• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 19:08 ]


    Caution first, always.

    Oh you make everything okay.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh ik ben te lui om mijn profiel aan te passen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ja joh, blaas nog even lekker rook uit als je de trein al in bent. Tuurlijk. Also, ze waren al te laat en de conducteur had al gefloten, dus ze hadden niet eens binnen mogen zijn. Mensen, u suck.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    0 motivatie. Ugh. Zo klaar met mezelf.

    I should be happy. Or at least. Happier than this. But I'm not and I feel super guilty.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2018 - 16:22 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik dacht altijd dat ik niet zo van strakke planningen was maar dit is eigenlijk best heel fijn? En het werkt??? Misschien niet voor eeuwig maar in ieder geval deze twee dagen zijn er al 10x productiever van geworden


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil alleen maar huilen en ik wil haar een berichtje sturen maar het is te snel


    Spinning around, I'm weightless.

    Mijn hoofd is aan het ontploffen, maar ik heb wel dit mondeling examen overleefd yesss. Nog 1 te gaan omg!!!! Het einde komt echt in zicht nu.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Begone thot.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    When you're on your period and you sneeze.


    •

    Het moment wanneer je inmiddels tien maanden aan hormonen zit en je ouders je op één dag vijf keer 'ze' noemen loool


    Caution first, always.

    Of ik ben sterker dan ik dacht of die spullen waren minder zwaar dan ik dacht. Alleen die ladekast was lastig tillen. Hij heeft wel twee openingen aan de achterkant, maar met drie vingers erin en ik had een deukje in mijn ringvinger. Nu alleen nog de hoge kast naar beneden. Maar die moet eerst worden los geschroefd.

    Dat word nog wat morgen. Gelukkig heeft pa meer ruimtelijk inzicht als ik dus het gaat waarschijnlijk wel goed komen.


    Physics is awesome

    Wat een rotschroefjes heb ik in mijn kamer. De planken los schroeven ging ook al zo top en nu deze schroeven ook. De aanhouder wint en dus zijn ze er ook uit. Lang leve een bed waar je op kan staan.

    Ging het dus bijna mis. De kast is beschadigd, maar dat liever dan dat pa gewond raakt. Was echt even bang dat ie op de grond zou eindigen met die kast boven op hem.


    Physics is awesome

    So this means I can get an unlimited amount of hugs again? (wbw) Well I ain’t complaining and I really hope this will work out :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik mis je maar dat heb ik vandaag al gezegd en het is echt clingy als ik het weer zeg.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2018 - 21:45 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —