• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 14:48 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Burke schreef:
    (...)

    Kom op, Mirte — feedback verwerken van je methode, resultaten en discussie en dan kan je dat rotding voorgoed inleveren.


    Oké, alleen nog maar je discussie — dit gaat echt een bitch worden omdat ik super veel moet toevoegen, but I can do this shit.


    •

    ohmy dit is een regelrechte kater lmao
    En straks mijn uitslag van mijn examens ugh i pray ik wil niet kijken


    A to the Z

    Pff ik wil niet ruim 600 euro uitgeven aan schoolboeken. Sad pepe. En ik moet schoonmaken, opruimen, aankleden, auto ophalen (plus daar dikke rekening van betalen) en sporten. Ik wil niet, ik wil gewoon in bed liggen rotten.


    The truth is out there.

    Einzelganger schreef:
    Pff ik wil niet ruim 600 euro uitgeven aan schoolboeken. Sad pepe. En ik moet schoonmaken, opruimen, aankleden, auto ophalen (plus daar dikke rekening van betalen) en sporten. Ik wil niet, ik wil gewoon in bed liggen rotten.


    Tip: Marktplaats, daar bespaar je sowieso de helft van 't geld.


    •

    Ik ben te afgeleid. Komaan Romi, nog één keer doorbijten en dan kan ik twee weken ontspannen^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Just because I find you attractive doesn’t mean I like you. You are appealing to my eyes, not my heart or mind.

    Munis schreef:
    Just because I find you attractive doesn’t mean I like you. You are appealing to my eyes, not my heart or mind.


    Amen to this one._O_


    Queer zijn is gewoon alles

    Munis schreef:
    Just because I find you attractive doesn’t mean I like you. You are appealing to my eyes, not my heart or mind.


    Life is a beautiful struggle

    Uuuugh wish me luck. Geen zin in t gesprek zometeen. (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Drie dagen voor het einde van mijn tijd om mijn propedeuse te halen. Drie dagen. Het is toch belachelijk, ik kan niet drie dagen voor het einde opgeven. Maar ik kan niet meer, ik kan niet meer

    Burke schreef:
    (...)

    Tip: Marktplaats, daar bespaar je sowieso de helft van 't geld.


    Thnxx ik ga kijken.

    Yup net massive gillen en janken breakdown terwijl het raam openstond en alle buren mee konden genieten, fantastisch lol, niet


    The truth is out there.

    oke nu dus wss wel mn p gehaald? kan m'n cijfer aub aangepast worden, anders geloof ik het niet


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Einzelganger schreef:
    Pff ik wil niet ruim 600 euro uitgeven aan schoolboeken. Sad pepe. En ik moet schoonmaken, opruimen, aankleden, auto ophalen (plus daar dikke rekening van betalen) en sporten. Ik wil niet, ik wil gewoon in bed liggen rotten.


    Heel veel boeken zijn ook online als pdf te vinden. Kun je ook even naar kijken. En meestal koop ik mijn boeken per periode of gewoon helemaal niet (':


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Fijn dat ik 2 uur besteed aan schoonmaken in deze zwijnenstal van een ouderlijk huis dat viezer is dan tien studentenhuizen bij elkaar en jullie het direct weer goor maken en een of ander goedje op de trap gaan smeren waardoor ik niet meer naar beneden kan en zo vergast wordt dat ik moet hyperventileren. Echt fantastisch oprecht. Ik ben zo klaar om hier NOOIT meer te wonen. Echt jullie zijn de ranzigste mensen die ik ken die studenten met schurft zijn er niks bij.


    The truth is out there.

    HaIe schreef:
    (...)

    Heel veel boeken zijn ook online als pdf te vinden. Kun je ook even naar kijken. En meestal koop ik mijn boeken per periode of gewoon helemaal niet (':


    Yes, this. Ik heb m'n eerste jaar op de PABO heel netjes álle boeken van de boekenlijst gekocht, maar uiteindelijk had ik daarvan maar 30% daadwerkelijk nodig. Weggegooid geld, dus. Oh, en als je het idee hebt dat je je boeken niet meer nodig hebt — zelf op Marktplaats gooien zodat je er wat geld voor terug kan krijgen. Veel mensen zeggen: 'nee die heb je nodig tijdens je werk', maar tegen die tijd zijn er al weer nieuwere edities uit.


    •