• Hogwarts Mystery App

    Download Now!


    25 April is het eindelijk zover! De langverwachte Harry Potter app komt dan eindelijk uit op android! Hier hebben we natuurlijk allemaal immens veel zin in, dus bedacht ik me alvast een topic aan te maken.

    ~ It's time for us to go home ~

    Harry Potter: Hogwarts Mystery is het eerste spel waarin spelers hun eigen karakter kunnen creëren en het leven kunnen ervaren als een student op Hogwarts. De game wordt gelanceerd onder Portkey Games, een nieuw label dat is gericht op het creëren van ervaringen die zijn geïnspireerd door de magie en avonturen van J.K. Rowling's Wizarding World. Velen van jullie hebben de trailer vast al gezien en het ziet er veel belovend uit. Zelfs de originele acteurs uit de films hebben de stemmen van hun character in de game ingesproken, waaronder de stemmen achter professor McGonagall, Dumbledore, Flitwick en Madames Hooch, Irma Pince en Pomfrey. De game speelt zich af in de 80's, dus de meeste orginele characters zul je helaas niet tegenkomen, maar wel onze Bill Weasley en Tonks!



    In de game kun je je eigen character maken, spreuken en potions leren, Hogwarts ontdekken en duelleren met vrienden. Natuurlijk hoort hier ook bij dat je je kan inschrijven voor de verschillende afdelingen. Laten we we hier op Quizlet nou veel HP-fans hebben die vast in de game ook wel vriendjes willen worden. Therefor, what's your house gonna be (Q-name + Hogwartsname doorgeven svp)?

    Gryffindor


    • Shibui
    • Prouesse
    • Plagiaat
    • HighLord_Rhys ~ Feyre Archeron
    • Mantis
    • IngridBirdy ~ Ingrid Pottaah
    Hufflepuff


    • Laleah ~ Leah Nott
    • J0Y ~ Chloe Cooke
    • Plunkett
    • Sankofa ~ Erieka Moore
    • Papiliones
    • zwartepanter21
    • Sof
    • AroonCat ~ Arja AroonCat
    • Fielding
    • Seasons ~ Eloise Watson
    • AriChibi ~ Luke Roberts
    • Spideyman ~ Anne Parker
    Slytherin


    • Necessity ~ Skylar Millers
    • Taire ~ Autumn Grantaire
    • Hale ~ Allison Argent
    • Martinez ~ Ruby Sullivan
    • Dreadful
    • Catmint
    • RickmanLover
    • awsten
    • Apocalyptic
    • Hiddleston ~ Natascha
    • VampireMouse
    • MOCHl
    • Shinjuku
    • HPFamilyFan
    • aarsvogel
    • FireKeeper
    • SnowDog ~ Diana Aylward
    • Arrancar ~ Xan Jaegerjaquez
    • Thunaer ~ Victoria Queen
    • Ozai ~ Ruby Ward
    • schelpenkroon ~ Eadlyn Merkey
    Ravenclaw


    • Ristridin ~ Mare P.
    • Wildfowls ~ Saoirse Lennon
    • Danvers
    • Maim ~ Hailey Snow
    • Zelie ~ Jamie Edler
    • Tuena
    • tubbietoost ~ Irmiej Corvje
    • InMyBlood ~ Shay Hall
    • Maheegan ~ Evelyn Winter
    • Arellano ~ Quinn Jones
    • Rhyme
    • Tuena~ Iris Elizabeth
    • Altomare ~ Audrey Wilson


    Secret energy spots:
    YEAR 1:
          • Dungeons - De huiself
          • Castle grounds - De tak op de grond
          • East tower - De spiegel
          • West tower - Het tweede schilderij
          • Lower floor - west: het vuur aan de rechterkant van de deur naar de grote hal + het middelste soldaten-standbeeld
    YEAR 2:
          • Lower floor - East: Boeken op de bank
          • East tower - Peeves
    YEAR 3
          • Hogsmeade, het poppetje in de eerste steeg




    [ bericht aangepast op 16 mei 2018 - 23:19 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Jongens ugh, ik loop minstens 50 housepoints achter op de andere afdelingen.. Hoe kom ik in godsnaam daar? Zoveel kansen krijg ik niet om punten te scoren en anders scoren zij zelf ook..


    Dat had ik ook, maar opeens ging het weer hartstikke goed! Nu staan we nog wel vierde, maar met een verschil van 10 geloof ik.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ohh okej! Ik was al extra lessen aan het volgen tussendoor haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    WHAT THE F*CK???? Ik ben geschokt. Snape heeft zojuist 60 !!!!!! Punten afgepakt! Zeg me alsjeblieft dat perkamentus dit weer ongedaan maakt... please ik kan dit niet aan, ik voel me schuldig naar al mn ravenclawers en het is alleen maar een spelletje...


