• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Volgens mij vergeet je soms dat iedereen dingen heeft. Niemand is echt normaal. Je bent zeker niet alleen, dus je hoeft je niet zo te voelen. Ik snap dat het zo voelt soms. Dar is vrij logisch, maar ik zou willen dat je ook wist dat dat niet echt zo is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    @ alle mannen: als je niet kan richten, ga dan alsjeblieft zitten


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn favoriete hobby is net zo lang douchen tot ik misselijk word of zo (fish)


    This ain't no place for no better man.

    Zo extreem veel zweten in de gym hallo mag ik een emmertje? Ja thanks.


    The truth is out there.

    Even uit het niets sad zijn dat HIM uit elkaar is en dat het voor altijd bij die twee concerten gaat blijven ):


    Caution first, always.

    Volgens mij ben ik er eindelijk uit watvoor tattoo ik voor mn litteken wil.


    The truth is out there.

    Ben wakker!

    Waarom komen al m'n vrienden naar mij voor liefdesadvies. I mean, ik heb nog nooit een relatie gehad. (cat)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Was this a mistake?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Well damn, consider me spooked. *gooit telefoon uit het raam*


    The truth is out there.

    Nope-ing my way all the way to the moon. Nope nope nope. I'm outta here.


    The truth is out there.

    Wauw ik smelt. Hoewel ik het heel leuk vind dat we een goede zomer hebben, vindt mijn lichaam dat iets minder leuk. (no_chears)

    Hahaha oeps dit weer 400 gig gevuld op mn hardeschijf, in 2 dagen. Misschien moet ik maar een nieuwe bij halen :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Waarom heb ik ACOTAR al zo’n anderhalf jaar in m’n kast liggen en lees ik het nu pas? Damn, die schrijfstijl.


    Nee ik wil geen afscheid nemen morgen. Zit al haast de hele dag met een knoop in m'n maag (al kreeg ik die biefstuk van 250+ gram wel op)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.