• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Uuugh, zo ontiegelijk veel hoofd- en nekpijn. 😭


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    :’(


    A to the Z

    Ugh, kom op — ik vertrek morgenmiddag al en ik heb nog niets ingepakt.


    Oof NieR: Automata spelen als je je al zwaar kut voelt is niet heel goed.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    So long peeps, tot ooit :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    "Als je op deze fiets in zijn een al niet kan rijden, dan is geen enkele fiets geschikt voor jou want deze fiets rijdt heel licht." Ik rijd gewoon niet lekker op deze fiets en ik kan goed fietsen op een fiets. Dus eerlijk gezegd vind ik het echt een rotopmerking. Want ik glij af en toe bijna van het zadel af en er staat nogal wat druk op mijn handen terwijl ik op het stuur steun.


    Physics is awesome

    Mensen zijn echt kut. Geef me meer dieren.


    Life is a beautiful struggle

    Q wordt met de dag erger. Hoi persoon die zich voordoet als iemand anders; ik zie je wel. :p


    — Inner peace, it's hard to find. —

    De spot is echt nutteloos geworden tbh. Ik kijk negen van de tien keer over dat ding heen nu. :W


    Caution first, always.

    Ik baal zo erg dat ik alles naar waarheid invul en zo'n lapzwans van de backoffice alles verkloot waardoor de belastingdienst nu bij mij aanklopt.


    26 - 02 - '16

    To go home or not to go home.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben zo moe. Fysiek en mentaal.

    Wat een blessing is dit. Nog meer geld om m'n veel te dure hobby te supporten.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    iedereen is al weg en ik mag hier nog zitten :') verdorie ik wil ook naar huis


    Life is a beautiful struggle

    Oml je hebt een relatie en we kennen elkaar 1 avond. Via WhatsApp. I'm all in for joking around, maar er zijn wel grenzen??


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."