• Dan ga ik na bijna vier jaar mijn (ex)-Quizlet vriendinnetje leren kennen!!!!!!!!!!!

    Bijna vier jaar geleden leerde ik Lucinda/Silenttears kennen op Quizlet ^^
    Morgen ga ik met mijn vriend een nachtje weg en daar woont zij in de buurt!
    Dus heb ik haar een facebookberichtje gestuurd of ze koffie wil drinken en ze heeft tijd!! (We hebben al een tijd alleen de rest moeten we nog afspreken)

    Okay ik ben nu echt superhappy! Ik zit echt te stuiteren!

    Om dit topic nuttig te houden...
    Wie staat al lang op jouw to-meet lijstje?


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Oeh, wa leuk! Hopelijk is het gezellig!
    Op mijn lijstje staat Lonnieee!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik zou Veerle en Nanóuk echt ontzettend graag eens willen meeten. ❤
    Verder heb ik geloof ik zo'n beetje iedereen van Q waar ik mee omga al wel es gemeet? 🤔😂

    [ bericht aangepast op 3 mei 2018 - 22:41 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Veel plezier trouwens morgen! 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aah wat leuk zeg! Veel plezier (:

    Ik heb half Q al wel ontmoet denk ik, maar een paar mensen die ik nog best eens zou willen ontmoeten zijn Bes/J0Y, Erieka/Sankofa, Sam/Avenir, Mandy/Anagram, Romi/Nishio, Spunlay, Anna/Bladgroen en EdensGate. Met sommigen heb ik amper gepraat maar die vind ik gewoon tof overkomen via het forum haha. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Whoooo! Super leuk! Ik zou niet weten wie ik nog zou willen meeten eigenlijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ohmg. Dat klinkt erg gaaf! Veel plezier!

    Iemand die recent met Q gestopt is staat in elk geval nog op mijn lijstje en de meesten waarmee ik echt omga hier heb ik verder wel al eens gemeet geloof ik.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    HiddIeston schreef:
    Aah wat leuk zeg! Veel plezier (:

    Ik heb half Q al wel ontmoet denk ik, maar een paar mensen die ik nog best eens zou willen ontmoeten zijn Bes/J0Y, Erieka/Sankofa, Sam/Avenir, Mandy/Anagram, Romi/Nishio, Spunlay, Anna/Bladgroen en EdensGate. Met sommigen heb ik amper gepraat maar die vind ik gewoon tof overkomen via het forum haha. 8D


    Aaah wat lief, haha! Ik ben nog nooit naar een Quizlet-meeting geweest terwijl ik hier toch al bijna tien jaar rondzwerf. Misschien maar eens overwegen. (:
    Edit: Nikki (user die hier helaas niet meer is maar hier ook erg actief was) kwam naar mijn filmpremière in Amsterdam maar ik ben haar daar in de drukte gewoon misgelopen. Zo jammer maar zo leuk dat ze mijn documentaire wel gewoon gezien heeft met haar familie. Haar zou ik dus nog heel graag eens echt willen ontmoeten. We volgen elkaar nu gewoon op Insta en Facebook.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2018 - 23:10 ]


    ars moriendi

    Heel veel plezier! Vind het altijd zo leuk om te zien dat mensen via Q in contact met elkaar komen. ^^

    Oeh, wat leuk! Veel plezier, inderdaad!

    Ik heb nooit iemand van Q gemeet, maar zondag staat er een mini-meeting op de planning. Daar heb ik wel zin in ^^
    Eigenlijk iedereen met wie ik af en toe wel praat zou ik willen meeten, maar even een beknopt lijstje van mensen in het bijzonder: (oh, en zonder usernames, want holy shit, zoveel motivatie heb ik nou ook weer niet.)
    Anne, Britt, Brechtje, Delphine, Matty, Maddie, Ads, Laura en nog een heleboel mensen waar ik momenteel gewoon niet op kan komen, maar als ik positief contact met je heb, hoor je tussen dit lijstje ^^
    (MAAR IK GA BRITT, DELPHINE EN BRECHTJE ZONDAG MEETEN, DUS DAT IS LEUK! OH, EN PRECIOUS EN ERIEKA EN AVA EN DAAR HEB IK HEEL VEEL ZIN IN. KUSJES.)


    look at the stars, look how they shine for you;

    aarsvogel schreef:
    Oeh, wa leuk! Hopelijk is het gezellig!
    Op mijn lijstje staat Lonnieee!

    Hé dat ben ik!😊


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ah, heel veel plezier!

    Ik ben veel te socially awkward voor meetings, dus daar doe ik niet aan :’)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Pffft, ik heb Hephaistion pas na 6 jaar voor het eerst ontmoet dit jaar, lol (lol)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2018 - 0:12 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik zou nog ontzettend veel mensen willen meeten van Q., maar ik ga even geen lijstje plaatsen want ik wil niet dat iemand zich buiten gesloten voelt. ^^


    Supertof! Veel plezier alvast 😄

    Pfoeh, mijn wens is eigenlijk dat ik nog eens een keer een meet heb met alle mensen die ik nog ken van het Awesome Topic. Dat zou echt goals zijn ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh super leuuukk! Sws bij mijn lijstje blijven maar mensen op komen. Ik vind het gewoon gezellig om iedereen te ontmoeten, maar eerlijk, ik heb er zulke toffe vriendschappen aan over gehouden ^^ more to come i hope!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.