• Als je mij zou kennen zou je weten dat...
    Liefhebben en nieuwsgierig zijn, daartussen slaapt een zachte lijn. (Leo Vroman)

    Lieve Q'ers, ik zie de laatste tijd echt veel leuke initiatieven om Quizlet te laten uitbloeien tot een mooiere plek. En ik wou daar ook graag een steentje aan bijdragen. Dus vandaar dit topic, het idee is een beetje gebaseerd op het programma over de lijn. Ik zag dit een keer en ik vond dit heel mooi voor Quizlet, want nu zijn we voor elkaar allemaal namen achter een schermpje. En ik vond dit een mooie manier om de menselijke kant van iedereen te laten zien. En zo kunnen we elkaar misschien wat beter leren kennen en zelfs erachter komen dat we in sommige dingen niet zo alleen zijn als we dachten. En misschien wordt zo op zijn beurt Quizlet er een mooiere plek van.

    Het is de bedoeling dat iedereen die hier is iets kleins of groots van zichzelf kan laten horen, als ze dit willen.

    Voorbeeld : Als je mij echt zou kennen zou je weten dat het mijn droom is om dichter te worden. Of : Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik veel littekens heb.

    Niemand hoeft het bij één post te houden het lijkt me juist leuk dit langer aan te houden.

    Regels :

    Dit is een veilige plek, heb respect voor elkaar, er wordt hier niet gepest, delen mag maar hoeft niet. En als je liever niet met je username in dit topic staat mag je mij een pb sturen, dan plaats ik het als anonieme reactie.

    Ik zal beginnen :

    Als je mij zou kennen zou je weten dat ik heel veel passie heb voor muziek.




    [ bericht aangepast op 17 juli 2018 - 20:04 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hendrix schreef:
    Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik onderhand 7 maanden ben gestopt met roken :)

    Dat vind ik echt goed om te lezen! Super!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als je mij echt zou kennen, zou je weten dat de week voor mijn periode, ik een regelrechte ramp ben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hendrix schreef:
    Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik onderhand 7 maanden ben gestopt met roken :)


    Wow! Goed bezig! Ik zit net op een maand ongeveer


    26 - 02 - '16

    Als je mij zou kennen zou je weten waarom ik een tussenjaar ga nemen en wat ik in dat jaar ga doen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als je mij zou kennen zou je weten dat ik mezelf niet kan vergeven.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik geen zelfbeeld heb en mijn leven waardeloos vind.


    Ik ben niet lui, ik spaar mijn energie

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik soms twijfel aan de bedoelingen van sommige mensen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Als je mij zou kennen zou je weten dat ik ongelooflijk stom bezig ben.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    McSteamy schreef:
    (...)

    Wow! Goed bezig! Ik zit net op een maand ongeveer


    Ook erg knap!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat het grootste gedeelte van mijn negatieve emoties uit woede bestaat (of erin is veranderd), omdat ik gewoon verdrietig zijn for some reason vreselijk moeilijk vindt en er het gevoel mee heb dat ik me aanstel


    obsessive rage

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik heel erg graag een reis wil doen met de Transsiberian Express omwille van David Bowie's wereldreis. En dat ik ook graag vanaf Moskau de trein zou willen nemen naar Parijs, omwille van de animatiefilm Anastasia (vibesss.)
    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik zoveel van geschiedenis hou omwille van alle speciale verhalen, zoals bijv. de mythes rondom Anastasia. En dat het mij niet uitmaakt wat de echte feiten zijn, omdat verhalen alles weer tot leven brengen.


    A to the Z

    Als je mij echt zou kennen weet je dat ik zoveel mensen heb verloren in een zeer korte tijd dat ik bang ben dat ik de volgende niet aankan.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als je mij zou kennen zou je weten dat ik van elk biertje dat ik voor het eerst drink een dopje bewaar :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als je me zou kennen zou je weten dat ik enorm onzeker ben over mezelf en daardoor mijn relatie en vriendschappen verwaarloos omdat ik denk dat zij net zo slecht denken over mij als dat ik zelf doe.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Als je mij zou kennen zou je weten dat ik me altijd groot houd voor andere mensen die mij als hun rolmodel zien, terwijl ik eigenlijk zelf heel hard een rolmodel nodig heb.


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”