• 13 REASONS WHY


    Hey, it's Hannah, Hannah Baker. That's right. Don't adjust your... whatever device you're listening to this on. It's me, live and in stereo.
    No return engagements, no encore. And this time absolutely no requests. Get a snack. Settle in. 'Cause I'm about to tell you the story of my life.


          18 • 05 • 2018
          Bovenstaande datum is de datum waarop het langverwachte, tweede seizoen van 13 Reasons Why online wordt geplaatst op Netflix. Hier kunnen we fangirlen, maar nog veel belangrijker: steun zoeken aan elkaar op de moeilijke momenten. 13 Reasons Why staat er om bekend emotionele, heftige en taboe onderwerpen aan te pakken welke als triggerend ervaren kunnen worden.

          Plaats alles (zowel van seizoen één als seizoen twee van 13 Reasons Why) onder een spoiler en plaats er een 'trigger'—waarschuwing bij wanneer benodigd. En, don't forget — you are loved, right here and right now.



    •

    Ik ben nu bij aflevering 9 (nerd)


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Episode 7 season 2

    my heart hurts seeing Jeff :c i miss him hé deserves better


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    S2 - E13

    Me, watching the bathroom scene..

    Arcenciel schreef:
    S2 - E13

    Me, watching the bathroom scene..



    Ik was ook best wel in shock van holy shit hoe ver gaat die wel niet. Heftig ook.


    The truth is out there.

Okoye schreef:
(...)

Ik was ook best wel in shock van holy shit hoe ver gaat die wel niet. Heftig ook.


I'm still in shock. ik voelde me ook gewoon een beetje vies na die scene.


We've lived in the shadows for far too long.

Ik wilde nog reageren op de discussie van de vorige pagina maar degene die het is begonnen is weer inactief gegaan so shame.


•

Oké, ik ben van mening dat er wat haken en ogen zitten aan het tonen van de depressie van Hannah — maar ik heb echt heel respect hoe ze het onderwerp verkrachting in de serie laten zien en vooral de impact daarvan op iemands leven.


•

Ah yes vanavond eindelijk verder kijken (ben pas bij afl 4 sad)


Big girls cry when their hearts are breaking

Ik ben pas bij aflevering 4, maar

ik vind dit seizoen tot nu toe echt stukken minder goed en interessant dan seizoen 1, damn...


Caution first, always.

Whaaaat ik vond seizoen 2 wel echt heel nice!

S2 E13:

Ik vond deze aflevering best heftig.... Dat stuk met Tyler wtfff

[ bericht aangepast op 21 mei 2018 - 18:20 ]


Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

Ryuji schreef:
Ik ben pas bij aflevering 4, maar
ik vind dit seizoen tot nu toe echt stukken minder goed en interessant dan seizoen 1, damn...


Ik vind juist precies het tegenovergestelde, haha.


•

wow... Just woww


I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

S2 ep7

Gelijk 1 hele XTC-pil de eerste keer dat je gebruikt lmao. :')
.


ars moriendi

Ik ben eindelijk aan seizoen twee begonnen en ik moet zeggen dat hoe fijn het ook is om opnieuw in deze serie te zitten, het veel sterker was geweest wanneer ze het bij één seizoen hadden gelaten. Het is ontzettend pleasing om verder te kijken, you know, maar echt veel goeds doet het het verhaal niet.
Anyway, ik ga rustig aan doen dit seizoen, bc important enzo. Ben wel heel erg benieuwd naar de rest van de afleveringen.
En oml de moeder van Tyler. Ik kan haar niet anders zien dan Polly van Orange is the New Black. (Maar dat is waarschijnlijk omdat ik nog helemaal in die serie zit ye)


look at the stars, look how they shine for you;

Vervaagd schreef:
Ik ben eindelijk aan seizoen twee begonnen en ik moet zeggen dat hoe fijn het ook is om opnieuw in deze serie te zitten, het veel sterker was geweest wanneer ze het bij één seizoen hadden gelaten. Het is ontzettend pleasing om verder te kijken, you know, maar echt veel goeds doet het het verhaal niet.
Anyway, ik ga rustig aan doen dit seizoen, bc important enzo. Ben wel heel erg benieuwd naar de rest van de afleveringen.
En oml de moeder van Tyler. Ik kan haar niet anders zien dan Polly van Orange is the New Black. (Maar dat is waarschijnlijk omdat ik nog helemaal in die serie zit ye)


Ik dacht eerst hetzelfde, maar ben eerlijk gezegd van mening veranderd na een bepaald aantal episodes (geen idee mee hoeveel).


•