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    ik kan hem niet downloaden want mn ipad is te oud ;_;


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ristridin schreef:
    WHAT THE F*CK???? Ik ben geschokt. Snape heeft zojuist 60 !!!!!! Punten afgepakt! Zeg me alsjeblieft dat perkamentus dit weer ongedaan maakt... please ik kan dit niet aan, ik voel me schuldig naar al mn ravenclawers en het is alleen maar een spelletje...

    Weet niet zeker of dit in een spoiler hoort, maar doe het even voor de zekerheid! What the hell? Ik ben daar nog niet, maar wat is dit voor spel... Zo jammer dat Snape zo streng is. Although, ik snap wel dat hij een bepaalde reputatie heeft, maar wtf is dit man?


    [ heaven knows ]

    Kan er misschien in de beginpost worden gezet waar je allemaal energie kan vinden doorheen het spel? (:
    Deze vond ik ondertussen:

    De huiself in de dungeons
    De tak op de grond bij de castle grounds
    East tower: de spiegel
    West tower: het tweede schilderij
    Lower floor - west: het vuur aan de rechterkant van de deur naar de grote hal + het middelste soldaten-standbeeld


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    J0Y schreef:
    Kan er misschien in de beginpost worden gezet waar je allemaal energie kan vinden doorheen het spel? (:
    Deze vond ik ondertussen:
    De huiself in de dungeons
    De tak op de grond bij de castle grounds
    East tower: de spiegel
    West tower: het tweede schilderij
    Lower floor - west: het vuur aan de rechterkant van de deur naar de grote hal + het middelste soldaten-standbeeld


    Dat zijn ook de enige die ik heb kunnen vinden^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    J0Y schreef:
    Kan er misschien in de beginpost worden gezet waar je allemaal energie kan vinden doorheen het spel? (:
    Deze vond ik ondertussen:
    De huiself in de dungeons
    De tak op de grond bij de castle grounds
    East tower: de spiegel
    West tower: het tweede schilderij
    Lower floor - west: het vuur aan de rechterkant van de deur naar de grote hal + het middelste soldaten-standbeeld


    Bij jaar twee heb je ook nog:
    Lower floor - east: de boeken die op het bankje naast de library deur staan.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Taire schreef:
    (...)

    Bij jaar twee heb je ook nog:
    Lower floor - east: de boeken die op het bankje naast de library deur staan.


    Jahoor, dat kan ik doen! Maar moet er ook even bij staan in welk jaar je waar moet zoeken. Dat we het per jaar opschrijven


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Valt het spel bij jullie ook uit? Af en toe krijg ik zwart scherm, na twee seconden weer normaal. De rest van mn mobiel doet wel normaal.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik heb net tegen Snape gezegd dat hij wel op een huiself leek. Ik geloof niet dat hij er echt de humor van in kon zien.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    God, ligt het aan mij of is de rest van je afdeling echt fucking useless in het verzamelen van House Points? Op het leaderboard staat mijn mannetje meestal bovenaan, gevolgd door praktisch iedereen uit alle andere afdelingen, met waarschijnlijk helemaal vanonder de mede-Ravenclaws, aangezien we praktisch heel de game door 3e of 4e staan :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Trajan schreef:
    God, ligt het aan mij of is de rest van je afdeling echt fucking useless in het verzamelen van House Points? Op het leaderboard staat mijn mannetje meestal bovenaan, gevolgd door praktisch iedereen uit alle andere afdelingen, met waarschijnlijk helemaal vanonder de mede-Ravenclaws, aangezien we praktisch heel de game door 3e of 4e staan :')


    Same, Heb ik ook, En dan klagen als ik huispunten verlies. "Haal dan zelf lekker de huispunten!"


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Trajan schreef:
    God, ligt het aan mij of is de rest van je afdeling echt fucking useless in het verzamelen van House Points? Op het leaderboard staat mijn mannetje meestal bovenaan, gevolgd door praktisch iedereen uit alle andere afdelingen, met waarschijnlijk helemaal vanonder de mede-Ravenclaws, aangezien we praktisch heel de game door 3e of 4e staan :')

    Ja, hier erger ik mij ook aan. Ook dat ik de enige ben die dus punten krijgt, maar ook de shit als ik deze zelf kwijtraak! 🙈


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik heb Merula net beledigd. Haar gezicht stond op ontploffen hahaha geweldig.


    26 - 02 - '16