• Als je mij zou kennen zou je weten dat...
    Liefhebben en nieuwsgierig zijn, daartussen slaapt een zachte lijn. (Leo Vroman)

    Lieve Q'ers, ik zie de laatste tijd echt veel leuke initiatieven om Quizlet te laten uitbloeien tot een mooiere plek. En ik wou daar ook graag een steentje aan bijdragen. Dus vandaar dit topic, het idee is een beetje gebaseerd op het programma over de lijn. Ik zag dit een keer en ik vond dit heel mooi voor Quizlet, want nu zijn we voor elkaar allemaal namen achter een schermpje. En ik vond dit een mooie manier om de menselijke kant van iedereen te laten zien. En zo kunnen we elkaar misschien wat beter leren kennen en zelfs erachter komen dat we in sommige dingen niet zo alleen zijn als we dachten. En misschien wordt zo op zijn beurt Quizlet er een mooiere plek van.

    Het is de bedoeling dat iedereen die hier is iets kleins of groots van zichzelf kan laten horen, als ze dit willen.

    Voorbeeld : Als je mij echt zou kennen zou je weten dat het mijn droom is om dichter te worden. Of : Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik veel littekens heb.

    Niemand hoeft het bij één post te houden het lijkt me juist leuk dit langer aan te houden.

    Regels :

    Dit is een veilige plek, heb respect voor elkaar, er wordt hier niet gepest, delen mag maar hoeft niet. En als je liever niet met je username in dit topic staat mag je mij een pb sturen, dan plaats ik het als anonieme reactie.

    Ik zal beginnen :

    Als je mij zou kennen zou je weten dat ik heel veel passie heb voor muziek.




    [ bericht aangepast op 17 juli 2018 - 20:04 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik een wandelende paradox ben. Ik weet dat ik het kan, maar ik geloof het niet (':


    Mhm?

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik klaar ben met de Wajong, mijn beperkingen en al het bureaucratisch geneuzel. Ik koos niet voor dit leven maar krijg wel een hoop shit die ik niet verdiend heb, en die niemand verdient.


    26 - 02 - '16

    Als je mij zou kennen, zou je weten dat... Ik mijzelf ouder en volwassener voel dan dat ik werkelijk ben.
    ..En tevens niet zo goed weet hoe ik hier mee om moet gaan :').


    “Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

    als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik mijn ex nooit meer terug wil heb 4 jaar ellende ervaren

    Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik me heel vaak enorm alleen voel.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik het heel moeilijk heb mensen te vertrouwen, juist omdat ze me niet kennen.


    ~Reading is dreaming with open eyes~

    Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik veel te snel veel te veel om mensen geef, het is bij mij of 0 of 200 % en zit er nooit echt tussen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik mijn slaapschema compleet om kan gooien. Toen ik in Engeland zat, ging ik om 9 uur 's ochtends naar bed, en werd om 3/4 uur 's middags eens wakker. Was best tof, want 's nachts is het zo lekker rustig en verwacht niemand wat van je.


    What’s tasty in Busan?

    Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik heel veel problemen heb met in slaap vallen snachts. Zoveel piekeren en paniek


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik heus wel doorheb dat mijn aanstaande schoonfamilie mij niet moet. Dat hun commentaar op praktisch alles in mijn leven mij enorm pijnigt en ik zo graag zou willen dat ze eerlijk zouden zijn over wat ze van me vinden of gewoon normaal tegen me zouden doen.


    26 - 02 - '16

    Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik een slechte relatie heb met verdovende middelen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik mijn schoonzus kosten wat het kost NIET de tante van mijn kind wil laten zijn, mochten mijn vriend en ik een kind krijgen. Mijn kind zal haar NOOIT tante gaan noemen, de bitch.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als je mij echt zou kennen, zou je weten dat ik PTSS heb, en hier nog altijd elke dag mee struggle.


    Vodka was easier to swallow than the fact that you were not coming back.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn grootste angst op dit moment mijn hondje verliezen.


    Life is a beautiful struggle

    Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik onderhand 7 maanden ben gestopt met roken :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.