• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 9:06 ]


    Caution first, always.

    Nadeel van het Make-Up topic, ik wil nu ook make-up kopen. En nu heb ik vijf lipsticks gezien voor € 4,46, maar ik moet eerst een lipstick of lipproduct die ik al heb opmaken want de berg groeit af en toe nog steeds.


    Physics is awesome

    Oké ik heb al duizenden lippenstifts geprobeerd, maar ik eet er alles af. Nu heb ik in een opwelling een lippenstift van Etos huismerk gekocht en dat blijft facking goed zitten. Doei geld aan alle dure lippenstifts in mijn la.


    Het is denk ik zo'n drie weken geleden dat ik zei het meest dankbaar ervoor te zijn dat ik bijna al mijn familie nog heb, maar nu lijkt het aan alle kanten tegelijk in te storten en ik ben zo fucking bang. Laat het alsjeblieft goedkomen


    She's imperfect but she tries

    Okay but I honoestly feel terrible.
    -
    Okay maar ik vertrouw dit voor geen meter en dat maakt me enkel maar gestrest en upset tbfh I didn't sign up for this. Echt waarom heb je überhaupt foto's van mn ID nodig? I don't trust tbfh. Maar yea, ik heb weinig te willen I guess..

    [ bericht aangepast op 17 mei 2018 - 20:48 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    CarIyIe schreef:
    Nadeel van het Make-Up topic, ik wil nu ook make-up kopen. En nu heb ik vijf lipsticks gezien voor € 4,46, maar ik moet eerst een lipstick of lipproduct die ik al heb opmaken want de berg groeit af en toe nog steeds.


    Zijn dat de lipsticks die ik net gekocht heb?


    The truth is out there.

    I made all the wrong decisions at dinner


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dat je een voetbalspeler bent, betekent nog niet dat je zo'n attitude hoeft te hebben, en het betekent ook niet dat je het recht hebt om je zo te gedragen. Die attitude is uberhaupt nergens voor nodig, afgelopen seizoen bekeken, but oh well.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Okoye schreef:
    (...)

    Zijn dat de lipsticks die ik net gekocht heb?


    Ja, alleen dan met andere kleuren, want de nude kleuren vind ik mooi, maar zijn niet echt iets voor mij.


    Physics is awesome

    Dat je de hele aflevering zit te wachten op de jump scare en dan komt er ineens aan het einde een. Mijn arme hart.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Ja, alleen dan met andere kleuren, want de nude kleuren vind ik mooi, maar zijn niet echt iets voor mij.


    Ahh oki! Nice!


    The truth is out there.

    Waarom voelt het altijd alsof ik me moet verdedigen wanneer ik aangeef liever boeken te lezen die naar het Nederlands vertaald zijn, of series en films liefst met subtitels te zien? Er is niets mis met mijn Engels, ik vind het gewoon prettiger zo.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Okoye schreef:
    (...)

    Ahh oki! Nice!


    Alleen moet ik eerst een wat op gaan maken, want het zijn nu wel veel lipsticks en lipproducten die ik heb. Ma zei laatst ook al, je hebt er zoveel toen ik in de winkel naar lipsticks stond te kijken.

    En de etos heeft nu ook nieuwe lipgloss dus daar wilde ik ook nog gaan kijken. Maar ik moet streng zijn voor mezelf.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Alleen moet ik eerst een wat op gaan maken, want het zijn nu wel veel lipsticks en lipproducten die ik heb. Ma zei laatst ook al, je hebt er zoveel toen ik in de winkel naar lipsticks stond te kijken.

    En de etos heeft nu ook nieuwe lipgloss dus daar wilde ik ook nog gaan kijken. Maar ik moet streng zijn voor mezelf.


    Hahahaha ik ken het probleem maar al te goed ik heb er ook heel veel.


    The truth is out there.

    Things I want/need right now:
    - hugs
    - love
    - some kind words idk

    Things I currently get:
    - crap


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Miss vaaaaaaaaaanjie.


    — Inner peace, it's hard to find. —