• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 9:06 ]


    Caution first, always.

    CaptainMarvel schreef:
    (...)
    Gastenboek leeggehaald? (;

    Ja, haha. Was wel nodig ook. :')


    Caution first, always.

    Yes, home sweet home.


    Nishikiyama schreef:
    (...)
    Ja, haha. Was wel nodig ook. :')

    hahaha, begrijpelijk x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    En toen brak m’n telefoonoplader af — morgen meteen naar de winkel. #priorities


    Oooh, morgen begint het pas echt ^^


    Stenenlikker

    Het zijn wel altijd zoete geurtjes die ik uit zoek. Hoewel ik ook wat sterkere/stoerdere geurtjes heb. Blijkbaar ruikt mijn laatste luchtje naar kauwgomballen en heel zoet, volgens min vader.


    Physics is awesome

    Ik hoop echt dat ik een positief mailtje terug krijg omg.


    The truth is out there.

    Well these feelings always feel like a slap to the face.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Uuugh ik wil antwoooooooord. Mag ik nou mee of niet? Nog paar dagen wachten. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik moet echt stoppen met al mn maaltijden skippen op een werkdag want dit is echt niet oké.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I'd rather be slapped across the face with a metal chair than be hit with this kind of self hatred and doubts and insecurities again.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké, hier ga ik nog even lang over moeten nadenken. Ik zou al een toekomst kunnen opbouwen met ‘m, geen zorgen meer. En met hem weet ik vrijwel zeker dat het voor altijd is als we van het begin zien dat het goed zit.. Ik zie het enerzijds wel zitten, anderzijds wil ik het toch anders. Goed dat gaat nog een paar keren door m’n gedachten gaan.
    En ik kan het niet echt met iemand over hebben. :’)


    Ik wil een tuin vol egels

    Damn mn handen zijn toch wel blauw en beurs


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wanneer je super vroeg wakker bent en je simpelweg zit te wachten totdat je naar het dorp kan om een nieuwe telefoonoplader te halen. #verslaafdofniet


    Urrrgggg even serieus. Ik snap niet dat men het lef kan hebben om voor te dringen. Like, ik stond daar eerder. Ik had er iets van moeten zeggen. Gelukkig dat ik daarna eerder was dan die vent. -.-


    One Who Travels A Higher Path.