• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 14:48 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ok crisis. Kroatië - IJsland of Argentinië - Nigeria. IJsland of Messi. Idk.


    She's imperfect but she tries

    Rutger ik wil graag van deze username af :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ugh ik moet gaan stofzuigen, maar ik wil niet. Ik wil gewoon lezen en chill zijn. Oh en ik wil m'n bf, maar dat is voor overmorgen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil al thuis zijn en mijn nieuwe MSI volgooien met games jdkdhshdkdj :W Normandië-Nederland is veel te ver rijden. (cat)


    Caution first, always.

    Zo ga dood hier van die lijm lucht. Jakkiebah.


    The truth is out there.

    Gezeik :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Morgen uitslag van bloedonderzoek, ben benieuwd. Hoop dat er wat uitkomt want weinig zin in nog meer onverklaarbare shit. D:


    The truth is out there.

    I don't wanna die, but i'm not keen on living either.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Butthurt much.


    •

    Holy moly die username is gewoon vrij...... :o


    One Who Travels A Higher Path.

    Yippie, ik ben waarschijnlijk lactose intolerant. Huilen.


    Stenenlikker

    Jezus Christ this shit again, dis is why u dont do second chances.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Elke keer gaat het beter met die hoofdpijn en dan gebeurt er weer iets en oh, there it is. It's back.

    Die vrouw van 50 met een gigantische Tardis-tatto op haar arm heeft echt m'n dag gemaakt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Euh lmao, je kon niet komen en je dacht dat het in Antwerpen was, maar het was veel dichterbij. Oké, sorry maar dumb-ass. 😂😑 Betekent dus dat je mijn post niet goed had gelezen, goed zo, geweldig. 👏🏼 Ik ben nog steeds niet verhuisd joh, rofl. My God, wat zat jij allemaal te denken, snul. Echt. Voortaan mijn uitnodiging lezen, verdikke. En nope, je hoeft niet te weten wie er wel allemaal was gekomen, daar gaat het toch ook niet om? Het positieve hieraan is dat ik wel dubbel zoveel waardeerde wie wel waren gekomen. ^^ ♥️


    Ik wil een tuin vol egels