• Als je mij zou kennen zou je weten dat...
    Liefhebben en nieuwsgierig zijn, daartussen slaapt een zachte lijn. (Leo Vroman)

    Lieve Q'ers, ik zie de laatste tijd echt veel leuke initiatieven om Quizlet te laten uitbloeien tot een mooiere plek. En ik wou daar ook graag een steentje aan bijdragen. Dus vandaar dit topic, het idee is een beetje gebaseerd op het programma over de lijn. Ik zag dit een keer en ik vond dit heel mooi voor Quizlet, want nu zijn we voor elkaar allemaal namen achter een schermpje. En ik vond dit een mooie manier om de menselijke kant van iedereen te laten zien. En zo kunnen we elkaar misschien wat beter leren kennen en zelfs erachter komen dat we in sommige dingen niet zo alleen zijn als we dachten. En misschien wordt zo op zijn beurt Quizlet er een mooiere plek van.

    Het is de bedoeling dat iedereen die hier is iets kleins of groots van zichzelf kan laten horen, als ze dit willen.

    Voorbeeld : Als je mij echt zou kennen zou je weten dat het mijn droom is om dichter te worden. Of : Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik veel littekens heb.

    Niemand hoeft het bij één post te houden het lijkt me juist leuk dit langer aan te houden.

    Regels :

    Dit is een veilige plek, heb respect voor elkaar, er wordt hier niet gepest, delen mag maar hoeft niet. En als je liever niet met je username in dit topic staat mag je mij een pb sturen, dan plaats ik het als anonieme reactie.

    Ik zal beginnen :

    Als je mij zou kennen zou je weten dat ik heel veel passie heb voor muziek.




    [ bericht aangepast op 17 juli 2018 - 20:04 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    TAEGl schreef:
    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik champignons haat met een brandende passie.
    Hier kan ik me zo goed in vinden
    vooral wanneer m'n vader leuk denkt te zijn en een pan vol van die dingen maakt en het hele huis ernaar stinkt

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik me heel vaak dom voel.


    Life is a beautiful struggle

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik verschrikkelijk ongeduldig ben 🙃


    look at the stars, look how they shine for you;

    Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik mijn beste vriendin heb verloren aan zelfmoord. En daar nog steeds niet mee kan dealen na bijna 5 jaar.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik vroeger shopliftte. En dat ik er best goed in was.


    What’s tasty in Busan?

    Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik echt een grote nerd ben wat betreft home-tech :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als je mij zou kennen, zou je weten dat ik eerst wat zeg of doe voor ik nadenk...


    I want my bloody cheese now!^^

    Als je mij echt zou kennen, zou je weten dat ik maskers draag en dat ik doe alsof het allemaal goed gaat, gewoon om iedereen trots te maken, maar dat ik op een punt zit dat ik niet oké ben en dat ik behoorlijk aan het afzakken ben zonder dat mijn omgeving het merkt doordat opgeven niet in mijn aard zit.


    26 - 02 - '16

    Als je mij zou kennen, zou je weten dat ik te veel tijd op YouTube spendeer :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    TAEGl schreef:
    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik champignons haat met een brandende passie.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik champignons liefheb met een brandende passie. Maar serieus, ik gooi die dingen overal in :') Een gerecht is niet af voordat er champignons inzitten, haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Etna schreef:
    (...)
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik champignons liefheb met een brandende passie. Maar serieus, ik gooi die dingen overal in :') Een gerecht is niet af voordat er champignons inzitten, haha :')


    Same, ik eet soms wel eens gewoon een avond als hoofdgerecht champignons :') Heerlijk met een beetje roomkaas of kruidenboter of wat dan ook xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Etna schreef:
    (...)
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik champignons liefheb met een brandende passie. Maar serieus, ik gooi die dingen overal in :') Een gerecht is niet af voordat er champignons inzitten, haha :')


    Mag ik kotsen? ;'D


    Als je mij echt zou kennen, zou je weten dat mijn tics die ik heb, heftiger worden als ik zenuwachtig, gespannen, bang, boos of super blij ben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Etna schreef:
    (...)
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik champignons liefheb met een brandende passie. Maar serieus, ik gooi die dingen overal in :') Een gerecht is niet af voordat er champignons inzitten, haha :')


    Hell yes, champignons zijn goddelijk.


    26 - 02 - '16

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik enorm onzeker over vriendschappen ben


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik altijd uitkijk naar de zomer maar het toch het seizoen is waarin ik me het meeste eenzaam voel.


    know this: you can start over each morning