• Hogwarts Mystery App

    Download Now!


    25 April is het eindelijk zover! De langverwachte Harry Potter app komt dan eindelijk uit op android! Hier hebben we natuurlijk allemaal immens veel zin in, dus bedacht ik me alvast een topic aan te maken.

    ~ It's time for us to go home ~

    Harry Potter: Hogwarts Mystery is het eerste spel waarin spelers hun eigen karakter kunnen creëren en het leven kunnen ervaren als een student op Hogwarts. De game wordt gelanceerd onder Portkey Games, een nieuw label dat is gericht op het creëren van ervaringen die zijn geïnspireerd door de magie en avonturen van J.K. Rowling's Wizarding World. Velen van jullie hebben de trailer vast al gezien en het ziet er veel belovend uit. Zelfs de originele acteurs uit de films hebben de stemmen van hun character in de game ingesproken, waaronder de stemmen achter professor McGonagall, Dumbledore, Flitwick en Madames Hooch, Irma Pince en Pomfrey. De game speelt zich af in de 80's, dus de meeste orginele characters zul je helaas niet tegenkomen, maar wel onze Bill Weasley en Tonks!



    In de game kun je je eigen character maken, spreuken en potions leren, Hogwarts ontdekken en duelleren met vrienden. Natuurlijk hoort hier ook bij dat je je kan inschrijven voor de verschillende afdelingen. Laten we we hier op Quizlet nou veel HP-fans hebben die vast in de game ook wel vriendjes willen worden. Therefor, what's your house gonna be (Q-name + Hogwartsname doorgeven svp)?

    Gryffindor


    Shibui
    Prouesse
    Plagiaat
    HighLord_Rhys ~ Feyre Archeron
    Mantis
    IngridBirdy ~ Ingrid Pottaah
    Hufflepuff


    Laleah ~ Leah Nott
    J0Y ~ Chloe Cooke
    Plunkett
    Sankofa ~ Erieka Moore
    Papiliones
    zwartepanter21
    Sof
    AroonCat ~ Arja AroonCat
    Fielding
    Seasons ~ Eloise Watson
    AriChibi ~ Luke Roberts
    Spideyman ~ Anne Parker
    SPECS ~ Evelyn Torres
    Slytherin


    Necessity ~ Skylar Millers
    Taire ~ Autumn Grantaire
    Hale ~ Allison Argent
    Martinez ~ Ruby Sullivan
    Dreadful
    Catmint
    RickmanLover
    awsten
    Apocalyptic
    Hiddleston ~ Natascha
    VampireMouse
    MOCHl
    Shinjuku
    HPFamilyFan
    aarsvogel
    FireKeeper
    SnowDog ~ Diana Aylward
    Arrancar ~ Xan Jaegerjaquez
    Thunaer ~ Victoria Queen
    Ozai ~ Ruby Ward
    schelpenkroon ~ Eadlyn Merkey
    Ravenclaw


    Ristridin ~ Mare P.
    Wildfowls ~ Saoirse Lennon
    Danvers
    Maim ~ Hailey Snow
    Zelie ~ Jamie Edler
    Tuena
    tubbietoost ~ Irmiej Corvje
    InMyBlood ~ Shay Hall
    Maheegan ~ Evelyn Winter
    Arellano ~ Quinn Jones
    Rhyme
    Tuena~ Iris Elizabeth
    Altomare ~ Audrey Wilson


    Secret energy spots:
    YEAR 1:
          • Dungeons - De huiself
          • Castle grounds - De tak op de grond
          • East tower - De spiegel
          • West tower - Het tweede schilderij
          • Lower floor - west: het vuur aan de rechterkant van de deur naar de grote hal + het middelste soldaten-standbeeld
    YEAR 2:
          • Lower floor - East: Boeken op de bank
          • East tower - Peeves
    YEAR 3
          • Hogsmeade, het poppetje in de eerste steeg




    [ bericht aangepast op 31 mei 2018 - 18:35 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Lololol ik ben een idiooot. Ik heb mn hdmi kabel in het vakantiehuisje laten liggen dus nu kan ik voorlopig geen harry potter meer spelen op de tv... (Kon namelijk al niet op mn mobiel) :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oneeee balen :(:(


    I want my bloody cheese now!^^

    Het is gelukt!! Maar klopt het dat je wel gewoon moet wachten op avonturen?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Het is gelukt!! Maar klopt het dat je wel gewoon moet wachten op avonturen?

