• 13 REASONS WHY


    Hey, it's Hannah, Hannah Baker. That's right. Don't adjust your... whatever device you're listening to this on. It's me, live and in stereo.
    No return engagements, no encore. And this time absolutely no requests. Get a snack. Settle in. 'Cause I'm about to tell you the story of my life.


          18 • 05 • 2018
          Bovenstaande datum is de datum waarop het langverwachte, tweede seizoen van 13 Reasons Why online wordt geplaatst op Netflix. Hier kunnen we fangirlen, maar nog veel belangrijker: steun zoeken aan elkaar op de moeilijke momenten. 13 Reasons Why staat er om bekend emotionele, heftige en taboe onderwerpen aan te pakken welke als triggerend ervaren kunnen worden.

          Plaats alles (zowel van seizoen één als seizoen twee van 13 Reasons Why) onder een spoiler en plaats er een 'trigger'—waarschuwing bij wanneer benodigd. En, don't forget — you are loved, right here and right now.



    •

    Season 2 / Episode 2

    Jessica slaapt bij haar ouders op de kamer en durft niet meer in haar eigen bed for fucks sake FOR FUCKS SAKE.

    + SKYEEEE.


    •

    Season 2 | Episode 6

    ZACH???? WAT? WANNEER? HOE?
    Ik vind het wel een schatje hoor, maar die plottwist tho... I AM CONFUSION

    [ bericht aangepast op 18 mei 2018 - 23:15 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik houd het even voor gezien na drie afleveringen vandaag, because 1) I'm tired af and 2) I need to watch this show with moderation.


    •

    Lionaire schreef:
    Ik houd het even voor gezien na drie afleveringen vandaag, because 1) I'm tired af and 2) I need to watch this show with moderation.



    Hahahhaahhaha can't say the same (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)


    Hahahhaahhaha can't say the same (';


    You're rocking it babe.


    •

    S2E4

    Marcus you are such a fucking dickhead. I hope he loses his acceptance to harvard.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boi, wat ziet Bryce er goed uit.


    ars moriendi

    EdensGate schreef:
    Boi, wat ziet Bryce er goed uit.


    ew.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)

    ew.


    This, HAHA.
    Ik heb in deze serie eigenlijk geen één personage waarvan ik denk ‘DAYUM’.


    •

    HaIe schreef:
    (...)

    ew.

    What can I say, ik val altijd voor fuckboys, ook in het echt. It's a curse. :/


    ars moriendi

    Lionaire schreef:
    (...)

    This, HAHA.
    Ik heb in deze serie eigenlijk geen één personage waarvan ik denk ‘DAYUM’.


    Tony vind ik dan nog de knapste, but he swings for the other team.
    Hannah tho.


    EdensGate schreef:
    (...)
    What can I say, ik val altijd voor fuckboys, ook in het echt. It's a curse. :/


    Ik vind de acteur nou niet bepaald knap of zo (zijn hoofd is meh) en vanwege het personage vind ik het al kajs;dlgkjasdg ew.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2018 - 0:34 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)

    Tony vind ik dan nog de knapste, but he swings for the other team.
    Hannah tho.

    Hm Hannah lijkt door elke jongen aanbeden te worden, maar haar vind ik dan weer niets speciaals. Vind Jessica knapper. Of dat andere donkere meisje, ben haar naam even vergeten. (heb vandaag pas episode 1 seizoen 2 een klein stukje gezien, forgive me.)


    ars moriendi

    HaIe schreef:
    (...)

    Tony vind ik dan nog de knapste, but he swings for the other team.
    Hannah tho.


    EdensGate schreef:
    (...)
    What can I say, ik val altijd voor fuckboys, ook in het echt. It's a curse. :/


    Ik vind de acteur nou niet bepaald knap of zo (zijn hoofd is meh) en vanwege het personage vind ik het al kajs;dlgkjasdg ew.

    Tis iets in zijn ogen, die confidence. I don't know. Je weet dat hij fout is, maar dat maakt het dan weer interessant ofzo. Niet gek dat je nooit een lange relatie hebt, Claire. Ik word irl altijd aangetrokken tot dit soort sukkels. Feel free to call me an idiot want tis natuurlijk gewoon een eikel.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2018 - 0:33 ]


    ars moriendi

    EdensGate schreef:
    (...)
    Tis iets in zijn ogen, die confidence. I don't know. Je weet dat hij fout is, maar dat maakt het dan weer interessant ofzo. Niet gek dat je nooit een lange relatie hebt, Claire. Feel free to call me an idiot want tis natuurijk gewoon een eikel.


    Ik vind zijn ogen juist 'uugh' hshsh..
    Naja, Katherine Langford vind ik echt een knap meisje.
    En jij bedoelt Sheri, die is ook knap. Zij heeft pas mooie ogen (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik vind Monty and Justin er wel cute uitzien tbh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered