• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 14:48 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ohhh IJsland alsjeblieft scoor nog een keer

    ik zei IJsland, geen Kroatië

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 21:48 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Melaina schreef:
    Holy moly die username is gewoon vrij...... :o

    Nu ben ik benieuwd wat binnenkort weer je nieuwe username wordt. (wbw) Oh ja deze smiley miste ik ook!


    Ik wil een tuin vol egels

    Honestly you've really hurt me this time.
    Je zei dat je er voor me zou zijn, maar dat was je dus niet.

    En die emdr viel me toch zwaarder dan ik dacht uiteindelijk :(
    Ik wil zo graag even iemand zien ofzo maar iedereen die er "voor me was" is er gewoon niet.
    Fijn dan!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Rubin schreef:
    (...)
    Nu ben ik benieuwd wat binnenkort weer je nieuwe username wordt. (wbw) Oh ja deze smiley miste ik ook!


    Het zal weer typisch Filiz-username zijn, dus fantastisch. (wbw) *O* (Hopelijk wordt die bug-username veranderen snel opgelost. :'D )


    One Who Travels A Higher Path.

    Ahh, heerlijk uiteten sushi gegeten. :9~


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Melaina schreef:
    (...)

    Het zal weer typisch Filiz-username zijn, dus fantastisch. (wbw) *O* (Hopelijk wordt die bug-username veranderen snel opgelost. :'D )


    Ben benieuwd! *O*


    OTOFT: okeokeoke wanneer gaan we samen met Redbad? Stiekem hoop ik namelijk niet dat de rest van de club met zn allen gaat, want dan gaan we met hun mee joinen. Maar de bios-uitjes zijn zo gezellig met alleen ons twee. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Volgens mij... gaat mijn nieuwe yoga mat sneller geleverd worden dan er staat. I mean hij is al in nederland dus dan duurt het vast niet nog 10 dagen voor ie er is. Hopelijk. Wil 'm graag snel. Morgen alvast m'n nieuwe sportkleren en sportschoenen zodat ik helemaal ready ben om naar de tering te gaan in de sportschool. #tryingtobeohsofitandfailing.


    The truth is out there.

    Oof ik ga mezelf in elkaar slaan


    This ain't no place for no better man.

    That one song I cannot skip.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Time for late night kamer-jagen (cop)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    *probeert excuus te vinden om elke smiley te gebruiken die ik normaal niet heb* (banana)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 22:33 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wat een huilie huilie verhaal weer.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wanneer je dagenlang de intro van een anime on repeat luistert. DEZE FANDOM IS OOK GEWOON MIJN LEVEN NU ARGH.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 22:41 ]


    The truth is out there.

    Well.. Geen VIP voor mijn favoriete band... Maar hey. Ik ga wel nu NieR: Automata kopen. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hartstikke leuk als je weer een nieuw lijstje aan het maken bent en je bent foto's aan het zoeken. Dan kom je een foto tegen, waar je serieus ervan schrok en je nu hoopt dat die niet in je dromen komt. Great. (Want verdomd die was eng) :'D


    One Who Travels A Higher Path.