• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 9:06 ]


    Caution first, always.

    Ik ga kapot van de zenuwen.


    •

    Mijn hart maakt iedere keer weer een sprongetje wanneer ik een mail krijg. Maar de mail waar ik op wacht is het steeds niet. Uuugh :c zo ongeduldig en nerveus en en en-


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    MERP deze cosplay maakt me zo blij omg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yush, eindelijk weer eens een beetje schot in de zaak. Voor het eerst in dagen kan ik eindelijk weer een beetje focussen op huiswerk, en dat terwijl ik de afgelopen dagen ontzettend hard nodig heb gehad! En nu hopen dat dit blijft, nog in ieder geval voor een paar uur. (Of liefst een paar dagen)


    It's never gonna happen, Guys.

    En ja hoor, gooi er nog maar een deadline op aankomende zondag. Alsof ik niet al genoeg te doen had #fuckmylife


    It's never gonna happen, Guys.

    Er zijn verdomme zo veel leuke dingen te doen en ik kan het gewoon niet door mijn lichaam en het maakt me zo verdrietig en moe.
    En nu heb ik mezelf sad gemaakt en ik voel me eenzaam, fuck.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2018 - 15:21 ]


    Caution first, always.

    Waarom zijn deze vragen zo dubbelzinnig...

    [ bericht aangepast op 17 mei 2018 - 15:31 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik kan eindelijk weer normaal inloggen bij AO3. Ze hadden last van iets laatst en ik kon dus niet inloggen ondanks dat ik mijn juiste wachtwoord gebruikte. Zo blij dat het opgelost is.


    Physics is awesome

    Heel mature dit, ben echt zo pissig nu. Je zoekt het maar uit hoor ik ga nu echt nooit meer zoiets voor je doen. Stank voor dank is dit zeg jezus. Nou vanavond ook maar niet naar de film want ga echt niet met iemand naar de bios die zich zo gedraagt.


    The truth is out there.

    Okay, I get that you’re just looking out for me, but pointing out that I’m a controlfreak and won’t ever get a relationship if I keep being like this doesn’t help. I’m just protecting myself, because in the end everyone will hurt you anyway.

    And fuck, I feel fucking fat and ugly.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2018 - 16:16 ]


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Als je deze buien hebt, ga ik alleen maar meer verlangen naar uit huis gaan. Dat besef je, je toch wel?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb hier echt niemand meer :')


    Caution first, always.

    Waaah het gesprek ging echt heel fijn. Mocht ik het niet worden, heb ik in ieder geval een prettige ervaring opgedaan.


    •

    ^ I'm proud of you, Mirts cc:

    // nog anderhalf uur wachten voor mijn eerste vlucht vertrekt and I kinda don't want to leave NYC rip


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Fun


    Heaven is a place that we all have