• 13 REASONS WHY


    Hey, it's Hannah, Hannah Baker. That's right. Don't adjust your... whatever device you're listening to this on. It's me, live and in stereo.
    No return engagements, no encore. And this time absolutely no requests. Get a snack. Settle in. 'Cause I'm about to tell you the story of my life.


          18 • 05 • 2018
          Bovenstaande datum is de datum waarop het langverwachte, tweede seizoen van 13 Reasons Why online wordt geplaatst op Netflix. Hier kunnen we fangirlen, maar nog veel belangrijker: steun zoeken aan elkaar op de moeilijke momenten. 13 Reasons Why staat er om bekend emotionele, heftige en taboe onderwerpen aan te pakken welke als triggerend ervaren kunnen worden.

          Plaats alles (zowel van seizoen één als seizoen twee van 13 Reasons Why) onder een spoiler en plaats er een 'trigger'—waarschuwing bij wanneer benodigd. En, don't forget — you are loved, right here and right now.



    •

    Ik ga wel kijken, maar niet vandaag. Ik moet het hele pinksterweekend werken en dat is al zwaar genoeg. Ik ga maandagavond eraan beginnen als ik weer veilig thuis ben. Gewoon omdat ik het vorige seizoen best wel triggerend vond en nu zit ik wat dat betreft toch al in een kwetsbaardere situatie.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aflevering 1, seizoen 2

    - Wie zijn al die nieuwe mensen?
    - Bryce is nog steeds een lul
    - Alex we luv joee!
    - Tony waarom verbrande je die tekst die... (hoe heet die knakker ook alweer?) aan je gaf met info over Hannah?
    - Tony je bent nog steeds cute af
    - Jessica TREK JE BEK EENS LOS EN VERTEL HET ZE!
    - Wie zijn die nieuwe mensen????


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Aflevering 1, seizoen 2
    - Wie zijn al die nieuwe mensen?
    - Bryce is nog steeds een lul
    - Alex we luv joee!
    - Tony waarom verbrande je die tekst die... (hoe heet die knakker ook alweer?) aan je gaf met info over Hannah?
    - Tony je bent nog steeds cute af
    - Jessica TREK JE BEK EENS LOS EN VERTEL HET ZE!
    - Wie zijn die nieuwe mensen????


    Same, dit


    The truth is out there.

    Ugh, ik wil kijken — maar ik moet ook Arrow, Shadowhunters en The 100 bijkijken. #firstworldproblems


    •

    Ben nu aflevering 2 aan het kijken.
    Idk maar tot nu toe vind ik het niet wauw.
    Kan er sowieso al niet tegen als personages hun mond telkens dichthouden in bepaalde situaties. Ook niet altijd even realistisch.

    HaIe schreef:
    Aflevering 1, seizoen 2
    - Wie zijn al die nieuwe mensen?
    - Bryce is nog steeds een lul
    - Alex we luv joee!
    - Tony waarom verbrande je die tekst die... (hoe heet die knakker ook alweer?) aan je gaf met info over Hannah?
    - Tony je bent nog steeds cute af
    - Jessica TREK JE BEK EENS LOS EN VERTEL HET ZE!
    - Wie zijn die nieuwe mensen????


    En hoe heeft clay een fucking sixpack als hij alleen af en toe fietst xD

    [ bericht aangepast op 18 mei 2018 - 15:28 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oh shit! Nee ik ga braaf wachten tot na volgende week.. Na mijn examens..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik erger me er dood aan dat niemand z'n fucking bek los trekt!
    Oké, behalve Courtney. You go, Courtney. Four for you, Courtney!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oké nog twee afleveringen van The 100 kijken en dan ben ik overal mee bij, zodat ik vanavond lekker 13 Reasons Why kan bingen. *O*


    •

    En... ik ben bij aflevering 4 (;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik vond vorig seizoen ook erg heftig. Sommige dingen kwamen veel harder bij me binnen dan ik verwacht had (':
    Maar ben benieuwd naar seizoen 2 :o


    It's never gonna happen, Guys.

    Oké ik ben eindelijk geïnstalleerd op m'n kamer en heb de eerste aflevering aangezet. Na de eerste minuten moet ik toch even zeggen:

    Ik vind het heel goed dat ze zijn begonnen met een mededeling over de heftige onderwerpen, dat het voor sommige mensen niet goed is om alleen te kijken en dat ze ook dingen aanbieden wat mensen kunnen doen die hier zelf mee struggelen.


    •

    I’m crying at episode two.

    Hannah’s mom for fucks sake. Dat is zo’n tufys goede actrice.


    •

    Echt wow , ik heb nu al de eerste 10 afleveringen gezien. Het is zo goeddd!


    Firm believer of all that is magic

    Tuena schreef:
    Echt wow , ik heb nu al de eerste 10 afleveringen gezien. Het is zo goeddd!


    Holy crap jij gaat snel. loveit


    •