• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 9:06 ]


    Caution first, always.

    OMG, for fucking real? M’n vader heeft z’n Thaise trol één dag naar Nederland gehaald en ik kom ze meteen op de eerste ochtend tegen tijdens het boodschappen doen? What did I do to deserve that?


    Kinda don't feel like talking to people today.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vraag je iets netjes, je geeft akkoord en vervolgens doe je precies het tegenovergestelde. Waarom zeg je dan dat je het gaat doen? Of ben je het plotseling vergeten, omdat dit handiger was?

    Sommige mensen zal ik echt nooit begrijpen.


    Physics is awesome

    Hartstikke leuk die planning, maar ik loop nu al achter


    There are poems inside of you that paper can't handle

    I'm in the desperate mood to change my profile but I don't know how.


    Zijn er meer mensen die geen mail mogen versturen van hun Live / Outlook? Ik wordt hier kneitergek van. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo moe

    Meer mensen die pas gekochte kleren heel graag aan willen? Ik was ze altijd eerst (of nou ja, ik gooi ze in de wasmand en zet de wasmachine aan) en dan moet ik nog altijd wachten. Maar dan ben ik toch wel blij als ik ze aan kan.


    Physics is awesome

    Lionaire schreef:
    I'm in the desperate mood to change my profile but I don't know how.


    Sometimes small changes make a big difference.

    Slowly getting my shit together feels good.


    Lionaire schreef:
    (...)

    Sometimes small changes make a big difference.

    Slowly getting my shit together feels good.


    You got this


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ahfdafhdkfja ik ben echt al vijf keer gebeld door een onbekend nummer maar ik durf niet op te nemen.


    ... Hoe moeilijk is het?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lionaire schreef:
    ahfdafhdkfja ik ben echt al vijf keer gebeld door een onbekend nummer maar ik durf niet op te nemen.


    Spreekt die persoon niks in bij je voicemail?


    Physics is awesome

    Stroud schreef:
    (...)

    Spreekt die persoon niks in bij je voicemail?


    Nee. D:

    Maar ik heb even m'n volwassen schoenen aangetrokken en teruggebeld. Nu heb ik morgen een sollicitatiegesprek, OMFG.


    Lionaire schreef:
    (...)

    Nee. D:

    Maar ik heb even m'n volwassen schoenen aangetrokken en teruggebeld. Nu heb ik morgen een sollicitatiegesprek, OMFG.


    Wat goed van je! Ik hoop dat het sollicitaiegesprek goed gaat. Tip, trek iets nets aan dat ook comfortabel zit. Niks zo vervelend als een kraagje dat niet helemaal lekker zit of een broek die net te strak zit als je gaat zitten.


    Physics is awesome