• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Lol tuurlijk. Jongeeee nee. Joeh.


    The truth is out there.

    You can figure it out yourself, smartass. It aint rocket science.


    The truth is out there.

    Weer extra, bovenop de standaard kosten, moeten lappen om überhaupt mijn rijbewijs aan te mogen vragen. Ik haat het CBR.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2018 - 17:14 ]


    26 - 02 - '16

    zo hard aan jezelf werken tot het eindelijk goed gaat, en dan 2 kutdagen and we're back at zero.


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Honest to god ik ga dit schreeuwende kind NU vermoorden. Ik word gek.


    The truth is out there.

    Ik ben vrij! Lekker een paar weken vrij! Dat heb ik zeker verdiend. Een leuke dag gehad van het einde van het schooljaar. ^^ Alleen ga ik die kindjes wel missen.


    One Who Travels A Higher Path.

    De meeste 20 jarigen vieren vakantie en gaan lekker op vakantie of hebben een zomerbaantje. Maar zoals het er nu uitziet besteed ik mijn vakantie in een kliniek. Leuk leven joh


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dus

    Nu zit in een groepsapp met jullie exen en ze zijn heus niet zo gruwelijk als jullie zeiden. Stelletje oetlullen

    I feel it deep within, it's just beneath the skin
    I must confess that I feel like a monster.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hypocriet gedoe met; "het is toch gezellig als ze er zijn"

    Nee het is nooit gezellig als ze er zijn, bok op.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Oke maar er komt nu dus een instelling in Utrecht die transgenderzorg over gaat nemen dus nu weet ik niet zo goed of ik me daar bij Amsterdam moet laten inschrijven of wachten tot het wat dichter bij huis is...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    WR600 schreef:
    Oke maar er komt nu dus een instelling in Utrecht die transgenderzorg over gaat nemen dus nu weet ik niet zo goed of ik me daar bij Amsterdam moet laten inschrijven of wachten tot het wat dichter bij huis is...

    Ik weet niet wat dat van Utrecht is, maar komt dat wel vanuit de overheid? Want ik heb laatst iets gelezen over een andere losse kliniek die failliet was gegaan en iedereen die daar transzorg kreeg omdat Amsterdam te lang duurde, mag nu alsnog bij Amsterdam achterin de rij gaan staan. Zelfs mensen die al aan hormonen waren, moeten nu opnieuw beginnen met de diagnosefase en zo. :/ In principe kan je jezelf sowieso op de wachtlijst laten zetten voor Amsterdam en dan afwachten wat uiteindelijk sneller is, toch?


    Caution first, always.

    ToddHoward schreef:
    (...)
    Ik weet niet wat dat van Utrecht is, maar komt dat wel vanuit de overheid? Want ik heb laatst iets gelezen over een andere losse kliniek die failliet was gegaan en iedereen die daar transzorg kreeg omdat Amsterdam te lang duurde, mag nu alsnog bij Amsterdam achterin de rij gaan staan. Zelfs mensen die al aan hormonen waren, moeten nu opnieuw beginnen met de diagnosefase en zo. :/ In principe kan je jezelf sowieso op de wachtlijst laten zetten voor Amsterdam en dan afwachten wat uiteindelijk sneller is, toch?

    Oof dat is inderdaad zeker een goede optie. Better safe than sorry. thanks !


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kill me. Ik moet dr vroeg uit, maar de buren hebben Nederlandse avond met hun band.
    "In dat kleine café aan de haven" 😩 😷 😖 😵
    Ze zijn al letterlijk de hele avond bezig. Ik kan niet wachten tot t stopt! 😭


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    No no no. I can't give up now. I'm meeting my idol on Sunday. My life is slowly getting better, yet I still feel like a fucking mistake.


    — Inner peace, it's hard to find. —