• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    queeee?

    Ik kom eigenlijk echt één leuke outfit tekort. Ugh.


    The story of a boy who chased the sunset until it chased him, never quite sure about his placement, or where he's been in this pink world, or why nothing ever made sense. He knew that he had loved and had been loved, but had no chronological order to place it. All he knew was that he woke up everyday, bleeding with amnesia and the case of new memories that he had tendencies to mistake for fiction.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik irriteer me echt aan mijn broertje. Fucking hell.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Noooooh, toen kwam ik er vandaag achter dat mijn oude middelbare school gebouw geheel gesloopt is ipv gerenoveerd. Ik voel me toch wel een beetje sad hierdoor. Het was een mooi gebouw en ik heb er op zich wel een leuke tijd doorgebracht.


    Stenenlikker

    Dat moment dat je thuis komt en ineens hoort dat je hond er bijna niet meer was geweest :/


    Life is a beautiful struggle

    Ik kwam er laatst dus achter dat ik blijkbaar niet alle afleveringen van MacGyver seizoen 1 had gezien. Ze hebben dus al in hun eerste seizoen een crossover gehad met Hawaii Five-O, zo gaaf! Misschien dat er dan weer een crossover in seizoen 3 komt. Dat zou zo tof zijn! Ik kan niet wachten op seizoen 3.


    Physics is awesome

    Gadver... Zo eng om te lezen dat die man die mij toen ook aansprak meerdere JONGE meiden heeft lastiggevallen. Gad-ver-damme. Gelukkig was ik toen met mijn zus die meteen door had dat het foute boel was, maar wauw... Wat eng.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh, natuurlijk moet ik nog iets uitprinten om m'n master diploma aan te vragen. En natuurlijk moet ik daarvoor bij m'n vader langs. En natuurlijk reageert hij niet op m'n berichten. UGH.


    Spierpijn in mijn nek... Dankjewel achtbanen (‘:
    Mijn Goliath liefde is nog steeds hetzelfde gebleven wel, en twee keer in 20 minuten in de Goliath geweest zijn blijft awesome.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Aan de ene kant ben ik echt vet blij dat ik eigenlijk 60 credits heb gehaald en aan de andere kant kan ik wel huilen omdat 3 van die 60 credits die ik voor mijn propedeuse nodig heb niet worden vrijgegeven. Altijd leuk als een taaltoets waarbij een onderdeel verplicht 80% moet zijn (en je hem op een vraag te weinig elke keer niet haalt) in het pakket zit voor 0 credits maar je hem wel moet halen. Fuck dyslexie. Janken dit, ik heb zó hard gewerkt :c


    You were born original, don't die as a copy.

    Oke, ik moet echt mijn hart luchten (spoiler want het gaat over kanker)


    Bij mijn mama hebben ze vorige donderdag longkanker vastgesteld. Dit komt echt zo onverwacht, ze heeft nooit gerookt of bijvoorbeeld veel op cafés ofzo geweest waar enorm veel rook hangt. We weten verder nog niets, pas ten vroegste vrijdagavond of maandag weten we of er uitzaaiingen zijn en wat de opties zijn....


    Ik voel me echt verschrikkelijk, mijn hart doet fysiek pijn van verdriet want ik ben gewoon nog niet klaar om mijn mama te verliezen. Ik durf niet positief denken omdat ik niet weet of ik die tegenslag ga aankunnen.

    Blijkbaar is longkanker de 3de meest voorkomende kanker en is de overlevingskans maar rond de 20-25%... daar komt wel bij dat de grote meerderheid van de mensen die het krijgen al boven de 60 en vooral naar de 70-80 toe zijn en vaak jarenlang gerookt hebben, maar toch.....

    ik voel me gewoon zo verschrikkelijk en hopeloos


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    Oke, ik moet echt mijn hart luchten (spoiler want het gaat over kanker)


    Bij mijn mama hebben ze vorige donderdag longkanker vastgesteld. Dit komt echt zo onverwacht, ze heeft nooit gerookt of bijvoorbeeld veel op cafés ofzo geweest waar enorm veel rook hangt. We weten verder nog niets, pas ten vroegste vrijdagavond of maandag weten we of er uitzaaiingen zijn en wat de opties zijn....


    Ik voel me echt verschrikkelijk, mijn hart doet fysiek pijn van verdriet want ik ben gewoon nog niet klaar om mijn mama te verliezen. Ik durf niet positief denken omdat ik niet weet of ik die tegenslag ga aankunnen.

    Blijkbaar is longkanker de 3de meest voorkomende kanker en is de overlevingskans maar rond de 20-25%... daar komt wel bij dat de grote meerderheid van de mensen die het krijgen al boven de 60 en vooral naar de 70-80 toe zijn en vaak jarenlang gerookt hebben, maar toch.....

    ik voel me gewoon zo verschrikkelijk en hopeloos


    He lieverd,
    Zo'n naar nieuws Je bent nooit klaar voor zo'n verlies natuurlijk. Maar ze is er nu, dus maak vooral gebruik van alle momenten om haar te vertellen hoe veel je van haar houdt en praat zeker ook over de moeilijke zaken (ook al willen jullie graag zoveel mogelijk positief en vrolijk zijn, het is ook belangrijk om het over de negatieve zaken te hebben. Dat helpt bij het nu en later kunnen plaatsen en verwerken van deze tegenslag.)
    Als je je hart verder wilt luchten, staat mijn pb altijd open.


    A to the Z

    Grace schreef:
    Oke, ik moet echt mijn hart luchten (spoiler want het gaat over kanker)


    Bij mijn mama hebben ze vorige donderdag longkanker vastgesteld. Dit komt echt zo onverwacht, ze heeft nooit gerookt of bijvoorbeeld veel op cafés ofzo geweest waar enorm veel rook hangt. We weten verder nog niets, pas ten vroegste vrijdagavond of maandag weten we of er uitzaaiingen zijn en wat de opties zijn....


    Ik voel me echt verschrikkelijk, mijn hart doet fysiek pijn van verdriet want ik ben gewoon nog niet klaar om mijn mama te verliezen. Ik durf niet positief denken omdat ik niet weet of ik die tegenslag ga aankunnen.

    Blijkbaar is longkanker de 3de meest voorkomende kanker en is de overlevingskans maar rond de 20-25%... daar komt wel bij dat de grote meerderheid van de mensen die het krijgen al boven de 60 en vooral naar de 70-80 toe zijn en vaak jarenlang gerookt hebben, maar toch.....

    ik voel me gewoon zo verschrikkelijk en hopeloos

    Ohnee, wat ontzettend vervelend nieuws! Ik wens jou, je moeder en je familie ontzettend veel sterkte! Ik raad je vooral aan om dit met je naasten te bespreken (misschien ook met je moeder), zodat jullie samen kunnen strijden! Heel veel sterkte, nogmaals!


    Deep inside, I've never felt alive

    Het zal hier ook nooit veranderen lol


    Deep inside, I've never felt alive