• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Sommige mensen zijn zo ontiegelijk dom. Vaccinaties veroorzaken geen autisme en ik vind het best beledigend dat sommigen kennelijk liever een kind met mazelen of meningitis hebben dan een kind met autisme.


    26 - 02 - '16

    Last day at work finallyyy


    A to the Z

    Serieus Bethesda? Heb ik eindelijk de rust om verder te gaan met mijn mod, wil de Creation Kit niet starten en de launcher doet het ook niet :-)))))


    Caution first, always.

    Ik moet er echt aan gaan denken om wat eerder te gaan slapen, want ik zit hier constant te gapen nou :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    I will always feel sorry for you.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Skin why you do this?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Yaaaas, onze blender is zo chill. Ik hoop alleen dat ik nu plots geen last heb van obstipatie.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dus nu wil je beweren dat jij het niet vies vind als iemand met een slipper waarmee ze buiten loopt op je ondergoed gaat staan? Ik geloof er niks van, het is gewoon vies en dat snap jij ook. Hoef je niet net te doen alsof ik iets heel raars zeg.


    Physics is awesome

    Woordenaantallen in verhalen zijn echt een vreemd ding.
    Me now: "Hm, 1000 woorden, aan de weinige kant voor een hoofdstuk."
    Ik van 10 jaar oud: "100 woorden? Ruim genoeg! Publiceren die boel!"


    obsessive rage

    MacGyver heeft ook een aflevering waar ze naar Nederland gaan! Alleen jammer dat de acteurs die Nederlanders spelen zo weinig Nederlands praten, ze lijken ook een Duits accent te hebben.


    Physics is awesome

    Oof oke. Never mind. Bye.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Juist oke. Fijn dat het zo gaat hoor je wordt bedankt. Zal nog eens me openstellen, echt top dit. Thanks. Supee fijn gewoon.


    The truth is out there.

    Oké, nu moest ik wel van zender switchen. "In My Blood" begint me echt de keel uit te hangen. Niets tegen de zanger, want ik vind hem een goede zanger. Maar dat liedje is gewoon niet meer fijn om aan te horen na zoveel keer. :') En ik vond het al niet zo een mooi liedje.


    Ik wil een tuin vol egels

    OHGOD OH GOD OH MY GOD. Nieuw nummer voor Crown The Empire soon. Bitch i'm ALREADY LIVING.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hahahaha wauw okay ja die had ik niet aan zien komen maar bruh het geeft wel weer aan hoe je bent.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."