytherin


    Necessity ~ Skylar Millers
    Taire ~ Autumn Grantaire
    Hale ~ Allison Argent
    Martinez ~ Ruby Sullivan
    Dreadful
    Catmint
    RickmanLover
    awsten
    Apocalyptic
    Hiddleston ~ Natascha
    VampireMouse
    MOCHl
    Shinjuku
    HPFamilyFan
    aarsvogel
    FireKeeper
    SnowDog ~ Diana Aylward
    Arrancar ~ Xan Jaegerjaquez
    Thunaer ~ Victoria Queen
    Ozai ~ Ruby Ward
    schelpenkroon ~ Eadlyn Merkey
    Ravenclaw


    Ristridin ~ Mare P.
    Wildfowls ~ Saoirse Lennon
    Danvers
    Maim ~ Hailey Snow
    Zelie ~ Jamie Edler
    Tuena
    tubbietoost ~ Irmiej Corvje
    InMyBlood ~ Shay Hall
    Maheegan ~ Evelyn Winter
    Arellano ~ Quinn Jones
    Rhyme
    Tuena~ Iris Elizabeth
    Altomare ~ Audrey Wilson


    Secret energy spots:
    YEAR 1:
          • Dungeons - De huiself
          • Castle grounds - De tak op de grond
          • East tower - De spiegel
          • West tower - Het tweede schilderij
          • Lower floor - west: het vuur aan de rechterkant van de deur naar de grote hal + het middelste soldaten-standbeeld
    YEAR 2:
          • Lower floor - East: Boeken op de bank
          • East tower - Peeves
    YEAR 3
          • Hogsmeade, het poppetje in de eerste steeg




    [ bericht aangepast op 16 mei 2018 - 23:19 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik moet van ieder vak nog maar 1 les, maar ik kan die lessen niet beginnen?
    Als ik naar een vak ga doe ik gewoon zo een tussendoorsles <,> Ik begrijp niet wat ik fout doe


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Wooooo ik ben ook in jaar 2!

    #1 Ravenclaw met 802 punten
    #2 Gryffindor met 718 punten
    #3 Hufflepuff met 714 punten
    #4 Slytherin met 713 punten

    100 gems kom maar hier :’D


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik zit nu al 3 dagen in jaar 2 maar ik merk nu wel dat het steeds langer duurt om verder te komen. Het verhaal vind ik nog steeds ontzettend leuk maar ik merk wel dat ik er zo steeds minder zin in krijg :’)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2018 - 13:31 ]


    Life is a beautiful struggle

    Wow, wat ben ik blij dat ik Facebook connected ben; het spel spacete weer en ik moest eigenlijk opnieuw beginnen.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik ben Ravenclaw - Audrey Wilson


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh ja, mijn personage heet Quinn Jones (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik vind het heel erg jammer, maar haal mij er maar af van de lijst. Ik heb meerdere pogingen geprobeerd, maar ik kan niet spelen. :/


    One Who Travels A Higher Path.

    Martinez schreef:
    Ik zit nu al 3 dagen in jaar 2 maar ik merk nu wel dat het steeds langer duurt om verder te komen. Het verhaal vind ik nog steeds ontzettend leuk maar ik merk wel dat ik er zo steeds minder zin in krijg :’)


    Same. Ik lijk ook echt nauwelijks wat op te schieten en check de app ook veel minder vaak dan voorheen :/ En ik weiger echt om energy te kopen :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ^
    Ik zit nu ook in het tweede, en die quests duren ook veel te lang... Dan moet je voor 100 energy of zo op drie dezelfde opties klikken om 5 sterretjes te vullen. Ja dag :')

    ((ondertussen heb ik ook al het hele gem systeem gesloopt aangezien ik toch al niet 'officieel' kan spelen, maar zelfs zonder energielimiet duurt het nog lang voor je een miniquest uit hebt))


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik heb nieuwe (lelijke) kleren gekocht, alleen mag ik ze in de les niet aan blijkbaar.
    Wat is dit? Waar is die vrijheid van kledingsuiting? :')


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik krijg door dit spel echt heel veel zin in een Hogwarts rpg =')

    Mijn poppetje heet Irmiej Corvje =)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Ik krijg door dit spel echt heel veel zin in een Hogwarts rpg =')

    Mijn poppetje heet Irmiej Corvje =)

    'Zelfde hier.


    [ heaven knows ]

    Eadlyn Merkey meld zich aan bij Slytherin. c:


    She wears a crown built from her spine and modesty. With sparkling Jewels to represent her each and every quality.

    FireKeeper schreef:
    (...)

    Same. Ik lijk ook echt nauwelijks wat op te schieten en check de app ook veel minder vaak dan voorheen :/ En ik weiger echt om energy te kopen :')

    ja same, helaas had ik net een onzichtbaarscherm en heb ik 30 energy gekocht, wat me al pissig maakte want dat was niet de bedoeling en nog geen 5 seconden later was ik een level omhoog, waardoor ik die energy miste want ik had ze gekocht?! Verdorie, krijg er steeds minder zin in :’)


    Life is a beautiful struggle

    Ze hebben me zover hoor 😑 Ik hev energie gekocht.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~