• Hogwarts Mystery App

    Download Now!


    25 April is het eindelijk zover! De langverwachte Harry Potter app komt dan eindelijk uit op android! Hier hebben we natuurlijk allemaal immens veel zin in, dus bedacht ik me alvast een topic aan te maken.

    ~ It's time for us to go home ~

    Harry Potter: Hogwarts Mystery is het eerste spel waarin spelers hun eigen karakter kunnen creëren en het leven kunnen ervaren als een student op Hogwarts. De game wordt gelanceerd onder Portkey Games, een nieuw label dat is gericht op het creëren van ervaringen die zijn geïnspireerd door de magie en avonturen van J.K. Rowling's Wizarding World. Velen van jullie hebben de trailer vast al gezien en het ziet er veel belovend uit. Zelfs de originele acteurs uit de films hebben de stemmen van hun character in de game ingesproken, waaronder de stemmen achter professor McGonagall, Dumbledore, Flitwick en Madames Hooch, Irma Pince en Pomfrey. De game speelt zich af in de 80's, dus de meeste orginele characters zul je helaas niet tegenkomen, maar wel onze Bill Weasley en Tonks!



    In de game kun je je eigen character maken, spreuken en potions leren, Hogwarts ontdekken en duelleren met vrienden. Natuurlijk hoort hier ook bij dat je je kan inschrijven voor de verschillende afdelingen. Laten we we hier op Quizlet nou veel HP-fans hebben die vast in de game ook wel vriendjes willen worden. Therefor, what's your house gonna be (Q-name + Hogwartsname doorgeven svp)?

    Gryffindor


    • Shibui
    • Prouesse
    • Plagiaat
    • HighLord_Rhys ~ Feyre Archeron
    • Mantis
    • IngridBirdy ~ Ingrid Pottaah
    Hufflepuff


    • Laleah ~ Leah Nott
    • J0Y ~ Chloe Cooke
    • Plunkett
    • Sankofa ~ Erieka Moore
    • Papiliones
    • zwartepanter21
    • Sof
    • AroonCat ~ Arja AroonCat
    • Fielding
    • Seasons ~ Eloise Watson
    • AriChibi ~ Luke Roberts
    • Spideyman ~ Anne Parker
    Slytherin


    • Necessity ~ Skylar Millers
    • Taire ~ Autumn Grantaire
    • Hale ~ Allison Argent
    • Martinez ~ Ruby Sullivan
    • Dreadful
    • Catmint
    • RickmanLover
    • awsten
    • Apocalyptic
    • Hiddleston ~ Natascha
    • VampireMouse
    • MOCHl
    • Shinjuku
    • HPFamilyFan
    • aarsvogel
    • FireKeeper
    • SnowDog ~ Diana Aylward
    • Arrancar ~ Xan Jaegerjaquez
    • Thunaer ~ Victoria Queen
    • Ozai ~ Ruby Ward
    • schelpenkroon ~ Eadlyn Merkey
    Ravenclaw


    • Ristridin ~ Mare P.
    • Wildfowls ~ Saoirse Lennon
    • Danvers
    • Maim ~ Hailey Snow
    • Zelie ~ Jamie Edler
    • Tuena
    • tubbietoost ~ Irmiej Corvje
    • InMyBlood ~ Shay Hall
    • Maheegan ~ Evelyn Winter
    • Arellano ~ Quinn Jones
    • Rhyme
    • Tuena~ Iris Elizabeth
    • Altomare ~ Audrey Wilson


    Secret energy spots:
    YEAR 1:
          • Dungeons - De huiself
          • Castle grounds - De tak op de grond
          • East tower - De spiegel
          • West tower - Het tweede schilderij
          • Lower floor - west: het vuur aan de rechterkant van de deur naar de grote hal + het middelste soldaten-standbeeld
    YEAR 2:
          • Lower floor - East: Boeken op de bank
          • East tower - Peeves
    YEAR 3
          • Hogsmeade, het poppetje in de eerste steeg




    [ bericht aangepast op 16 mei 2018 - 23:19 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    InMyBlood schreef:
    Ze hebben me zover hoor 😑 Ik hev energie gekocht.


    Same, met dias dan, daar doe ik toch niks mee 😂


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik heb zojuist de eerste cursed vault gevonden!!


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb de helpdesk maar een bericht gestuurd want ik kom gewoon niet verder in het verhaal :/


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    AroonCat schreef:
    Ik heb de helpdesk maar een bericht gestuurd want ik kom gewoon niet verder in het verhaal :/


    Oei, waar zit je ergens?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha ik ben opnieuw begonnen op mijn tablet (met een energy mod want ik haat de energie die ik telkens mis dus hopelijk kom ik nu wat verder) en ik ben net 40 punten door Sneep kwijt geraakt, ik vond 20 al veel maar 40 kan dus ook :’)


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    Haha ik ben opnieuw begonnen op mijn tablet (met een energy mod want ik haat de energie die ik telkens mis dus hopelijk kom ik nu wat verder) en ik ben net 40 punten door Sneep kwijt geraakt, ik vond 20 al veel maar 40 kan dus ook :’)
    Welke mod?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Naast het transfiguratielokaal ligt een stapeltje boeken, als je daarop klikt krijg je ook energie.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    InMyBlood schreef:
    (...) Welke mod?

    Gewoon een energy mod apk, ik zocht het op op google en kwam er gelijk 1 tegen op zippyshare, er stond bij dat het ook unlimited gems is maar dat is helaas niet zo dus de opdachten waar je op moet wachten moet je nog op wachten alleen je energie gaat niet op

    Wel oppassen want deze mods staan er om bekend dat ze vol zitten met virussen, daarom doe ik het op mn tablet (:

    Edit: ik weet niet of je een iPhone hebt maar je kunt apk’s helaas alleen maar op android downloaden

    [ bericht aangepast op 2 mei 2018 - 15:38 ]


    Life is a beautiful struggle

    J0Y schreef:
    (...)

    Oei, waar zit je ergens?


    Ik moet Alohomora nog, de laatste les van vliegen en een potion, het rare is dat de spreuk en de potion niet aan het eind van de lijst staan als je ze opzoekt
    Ik had net met Robin die gang onderzocht, waarvan ze dus die deur open wilden hebben


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Oké, maar even.
    Ik moest net 4 energy te gebruiken om die Merula te negeren.

    Like, ik negeer mensen zodat ik er geen energie aan hoef te verspillen. Devs, get your facts straight :/


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Merula is echt een trut. Ik red dr leven en er kan geen dankjewel van af. Wat een ondankbaar kreng. Ik had haar gewoon moeten achterlaten 😈


    26 - 02 - '16

    Sankofa schreef:
    Merula is echt een trut. Ik red dr leven en er kan geen dankjewel van af. Wat een ondankbaar kreng. Ik had haar gewoon moeten achterlaten 😈
    Weet iemand wat er gebeurt als je haar achterlaat?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    De energie dingen zijn sowieso een beetje random verdeelt geloof ik (':

    Hebben jullie eigenlijk ook al eens gehad dat je een optie wilde uitkiezen maar dit niet kon door te laag level op een van de drie vlakken?

    Ik had dit met extra transfiguration lessen en nu vraag ik me echt af of die keuze iets had veranderd voor me of niet.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2018 - 19:11 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Sankofa schreef:
    Merula is echt een trut. Ik red dr leven en er kan geen dankjewel van af. Wat een ondankbaar kreng. Ik had haar gewoon moeten achterlaten 😈


    Misschien moet dit even onder een spoiler xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    komt er ergens een moment dat ik Rowan van de trap kan duwen??? [a]


    The thing you do mean something to people -Ncis