    Welke versie heb je gedownload? Het kan zijn dat je gewoon diamanten kan uitgeven terwijl er 0 diamanten zijn het ligt er echt aan welke mod er op dat moment is.


    Life is a beautiful struggle

    Caraveo schreef:
    (...)
    Heb je hem gelinkt met fb? Dan kan je hem gewoon verwijderen en opnieuw downloaden. Als hij dan toch opnieuw start, gewoon weer linken met fb en dan heb je je spel terug.


    Ik heb het nu opnieuw gedownload en weer hervat met fb, maar hetzelfde probleem heb ik nog steeds... ugh.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    (...)

    Ik heb het nu opnieuw gedownload en weer hervat met fb, maar hetzelfde probleem heb ik nog steeds... ugh.

    Vanochtend deed hij het wel weer! Nu kan ik eindelijk weer verder!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Spelen jullie het nog? Ik was het een beetje vergeten


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Maim schreef:
    Spelen jullie het nog? Ik was het een beetje vergeten


    Ik denk dat ik onbewust gequit ben :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik vroeg me af of er nog iemand was die het speelt? Ik heb het een poos niet gedaan en ben sinds vorige week weer begonnen, ik heb heel veel updates gemist en blijkbaar kon ik een Animagus worden. :')


    Life is a beautiful struggle

    Khalid schreef:
    Ik vroeg me af of er nog iemand was die het speelt? Ik heb het een poos niet gedaan en ben sinds vorige week weer begonnen, ik heb heel veel updates gemist en blijkbaar kon ik een Animagus worden. :')


    Yep!!! Ik ben ook sinds 2 weken weer begonnen dacht ook hier nog een berichtje te plaatsten haha. Ik kan mezelf in een Kat veranderen. Was optijd met de challenge. Ben wel blij met de updates.
    Waar zit jij nu in 't spel?
    Ik zit bij year 4 chapter 13 ^^
    X


    I want my bloody cheese now!^^

    VampireMouse schreef:
    (...)

    Yep!!! Ik ben ook sinds 2 weken weer begonnen dacht ook hier nog een berichtje te plaatsten haha. Ik kan mezelf in een Kat veranderen. Was optijd met de challenge. Ben wel blij met de updates.
    Waar zit jij nu in 't spel?
    Ik zit bij year 4 chapter 13 ^^
    X

    Ja ik ben nu bij year 5 chapter 1, en verder kan ik nog niet want ik moet wachten op een volgende update.
    Ik was ziek dus heb de hele week de tijd gehad (+ ik heb een cheat dus ik ga er wel heel snel doorheen), ik moet wel zeggen dat ik het spel heel leuk vind, maar dat komt alleen omdat ik de cheat heb (unlimited energy & gems) zonder de cheat zou ik het spel allang weer hebben opgegeven omdat sommige dingen gewoon niet haalbaar zijn zonder te betalen. Dat vind ik wel een enorme minpunt aan dit spel. Pay to play.


    Life is a beautiful struggle

    Yes haha ik speel ook nog, ik ben animagus en kan mezelf in een vogel veranderen. Nu ben ik ook prefect, maar dat heeft niet super veel toegevoegde waarde of zo :')


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Khalid schreef:
    (...)
    Ja ik ben nu bij year 5 chapter 1, en verder kan ik nog niet want ik moet wachten op een volgende update.
    Ik was ziek dus heb de hele week de tijd gehad (+ ik heb een cheat dus ik ga er wel heel snel doorheen), ik moet wel zeggen dat ik het spel heel leuk vind, maar dat komt alleen omdat ik de cheat heb (unlimited energy & gems) zonder de cheat zou ik het spel allang weer hebben opgegeven omdat sommige dingen gewoon niet haalbaar zijn zonder te betalen. Dat vind ik wel een enorme minpunt aan dit spel. Pay to play.


    Aha, nee ik heb eeen cheats en ook niks gekocht dus gaat bij mij niet snel ofzo hahaha


    I want my bloody cheese now!^^

    Liyo schreef:
    Yes haha ik speel ook nog, ik ben animagus en kan mezelf in een vogel veranderen. Nu ben ik ook prefect, maar dat heeft niet super veel toegevoegde waarde of zo :')


    Ow jammer had gehoopt dat die prefect wel een leuk extraatje was.
    Ga het wel zien in year 5. Heb nog even voor ik daar ben.


    I want my bloody cheese now!^^

    Pff, als er in plaats van extra verhaallijnen nu gewoon eens volop nieuwe chapters kwamen! (x


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo