• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 9:06 ]


    Caution first, always.

    ik wil echt gebarentaal leren


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    KingRichard schreef:
    ik wil echt gebarentaal leren


    Do itttt, het is echt heel leuk om het te 'spreken' en niet super moeilijk om te leren!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ‘Indien voor 23:59 besteld, morgen in huis*
    *kijkt naar de tijd*: 23:57
    *screams in spanish*

    I made it though


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I love you, mom.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    oké whaaaaaaaat
    dit is fantastisch
    ben ik op zoek naar een kleine stamboom van mijn familie langs vaders kant
    vind ik een stamboom van de familie van mijn grootmoeder langs vaders kan DIE DOORGAAT TOT BEGIN 1600????
    dit is de shiiiiiiiit
    en dat gewoon door haar achternaam en geboorteplaats in te geven. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Uughhhhhh ik hoop zo erg dat dat pakketje ook daadwerkelijk vandaag komt, en dat postnl niet weer fuckt door direct een briefje door de bus te gooien en vervolgens wegrijden zonder überhaupt aan te bellen. Het ging met mijn vorige pakketje gelukkig ook goed...

    Sidenote: ik moet echt gaan slapen..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kinda tempted to just go home.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bleehhh ik voel me zo chagrijnig. Heb echt nergens zin in vandaag.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb net de huisarts gebeld, want dit gaat niet zo langer. Ook weer slecht geslapen. Dan krijg ik zo'n tuthola van een assistent aan de lijn, die denkt dat ze alles zoveel beter weet. 'Maar mevrouw verkoudheid of een griepje gaat zo over hoor!' Nee, echt? Maar mevrouw u weet toch niet hoe ik mij voel? Dat ik de hele tijd overgeef, mijn longen er elke keer probeer eruit te rammen en dat ik pijn heb? Alsof dat gezond is? En het is mijn recht om mijn huisarts ervoor te bellen. Urg, sommige mensen en mijn moeder moest lachen, hoe ik kort en krachtig aan de telefoon zat. Gewoon zeggen: ik wil een afspraak. :'D

    Gelukkig dat ik morgen terecht kan, nog even een dagje volhouden!


    One Who Travels A Higher Path.

    En dat noemt zich dan vrienden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I push you away until you beg me to stay
    Just for the thrill of the chase, you got me
    Fucked in the head from all the things that we did
    But I will never forget I need you, my medication


    This ain't no place for no better man.

    And I swam in the wakes of imposters, just to feel what it's like to pretend.
    There's no dreams in the lakes only monsters, and the monsters are my only friends.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Uuugh, mevrouw de postbode, als u nu ziet dat het pakket niet door de brievenbus gaat, wilt u dan gewoon aanbellen ipv het er doorheen proberen te rammen? Het hele boek is nu beschadigd.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Vandaag een nieuwe sollicitatie, nerves.


    •

    Ik heb gewoon motivatie nodig. Dat zou al helpen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt