• Mutant University
    when worlds collide

    Jaren lang is er gevochten om de jongeren van Xavier's Academy for Gifted Youngsters een plekje te geven op een van de universiteiten van Amerika. Na lang lobbyen stemde de University of Michigan in 1983 toe om enkele goede studenten per jaar toe te laten. In het begin was er enorm veel weerstand, zowel van medestudenten als van docenten. Over de jaren is dit minder geworden, en werden er ook steeds meer mutanten toegelaten tot de universiteit.
    Deze dagen hebben de mutanten twee eigen studentenhuizen en nemen deel aan het grootste deel van alle sociale en sportieve gebeurtenissen aan de universiteit. Ze zijn enkel nog uitgesloten van het worstelen, door een voorval enkele jaren geleden. Ondanks dat ze inmiddels redelijk mengen met de normale studenten, trekken de jongeren toch liever samen op, gezien lang nog niet iedereen vrede heeft met het bestaan van mutanten. Tolerantie betekent namelijk zeker niet altijd acceptatie.
    De dames komen bijna automatisch terecht in Delta Iota Epsilon Nu en heren in Sigma Kappa Omicron Tau, behalve als ze bij een ander huis door de ontgroening komen, wat in de regel nooit gebeurt.
    Delta Iota Epsilon Nu
    Het huis van de dames staat aan de oostzijde van de campus aan de rand van de botanische tuinen.
    Elk lid moet ten aller tijden haar kettinkje dragen met daaraan een kleine fenix, een eerbetoon aan Jean Grey. Op feestjes dragen ze allemaal een roze das met rode veren erop. Ook heeft elk lid een blauwe sweater met in gele letters hun naam voor op en ΔΙΕΝ boven het logo van de universiteit achterop.
    Elke dame slaapt op een simpele kamer met twee bedden, twee bureaus, en twee kasten. Verder mogen ze hun helft zelf inrichten, maar niet te overdreven, gezien ze de kamer ALTIJD met een kamergenoot delen. Er is een gezamenlijke keuken, woonkamer, en eetkamer. Er zijn in totaal 5 badkamers in het huis. Er is een groot balkon aanwezig dat uitkijkt over de botanische tuinen. Ook houd Oscar altijd een oogje in het zeil.

    Sigma Kappa Omicron Tau
    Het huis van de heren ligt aan de rivier die de noordelijke campus van de andere delen van de campus scheidt.
    De heren dragen standaard een blauwe das met rode strepen, al dan niet los om hun nek of als riem door de lusjes van hun broek. Ook heeft elk lid een blauwe sweater met in gele letters hun naam voor op en ΣΚΟΤ boven het logo van de universiteit achterop.
    Elke jongen heeft een eigen kamertje met een bed, bureau, kast, en koelkastje. De muren mogen niet geschilderd worden, en er mogen geen gaten in gemaakt worden, maar wat extra meubilair, voor zover het op de krappe kamers past, mag wel worden meegenomen. Er is een gezamenlijke keuken, woonkamer, eetkamer, en mancave. Er zijn 5 badkamers, al is er een omgebouwd tot een kamer met enkel een grote jacuzzi.




    • Rollen •
    Chase • Jason • Salem • Saar
    • Connor • Jesse IrisWestAllen • Miriam
    • Alec • CarIyIe
    • RhettLyra CaIIiope
    • Puck Mara Necessity • Nessie
    Alexis Munis • Selena
    NalaSora Melpomene • Jennifer
    • Alison • WrittenWords • Jessica
    • Melody • Sombre • Demi

    Xavier's kids zijn dik gedrukt

    • Regels •
    • Minimaal 300 woorden.
    • Q Huisregels gelden hier.
    • OOC in het praattopic. Geen ruzies en weer respectvol naar elkaar toe.
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, vrienden hebben soms ruzie met elkaar, dingen gaan vaak fout en lopen niet hoe je wil, krachten putten je uit, en NIEMAND is oppermachtig.
    • Geen Mary Sue's, ook geen te sterke krachten/mutaties
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, maar onder spoiler en aangegeven bovenaan de post
    • IrisWestAllen maakt nieuwe topics aan.


    [ bericht aangepast op 3 dec 2018 - 15:42 ]


    Bowties were never Cooler

    He is cute! Hij wil het zelf alleen niet weten. (';


    Bowties were never Cooler

    Oh en Jason is er net en staat open voor relaties! Note hij maakt absoluut niet snel vrienden, laat staan praat zomaar met vreemden ;')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb zowel Jesse als Connor. Ik denk dat Jesse en hij meer een gelijke persoonlijkheid hebben in nieuwe situaties, waardoor ze misschien minder snel elkaar zullen opzoeken, waar Connor eerder op hem af zal stappen en toch een klein beetje zal pushen, al is het maar om te weten wat voor vlees er in de kuip zit

    [ bericht aangepast op 9 aug 2018 - 21:48 ]


    Bowties were never Cooler

    Forgarty schreef:
    Oh en Jason is er net en staat open voor relaties! Note hij maakt absoluut niet snel vrienden, laat staan praat zomaar met vreemden ;')

    Oehh I like him ^^
    Ik denk dat Mara way too much voor hem is :'D
    Puck daarentegen zie ik nog wel eens bevriend met hem zijn. Puck is ook stiller en teruggetrokken, en praat niet veel en deelt ook weinig over zichzelf. Misschien dat ze elkaar daarin een soort van 'begrijpen'? Dat het niet nodig is om alle problemen enzo te delen en te praten over lastige onderwerpen, maar dat samen aanwezig zijn genoeg is om verder te kunnen zonder verdere verplichtingen omdat iets (praten/vriendenactiviteiten/etc) 'moet'? Dat zij ook uren naast elkaar in stilte kunnen zitten terwijl ze met hun eigen dingen bezig zijn. Dat gewoon even samen bestaan genoeg is.
    'So,if you're too tired to speak, sit next to me. Because I, too, am fluent in silence' zeg maar :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Oehh I like him ^^
    Ik denk dat Mara way too much voor hem is :'D
    Puck daarentegen zie ik nog wel eens bevriend met hem zijn. Puck is ook stiller en teruggetrokken, en praat niet veel en deelt ook weinig over zichzelf. Misschien dat ze elkaar daarin een soort van 'begrijpen'? Dat het niet nodig is om alle problemen enzo te delen en te praten over lastige onderwerpen, maar dat samen aanwezig zijn genoeg is om verder te kunnen zonder verdere verplichtingen omdat iets (praten/vriendenactiviteiten/etc) 'moet'? Dat zij ook uren naast elkaar in stilte kunnen zitten terwijl ze met hun eigen dingen bezig zijn. Dat gewoon even samen bestaan genoeg is.
    'So,if you're too tired to speak, sit next to me. Because I, too, am fluent in silence' zeg maar :'D


    I love that c; net op het randje van vrienden, maar Jason zou grotendeels ook respect voor hem tonen dan c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH







    relatievoorstellen & impressies Jason
    Chase • Noisy and annoying bratt : Jase heeft het absoluut niet op Chase, hij is luidruchtig en werkelijk irritant. Jason negeert de jongen meestal tot de ergernis van Chase. (ik realiseer me net dat de naam Chase enorm op Jase trekt... whoops )
    Connor • Don't go near me beast : Door Jasons verleden was het haast aan automatisme om vooroordelen te nemen over de pluizige jongeman, een jongen met oren staart, klauwen en tanden die je uiteen kunnen rijten? Nee dank je. Toen Connor dan ook een gesprek met de stille Jason wilde aangaan, zorgde dit voor een opgetrokken wenkbrauw en een "Waarom praat je tegen me" van Jason, wat duidelijk niet goed in de smaak viel bij Connor. Het gebeurd meer dan eens dat Jason wakker word en er een dode rat aan zijn voeteinde licht. Jason voelt zich dan ook enorm bedreigd door Connor en wilt hem niet in zijn buurt hebben. De twee zouden anders wel eens in een gevecht kunnen belanden.
    Jesse • Jason vind Jesse tot zover hij de jongen kent wel een oké gast. Hij kan met hem in 1 ruimte zitten en enkele woorden wisselen, maar meer dan weerzijdsrespect is er niet.
    Rhett • You look like an idiot : Rhett is iemand die in Jasons ogen nogal als een lomp geval aanzien word. Jason zou opener kunnen worden als Rhett zijn gave op hem gebruikt (geen idee of Rhett dat wel zou gaan doen op de asociale Jason)
    Puck • I respect you, you're cool: Puck is een jongen die Jase naast zijn broer wel als een soort vriend is gaan beschouwen. Niet doordat ze geweldige gesprekken kunnen voeren, maar juist omdat beide heren daar geen nood aan hebben. Jason kan op zijn gemak een boek lezen met Puck naast hem op de bank en Puck hoeft zich ook geen zorgen te maken want hij is absoluut geen stoorzender voor Jason. Heel veel kent Jase niet over Puck, maar dat hoeft hij ook niet om de weten dat de jongen een prima kerel is.
    Mara • Oh god no : Mara en Jason zijn twee types die elkaar nooit zouden opzoeken, laat staan een band zouden kunnen opbouwen. Ze zijn dan ook onbekenden voor elkaar.
    Adelaide • We share a passion for music: Jason en Adelaide kunnen elkaar kennen van de musical optredens? Jason maakt muziek en moet als opdracht soms ook helpen met de studenten Musical. Jason kan wel genieten van een mooi opgevoerde musical en ze kunnen respect voor elkaar tonen, eventueel een opkomende vriendschap.
    Joey • You are everything I have, without you I am nothing; Joey is Jasons soulmate en twin. Zonder Joey zou Jason het nooit overleefd hebben hier. De tweeling kan echter niet meer anders zijn qua innerlijk. Waar Jason timide en asociaal is, is Joey een spontane en roekeloze jongen. Ze vullen elkaar op waar nodig, Joey sleurt zijn broer mee naar feestjes en Jase zorgt ervoor dat zijn broer niet lam op straat blijft liggen.
    Alexis • You are nice in some kind of way: Ik denk dat Jason en Alexis wel een soort respect voor elkaar kunnen opbouwen, ze houden beiden niet van luidruchtige mensen en zijn rustige personen
    Nala • I am not sure about you : Nala mag misschien wel een 'ijskoningin' zijn, ik denk dat Jason en Nale een soort van ik mag je wel, maar ook niet helemaal relatie zouden kunnen hebben.
    Cammie • Spontanious headache alert; Cammie is een persoon die Jason liever niet op zijn pad komt. De spontane vrolijke meid is toch iets te druk voor de stille jongen.


    Relatievoorstellen Chase

    Connor: Yay for furries! : Connor en Chase kunnen echt typisch jongens bij elkaar zijn. Ze zijn een van de weinige mensen waarbij hun mutatie duidelijk zichtbaar is en met een dierlijke invloed, hierdoor hadden de twee meteen een klik. De jongens zijn dan misschien elk wel voor een ander team, (Chase is 100% hetero en Connor 100% het omgekeerde) De twee 'mannen' kunnen heerlijk met elkaar praten over hun veroveringen en pervy mind sets. Chase zou Chase niet zijn als hij Connor soms niet plaagt door hem op de frat Wolfie te noemen van tijd tot tijd en Connor heeft de toepasselijke naam Chicken voor Chase uitgekozen. De twee kunnen lachen om de vieste dingen en kunnen het niet laten om het soms over 'doggystyle en spreadeagle' te hebben. Chase heeft ooit 1 keer zijn benen laten waxen om aan te tonen aan Connor dat hij gerust zichzelf mag zijn. Nou Chase komt nooit meer in de beurt van wax of eender ander ontharingsmachine.

    Puck: Come on Bro, live a little!: Chase probeert Puck wat meer uit zijn schulp te trekken, de oversociale Chase wil met iedereen vrienden zijn en mag Puck wel, maar kan het niet helpen om hem soms wat saai te vinden.


    Dit zijn mijn suggesties hope you guys like it ^^

    [ bericht aangepast op 10 aug 2018 - 11:29 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik vind de voorstellen voor mijn Ijskoningin helemaal prima!

    @IrisWestAllen, opzich is het wel prima, maar dan is het wel lang geleden dat ze kort iets gehad heben samen, anders komt het niet passend uit met Rhett en na hem heeft ze geen relatie meer gehad.


    Ik hoop vanavond een opzet van mijn nieuwe rol te plaatsen, maar dit is dag 2 met bonkende hoofdpijn, dus de letters dansen soms op ritme mee. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oke Joey staat ook y'all, als je iets met Joey wil hmu (;
    Ik hoop dat ik morgen een voorstellenlijstje kan maken evt, but not today bc dead


    We were the forever that didn't last

    iemand die Jason wil meeten? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    iemand die Jason wil meeten? c:

    Ik heb Puck wel? c:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Inerys schreef:
    Ik vind de voorstellen voor mijn Ijskoningin helemaal prima!

    @IrisWestAllen, opzich is het wel prima, maar dan is het wel lang geleden dat ze kort iets gehad heben samen, anders komt het niet passend uit met Rhett en na hem heeft ze geen relatie meer gehad.


    Ik hoop vanavond een opzet van mijn nieuwe rol te plaatsen, maar dit is dag 2 met bonkende hoofdpijn, dus de letters dansen soms op ritme mee. :')


    Ja, geen enkel probleem. Dat was mijn idee ook al (:


    Bowties were never Cooler

    @ IrisWestAllen; Rhett heeft medicatie voor zijn allergieën maar die vergeet hij zo'n 40% van de tijd in te nemen, dus hij is zeker niet altijd aan het niezen bij Connor in de buurt. Ik denk dat als Connor een minder goed moment heeft bij hem in de buurt (territoriaal, jaloers, kort lontje) hij inderdaad zal proberen de jongeman op afstand te houden... En dan al helemaal als het om Nala gaat... Oh boy. Rhett gaat niet snel in conflict maar ik geloof dat hij zich hiermee niet uit het veld zal laten slaan.

    @Forgarty: Ik denk dat Rhett heel nieuwsgierig zou zijn naar wat er in Jason om gaat en vanwege zijn muurbloem-zijn nog wel hier en daar eens wat op wil vangen? Ik denk eerder niet dat hij zijn krachten op Jason zou gebruiken.

    Ik ga trouwens snel Rhett weer posten, er komt een iets rustigere week aan :-)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Okay! Ik zal het straks aanpassen. Goed dat je t zegt (:


    Bowties were never Cooler

    Ik heb alvast een opzet van Sora geplaatst. Er staan al enkele steekwoorden van haar innerlijke, dus ze staat eventueel al open voor relaties voor wie wil?
    En is haar gave ook goed zo?

    Ik hoop vandaag verder met haar te gaan!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Haar gave is prima


    Bowties were never Cooler