• Hogwarts Mystery App

    Download Now!


    25 April is het eindelijk zover! De langverwachte Harry Potter app komt dan eindelijk uit op android! Hier hebben we natuurlijk allemaal immens veel zin in, dus bedacht ik me alvast een topic aan te maken.

    ~ It's time for us to go home ~

    Harry Potter: Hogwarts Mystery is het eerste spel waarin spelers hun eigen karakter kunnen creëren en het leven kunnen ervaren als een student op Hogwarts. De game wordt gelanceerd onder Portkey Games, een nieuw label dat is gericht op het creëren van ervaringen die zijn geïnspireerd door de magie en avonturen van J.K. Rowling's Wizarding World. Velen van jullie hebben de trailer vast al gezien en het ziet er veel belovend uit. Zelfs de originele acteurs uit de films hebben de stemmen van hun character in de game ingesproken, waaronder de stemmen achter professor McGonagall, Dumbledore, Flitwick en Madames Hooch, Irma Pince en Pomfrey. De game speelt zich af in de 80's, dus de meeste orginele characters zul je helaas niet tegenkomen, maar wel onze Bill Weasley en Tonks!



    In de game kun je je eigen character maken, spreuken en potions leren, Hogwarts ontdekken en duelleren met vrienden. Natuurlijk hoort hier ook bij dat je je kan inschrijven voor de verschillende afdelingen. Laten we we hier op Quizlet nou veel HP-fans hebben die vast in de game ook wel vriendjes willen worden. Therefor, what's your house gonna be (Q-name + Hogwartsname doorgeven svp)?

    Gryffindor


    Shibui
    Prouesse
    Plagiaat
    HighLord_Rhys ~ Feyre Archeron
    Mantis
    IngridBirdy ~ Ingrid Pottaah
    Hufflepuff


    Laleah ~ Leah Nott
    J0Y ~ Chloe Cooke
    Plunkett
    Sankofa ~ Erieka Moore
    Papiliones
    zwartepanter21
    Sof
    AroonCat ~ Arja AroonCat
    Fielding
    Seasons ~ Eloise Watson
    AriChibi ~ Luke Roberts
    Spideyman ~ Anne Parker
    Slytherin


    Necessity ~ Skylar Millers
    Taire ~ Autumn Grantaire
    Hale ~ Allison Argent
    Martinez ~ Ruby Sullivan
    Dreadful
    Catmint
    RickmanLover
    awsten
    Apocalyptic
    Hiddleston ~ Natascha
    VampireMouse
    MOCHl
    Shinjuku
    HPFamilyFan
    aarsvogel
    FireKeeper
    SnowDog ~ Diana Aylward
    Arrancar ~ Xan Jaegerjaquez
    Thunaer ~ Victoria Queen
    Ozai ~ Ruby Ward
    schelpenkroon ~ Eadlyn Merkey
    Ravenclaw


    Ristridin ~ Mare P.
    Wildfowls ~ Saoirse Lennon
    Danvers
    Maim ~ Hailey Snow
    Zelie ~ Jamie Edler
    Tuena
    tubbietoost ~ Irmiej Corvje
    InMyBlood ~ Shay Hall
    Maheegan ~ Evelyn Winter
    Arellano ~ Quinn Jones
    Rhyme
    Tuena~ Iris Elizabeth
    Altomare ~ Audrey Wilson


    Secret energy spots:
    YEAR 1:
          • Dungeons - De huiself
          • Castle grounds - De tak op de grond
          • East tower - De spiegel
          • West tower - Het tweede schilderij
          • Lower floor - west: het vuur aan de rechterkant van de deur naar de grote hal + het middelste soldaten-standbeeld
    YEAR 2:
          • Lower floor - East: Boeken op de bank
          • East tower - Peeves
    YEAR 3
          • Hogsmeade, het poppetje in de eerste steeg




    [ bericht aangepast op 16 mei 2018 - 23:19 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Griffindor met Ingrid Pottaah (misschien verander ik mijn naam nog, maar dat geef ik dan door)


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Oh, voor mensen die dit nog niet weten; als je een focus mist, kan je heel snel de app wegklikken en afsluiten en het dan weer opnieuw proberen. Werkt in elk geval op iphone (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Somehow staat deze app niet in de playstore van mijn Huawei?


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    30StoM schreef:
    Somehow staat deze app niet in de playstore van mijn Huawei?


    Klopt, zijn veel oudere soorten telefoons waar hij niet "compatibel" mee is, o.a. ook de mijne. Wat bs is, want ik draai de illegale apk gewoon prima.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Damn... Ineens weer 4e in housecuppoints...


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik heb eindelijk een gem mod gevonden.. ik ergerde me zo aan die wachttijden dat ik hem nu al niet meer op mijn mobiel speel..


    Life is a beautiful struggle

    Helaas, haal me maar van de lijst af. Ik heb het opgegeven


    -

    Ik ben inmiddels bij year 2 chapter 3. Moet inderdaad nu vaak 3/8 uur wachten maarja, dat moet maar. Blijf het nog steeds leuk vinden nml!


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Maim schreef:
    Ik ben inmiddels bij year 2 chapter 3. Moet inderdaad nu vaak 3/8 uur wachten maarja, dat moet maar. Blijf het nog steeds leuk vinden nml!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    ik ben nu bij year 3, chapter 1 (2/2) en dat is tot nu toe het einde, nu moet ik wachten op een update :’)


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    ik ben nu bij year 3, chapter 1 (2/2) en dat is tot nu toe het einde, nu moet ik wachten op een update :’)

    Jaar 3 al? Wow! Wel jammer dat je moet wachten...


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    (...)
    Jaar 3 al? Wow! Wel jammer dat je moet wachten...

    wel met een cheat hoor.. anders was ik er nooit zo snel doorheen gekomen :’)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2018 - 14:07 ]


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    Ik heb eindelijk een gem mod gevonden.. ik ergerde me zo aan die wachttijden dat ik hem nu al niet meer op mijn mobiel speel..


    Tel me, heb zojuist 100 gems gewoon vant spel gekregen.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Jongens ugh, ik loop minstens 50 housepoints achter op de andere afdelingen.. Hoe kom ik in godsnaam daar? Zoveel kansen krijg ik niet om punten te scoren en anders scoren zij zelf ook..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Jongens ugh, ik loop minstens 50 housepoints achter op de andere afdelingen.. Hoe kom ik in godsnaam daar? Zoveel kansen krijg ik niet om punten te scoren en anders scoren zij zelf ook..

    Aan t eind van t jaar kan je heel veel punten verdienen. Meer zeg ik niet want dat is een spoiler ^^


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~