• Oké, misschien niet zo ernstig als het klinkt maar het zit dus zo:

    Mijn broertje is 13, gaat nu net naar de tweede, en het enige dat hij op zijn beeldscherm bekijkt is eigenlijk Fortnite. Nu gaan we binnenkort op vakantie naar Italië, wat betekend dat er genoeg tijd is voor verveling in de auto. Maar omdat hij het een goed idee vond om een beetje aan zijn Engels te werken, wilde hij best aan een serie beginnen voor in de auto. Hij weet alleen niet welke.
    En het is eigenlijk wel een lastige, omdat de meeste series die ik kijk en leuk vind misschien een beetje te ingewikkeld zijn voor hem. Wat ik nu op het lijstje had staan zijn:

    - The 100
    - Arrow

    Maar verder dan dat kom ik eigenlijk niet. Ik wilde eerst The Walking Dead erop zetten, maar die staat niet meer op Netflix.
    Heeft er iemand nog aanraders? De enige voorwaarden die eraan zitten is dat het op Netflix moet staan, en dat het niet te seksueel is (als in, iedere aflevering or so zoenende mensen (of erger)). Mijn broertje heeft ook films als The Hunger Games, The Hobbit en The Maze Runner gezien, dus zo'n niveau is prima.

    Wat keken jullie toen jullie begonnen met series kijken? (flower)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik kijk zelf The Shadowhjnters
    Wat ik vandaag ontdekte is Nailed IT en Sugar Rush dit zijn beide bak programma's dus weet niet of je daar van houdt.

    Nailed It is hilarisch mensen zoals jij en ik die in 2 rondes meestertaarten moeten bakken wat faalt.

    Verder vond ik seizoen 1 van 3% wel tof maar is Mexicaans


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vond the musketeers een erg leuke serie. Ik weet alleen niet of die op Netflix staat. Merlin is ook leuk ^^ (en daarbij maakt het ook niet uit of je tussendoor een zin mist :'D)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik begon rond die leeftijd met How I Met Your Mother.
    Die is heel makkelijk te volgen en er zitten soms wel zoenende mensen in maar niet anders dan in the arrow of iets dergelijks gewoon eens in de zoveel tijd.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    The 100 is altijd goed..
    Hmm, denkt dat hij een beetje te jong is voor Breaking bad. . .
    Wellicht is Continuum wel leuk. Speelt er ook een van The 100 in mee, haha.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2018 - 22:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Necessity schreef:
    Ik vond the musketeers een erg leuke serie. Ik weet alleen niet of die op Netflix staat. Merlin is ook leuk ^^ (en daarbij maakt het ook niet uit of je tussendoor een zin mist :'D)


    Merlin! <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    IrishNialler schreef:
    Ik kijk zelf The Shadowhjnters
    Wat ik vandaag ontdekte is Nailed IT en Sugar Rush dit zijn beide bak programma's dus weet niet of je daar van houdt.

    Nailed It is hilarisch mensen zoals jij en ik die in 2 rondes meestertaarten moeten bakken wat faalt.

    Verder vond ik seizoen 1 van 3% wel tof maar is Mexicaans

    Ik denk niet dat mijn broertje op zoek is naar bakprogramma's, maar bedankt voor de tip!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Merlin! <3

    Merlin staat niet op Netflix ):


    There are poems inside of you that paper can't handle

    The Crown vind ik echt een immens goede serie, en die staat ook op Netflix. Al weet ik niet of het iets is voor dertienjarige jongens, haha, niet vanwege de inhoud van de serie, maar omdat het niet iets is met veel actie.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Azriel schreef:
    (...)
    Merlin staat niet op Netflix ):

    nope, janken. . . :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    • Black Mirror
    • Black Sails
    • Mr. Mercedes
    • Peaky Blinders
    • Stranger Things
    • Zoo

    (Ik weet niet 100% zeker of alles op Netflix staat, helaas.)


    •

    - Stranger Things
    - Daredevil
    - Sherlock (BBC)
    - the Big Bang Theory
    - Legends of Tomorrow, Arrow, the Flash, Supergirl (gezien alle cross overs)

    Dit is waar ik zo 1-2-3 op kan komen.
    Tbh geen idee wat wel en wat niet op Netflix staat (':

    [ bericht aangepast op 17 juli 2018 - 22:46 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    The Flash is ook wel leuk, vooral omdat het een spin-off is van Arrow, samen met Legends of Tomorrow.
    Als superhelden series iets voor hem is: Daredevil; Jessica Jones & The Defenders zijn ook leuk (Ook Luke Cage en Iron Fist; vond ik zelf wat minder tbh)
    Peaky Blinders is ook een aanrader.
    Prison Break ben ik zelf mee begonnen rond die leeftijd, dus misschien die checken?
    Brooklyn Nine-Nine is ook een leuke, is wat meer comedy maar heeft wel een goede verhaallijn erin.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2018 - 22:53 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    WR600 schreef:
    The Flash is ook wel leuk, vooral omdat het een spin-off is van Arrow, samen met Legends of Tomorrow.
    Als superhelden series iets voor hem is: Daredevil; Jessica Jones & The Defenders zijn ook leuk (Ook Luke Cage en Iron Fist; vond ik zelf wat minder tbh)
    Peaky Blinders is ook een aanrader.
    Prison Break ben ik zelf mee begonnen rond die leeftijd, dus misschien die checken?
    Brooklyn Nine-Nine is ook een leuke, is wat meer comedy maar heeft wel een goede verhaallijn erin.

    Ik zal the flash ook op het lijstje zetten !


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Als je echt goed Brits wil leren... Sherlock c:
    Wat mijn broertje (17) best wel tof vind zijn de Marvel series, like Jessica Jones, Daredevil, Luke Cage, Iron Fist, Defenders etc.

    Verder nog wat aanraders:
    - Black Mirror (op zichzelf staande mini-films eigenlijk. Big fav.)
    - Orphan Black (geweldige storyline en volledig op Netflix.)
    - American Horror Story (not for the weak-hearted)
    - Teen Wolf
    - Misfits (liefde voor de accenten)
    - Scream (idem als AHS)
    - Stranger Things (just plain creepy maar niet eng-eng)
    - Friends

    [ bericht aangepast op 18 juli 2018 - 12:08 ]


    What’s tasty in Busan?

    .

    [ bericht aangepast op 18 juli 2018 - 12:08 ]


    What’s tasty in Busan?