• Als je mij zou kennen zou je weten dat...
    Liefhebben en nieuwsgierig zijn, daartussen slaapt een zachte lijn. (Leo Vroman)

    Lieve Q'ers, ik zie de laatste tijd echt veel leuke initiatieven om Quizlet te laten uitbloeien tot een mooiere plek. En ik wou daar ook graag een steentje aan bijdragen. Dus vandaar dit topic, het idee is een beetje gebaseerd op het programma over de lijn. Ik zag dit een keer en ik vond dit heel mooi voor Quizlet, want nu zijn we voor elkaar allemaal namen achter een schermpje. En ik vond dit een mooie manier om de menselijke kant van iedereen te laten zien. En zo kunnen we elkaar misschien wat beter leren kennen en zelfs erachter komen dat we in sommige dingen niet zo alleen zijn als we dachten. En misschien wordt zo op zijn beurt Quizlet er een mooiere plek van.

    Het is de bedoeling dat iedereen die hier is iets kleins of groots van zichzelf kan laten horen, als ze dit willen.

    Voorbeeld : Als je mij echt zou kennen zou je weten dat het mijn droom is om dichter te worden. Of : Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik veel littekens heb.

    Niemand hoeft het bij één post te houden het lijkt me juist leuk dit langer aan te houden.

    Regels :

    Dit is een veilige plek, heb respect voor elkaar, er wordt hier niet gepest, delen mag maar hoeft niet. En als je liever niet met je username in dit topic staat mag je mij een pb sturen, dan plaats ik het als anonieme reactie.

    Ik zal beginnen :

    Als je mij zou kennen zou je weten dat ik heel veel passie heb voor muziek.




    [ bericht aangepast op 17 juli 2018 - 20:04 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als je mij zou kennen zou je weten dat ik niet boos kan worden omdat ik het verschrikkelijk vind als iemand boos op mij is. Ik gun niemand anders zo'n gevoel.


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    Als je mij zou kennen, zou je weten dat ik heel graag sterrenkunde ga doen, maar ik dit niet kan doen :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als je mij zou kennen zou je weten dat de 60-80s mijn favo muziek periode is.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als je mij zou kennen, zou je weten dat ik een nogal erge Peter Pan obsessie heb sinds ik drie was.


    obsessive rage

    Als je mij zou kennen zou je weten dat ik altijd mijn papieren zakdoek dubbel vouw voordat ik het gebruik. xD


    The antidote for fifty enemies is one friend. ~ Aristotle

    Als je mij zou kennen zou je weten dat ik er gewoon echt kick op comments zoals 'je draagt twee verschillende sokken, schoenen,...'
    like yes, give me all the attention


    A to the Z

    Als je mij zou kennen, zou je weten dat ik astrologie enorm interessant vind (niet te verwarren met astronomie).


    What’s tasty in Busan?

    Als je mij zou kennen, zou je weten dat ik iemand echt niet graag afwijs, maar dat ik ook weet dat als ik vriendelijk blijf de hint ook niet word aangenomen..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Als je mij zou kennen, zou je weten dat ik extreem snel geïrriteerd raak.


    obsessive rage

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik niet graag bruidsmeisje ben.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik echt met al mijn hart van sitcoms hou.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik een enorme katten liefhebber ben.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Als je mij zou kennen zou je weten dat ik het geweldig vindt om rustig muziek te luisteren en niets te doen.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Als je mij zou kennen zou je weten dat er veel woede in mij zit en dat ik dat op elk klein ding los laat komen, zonder het te willen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.