• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    @CaptainMarvel en Pixielisje

    dankje voor de steun! We bespreken het hier thuis heel uitgebreid hoor en ook de rest van de familie vangt ons (en dan vooral mama) heel goed op. Het is gewoon dat het echt dag en nacht aan me knaagt, het gevoel van angst, en ik kan het niet van me af zetten. Zelfs niet als ik voetbal kijk, al is het misschien omdat dat ook stress met zich meebrengt hmmm Ik wil mama er ook niet 24/7 mee lastigvallen, want zij moet zich nog veel ellendiger voelen dan mij....

    het is gewoon allemaal zo oneerlijk


    The soul needs autumn.

    Ik ga het onder een spoiler zetten vanwege redenen die je wel kunt raden, dus als je er geen zin in hebt, open het niet.

    "Dus, Leah, je voelt je niet goed? Je hebt geen energie?"
    "Ja, dat is nogal een eufimisme. Je hebt dat bericht van vanmiddag toch óók gelezen?"
    "Ja, maar je voelt je dus niet goed?"
    "UIT MIJN RUIT WILLEN SPRINGEN IS WEL WAT ANDERS DAN ME NIET GOED VOELEN."
    "Ja, natuurlijk willen we niet dat je springt, maar wat doet je zo voelen?"

    Damn. Parenting 101. Way to make me feel even worse.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hallo, ik kan niet met complimenten omgaan. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Als je niet van alles op de hoogte bent, houd dan alsjeblieft je mond want niemand zit te wachten op jouw totaal nutteloze input die nergens op slaat. God, het kan ook niet eens gewoon gezellig gaan hier. Blij dat ik morgen ga.


    •

    Aanbod gekregen voor een woning in Haarlem, omg. Hopelijk gaat dit hem worden!

    Voor de indruk zonder meubels, wel gestoffeerd.

    We are in love.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2018 - 21:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Being called fat really doesn't help my whole self-worth journey.


    The truth is out there.

    Deze film op Net5 is superkomisch. Leuk!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kurisu schreef:
    Being called fat really doesn't help my whole self-worth journey.


    Imma slap a bitch. You are beautiful, babe!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik begrijp het, ik begrijp het echt. Maar ik wil geen drama meer hebben. Ik word er zo moe van. Waarom voel ik mij zo? Ik word door tweeén gescheurd.

    En nee, lieve mensen. Ik wil er niet over praten, maar ik wil rust in mijn leven. Gewoon verdomme rust. D:


    One Who Travels A Higher Path.

    True colors always surface in the end.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik vind jou echt leeeuuuukkkkk. Maak nou eens een move, want ik ben te onzeker om de eerste stap te zetten. 🙁


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ah, dus nu ben je boos omdat ik ‘nee’ zeg tegen je vraag — terwijl jij een week lang al mijn berichten hebt genegeerd? Bitch, please — ik verdien zo veel beter dan your sorry ass.


    •

    Bitch, sit down. Be humble.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik maak er een trend van om cosplans als username te nemen hahaha


    Deep inside, I've never felt alive

    Waarom kan ik verdomme niet in slaap vallen?


    This ain't no place for no better man.