• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 14:48 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Burke schreef:
    (...)

    Yes, this. Ik heb m'n eerste jaar op de PABO heel netjes álle boeken van de boekenlijst gekocht, maar uiteindelijk had ik daarvan maar 30% daadwerkelijk nodig. Weggegooid geld, dus. Oh, en als je het idee hebt dat je je boeken niet meer nodig hebt — zelf op Marktplaats gooien zodat je er wat geld voor terug kan krijgen. Veel mensen zeggen: 'nee die heb je nodig tijdens je werk', maar tegen die tijd zijn er al weer nieuwere edities uit.


    Ah okay ja ik zal even kijken. De meeste boeken zijn wel betaalbaar (20 euro per boek) maar er zitten tee tussen van rond de 160 euro en dat vind ik echt veel.


    The truth is out there.

    Wanneer je al maanden niet meer online bent geweest en willekeurig bedenkt om vandaag eens te kijken of Q nog leeft en Alles Ineens Anders Is

    Waarom moeten mensen het mij toch zo moeilijk maken --' Kan dat papier niet gewoon getekend worden, komaan :|:(


    If you want to be strong, learn how to fight alone...

    Ik zat hier perfect in afzondering te janken en ineens komt er een of andere arrogante chick precies tegenover me zitten L-E-A-V-E P-L-E-A-S-E

    Ja godverdomme ik zat niet te wachten op al deze shame gedachtes en al helemaal niet op het feit dat ongesteldheid een ding is en oh God ik wil hormonen therapie


    This ain't no place for no better man.

    Lorn schreef:
    Wanneer je al maanden niet meer online bent geweest en willekeurig bedenkt om vandaag eens te kijken of Q nog leeft en Alles Ineens Anders Is

    precies dit


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Dacht altijd dat muggen irritant waren, maar vliegen zijn ook aardig irritant. Vooral als ik er een in de kamer heb, die waarschijnlijk door het raam of de deuropening is gekomen en daarna er niet meer door de deuropeneing uit wil. Zo'n deuropening is best groot dus ik snap niet waarom zo'n vlieg er niet doorheen uit kan vliegen. Ik bedoel, hoe groot moet de opening dan zijn zodat je er in een keer door heen vliegt?


    Physics is awesome

    Ik vind het helemaal niet erg om Studie en Advies te doen, maar geef me dan wel even alle antwoorden op vragen die ik kan krijgen :')


    Life is a beautiful struggle

    Oke blijkt dat gefraudeerd is toen mijn stiefvader de auto kocht. Worst case scenario: Ik rij al een half jaar rond met een EXTREEM onveilige auto, we komen niet door de apk heen zonder gigantische kosten (duurder dan de auto), en we raken de auto gewoon kwijt want geen APK en dit alles voordat ik hem heeeeel hard nodig heb. Nee I'm ok, lemme just cry in a corner.


    The truth is out there.

    Einzelganger schreef:
    Oke blijkt dat gefraudeerd is toen mijn stiefvader de auto kocht. Worst case scenario: Ik rij al een half jaar rond met een EXTREEM onveilige auto, we komen niet door de apk heen zonder gigantische kosten (duurder dan de auto), en we raken de auto gewoon kwijt want geen APK en dit alles voordat ik hem heeeeel hard nodig heb. Nee I'm ok, lemme just cry in a corner.


    Dit hadden wij laatste ook, Veer (niet dat er gefraudeerd was — maar wel dat we een tijdje rond reden in een auto waarvan we wisten dat hij niet meer door de APK zou gaan komen). We hebben via de garage een andere auto gekocht (tweedehands, super goede deal) en de oude auto daar ingeleverd (daarvoor brachten ze een korting in rekening bij de 'nieuwe' auto) omdat ze daar nog onderdelen van konden gebruiken / doorverkopen.


    Burke schreef:
    (...)

    Dit hadden wij laatste ook, Veer (niet dat er gefraudeerd was — maar wel dat we een tijdje rond reden in een auto waarvan we wisten dat hij niet meer door de APK zou gaan komen). We hebben via de garage een andere auto gekocht (tweedehands, super goede deal) en de oude auto daar ingeleverd (daarvoor brachten ze een korting in rekening bij de 'nieuwe' auto) omdat ze daar nog onderdelen van konden gebruiken / doorverkopen.


    Mja het gaat om lampjes dus had nooit waarschuwing gekregen als er ernstige problemen aan de ahto waren en onze autoguy zegt dat ze die lampen er alleen uithalen als ze specifiek problemen willen verbergen. Het mag zo niet verkocht worden omdat het heel gevaarlijk is en mensen dus letterlijk het er uit hebben gehaald om problemen te verbergen. Mijn stiefvader heeft niet opgelet met het kopen, had ik zelf moeten doen. Deze auto kan dus ook wss niet ingeruild worden... En het bedrijf waar we hebben gekocht gaat wss ontkennen.) :


    The truth is out there.

    Einzelganger schreef:
    (...)

    Mja het gaat om lampjes dus had nooit waarschuwing gekregen als er ernstige problemen aan de ahto waren en onze autoguy zegt dat ze die lampen er alleen uithalen als ze specifiek problemen willen verbergen. Het mag zo niet verkocht worden omdat het heel gevaarlijk is en mensen dus letterlijk het er uit hebben gehaald om problemen te verbergen. Mijn stiefvader heeft niet opgelet met het kopen, had ik zelf moeten doen. Deze auto kan dus ook wss niet ingeruild worden... En het bedrijf waar we hebben gekocht gaat wss ontkennen.) :


    Ah, dat is echt fucked up. D:

    Alleen hebben wij onze auto ook niet ingeruild. We hebben een tweedehandse gekocht via een garage die we goed kennen en zij hebben aangeboden onze auto over te nemen voor een paar honderd euro, zodat wij er vanaf zijn en hun er wellicht nog wat mee kunnen doen qua onderdelen (bij ons was de hele motor naar de klote, dus daar konden ze sowieso niets meer mee).


    Burke schreef:
    (...)

    Ah, dat is echt fucked up. D:

    Alleen hebben wij onze auto ook niet ingeruild. We hebben een tweedehandse gekocht via een garage die we goed kennen en zij hebben aangeboden onze auto over te nemen voor een paar honderd euro, zodat wij er vanaf zijn en hun er wellicht nog wat mee kunnen doen qua onderdelen (bij ons was de hele motor naar de klote, dus daar konden ze sowieso niets meer mee).


    We zijn op onderzoek aan het uitgaan ik hoop op het beste. D:


    The truth is out there.

    Gah concentratie voor goedkoop boeken vinden is nu ook astronomisch laag. D:


    The truth is out there.

    Einzelganger schreef:
    (...)

    We zijn op onderzoek aan het uitgaan ik hoop op het beste. D:

    Ah jeetje wat ontzettend vervelend allemaal. Je zou ook even bij sloperijen kunnen navragen, die willen meestal ook wel auto's overkopen voor onderdelen. Ik denk niet dat je er heel veel voor krijgt, maar iets is beter dan niets.


    Life is a beautiful struggle