• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 14:48 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I dun like neusspray


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Shit. Over it.


    Caution first, always.

    Wanneer je je hulp aanbiedt en er een prutreactie op terugkomt en jij enkel maar je schouders op kunt halen, 'cause you offered help and it is their choice not to take it.


    She's imperfect but she tries

    Can’t sleep.
    Dus nu moet ik gedwongen heel de tijd aan die dag denken. Awesome.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    lieve website, ik wil gewoon in de tag van deze serie kunnen kijken zonder dat iedere vijfde post een link bevat met "Hookup With Kinky Singles!" of een zeer (zeer) extreem nsfw gif. als ik genitalia had willen zien zou ik andere zoekwoorden hebben gebruikt jfdklsjfkl


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet dat mijn scriptie afmaken alles is wat nu nog tussen mij en afstuderen in staat, maar uuuggh, ik wil gewoon niet meer, ik ben moe van alles en ik ben het studeren voor dit jaar echt even zat ):


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    Ik weet dat mijn scriptie afmaken alles is wat nu nog tussen mij en afstuderen in staat, maar uuuggh, ik wil gewoon niet meer, ik ben moe van alles en ik ben het studeren voor dit jaar echt even zat ):


    Volgens mij is dat een extreme scriptiemood, want ik had vorig jaar echt exact hetzelfde, maar het is nog maar één heuvel! Wel een hele zware die af en toe waarschijnlijk meer voelt als een muur, maar het is echt het allerlaatste ding en als het af is ben je klaar. Geen heuvels meer, maar wel een diploma. Je kunt het, Charlotte! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Volgens mij is dat een extreme scriptiemood, want ik had vorig jaar echt exact hetzelfde, maar het is nog maar één heuvel! Wel een hele zware die af en toe waarschijnlijk meer voelt als een muur, maar het is echt het allerlaatste ding en als het af is ben je klaar. Geen heuvels meer, maar wel een diploma. Je kunt het, Charlotte! *O*

    Ja, dat is wel zo, en ik weet het ook, maar het is gewoon zo zwaar, die laatste loodjes ): Maar thanks voor de aanmoediging! (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ugh ik haat het om mensen af te wijzen. WAAROM BEGON JE ER OVER
    Ik vind je gewoon niet gelijk leuk als ik net 3 weken met je praat, daar is wel wat meer voor nodig. :W


    Life is a beautiful struggle

    Wat een rare droom, wtf.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oké, stop. Ik heb zo geen zin om met je te praten.
    en volgens mij moet ik ongesteld worden dus dat zou ik dan ook maar niet doen

    [ bericht aangepast op 27 juni 2018 - 8:56 ]


    Life is a beautiful struggle

    BlueJays schreef:
    Ik weet dat mijn scriptie afmaken alles is wat nu nog tussen mij en afstuderen in staat, maar uuuggh, ik wil gewoon niet meer, ik ben moe van alles en ik ben het studeren voor dit jaar echt even zat ):


    Same, girl. Same.

    //

    Kom op, Mirte — feedback verwerken van je methode, resultaten en discussie en dan kan je dat rotding voorgoed inleveren.


    •

    Ga ik serieus een one shot schrijven over coriander in de hel? Jep. Is it going to be epic? I hope so.


    The truth is out there.

    Bleeeeh, stiekem best zenuwachtig voor het gesprek zometeen!(no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Still annoyed that my layout is fucked up now and that my profile looks like shit because of it.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2018 - 10:57 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered