• Mutant University
    when worlds collide

    Jaren lang is er gevochten om de jongeren van Xavier's Academy for Gifted Youngsters een plekje te geven op een van de universiteiten van Amerika. Na lang lobbyen stemde de University of Michigan in 1983 toe om enkele goede studenten per jaar toe te laten. In het begin was er enorm veel weerstand, zowel van medestudenten als van docenten. Over de jaren is dit minder geworden, en werden er ook steeds meer mutanten toegelaten tot de universiteit.
    Deze dagen hebben de mutanten twee eigen studentenhuizen en nemen deel aan het grootste deel van alle sociale en sportieve gebeurtenissen aan de universiteit. Ze zijn enkel nog uitgesloten van het worstelen, door een voorval enkele jaren geleden. Ondanks dat ze inmiddels redelijk mengen met de normale studenten, trekken de jongeren toch liever samen op, gezien lang nog niet iedereen vrede heeft met het bestaan van mutanten. Tolerantie betekent namelijk zeker niet altijd acceptatie.
    De dames komen bijna automatisch terecht in Delta Iota Epsilon Nu en heren in Sigma Kappa Omicron Tau, behalve als ze bij een ander huis door de ontgroening komen, wat in de regel nooit gebeurt.
    Delta Iota Epsilon Nu
    Het huis van de dames staat aan de oostzijde van de campus aan de rand van de botanische tuinen.
    Elk lid moet ten aller tijden haar kettinkje dragen met daaraan een kleine fenix, een eerbetoon aan Jean Grey. Op feestjes dragen ze allemaal een roze das met rode veren erop. Ook heeft elk lid een blauwe sweater met in gele letters hun naam voor op en ΔΙΕΝ boven het logo van de universiteit achterop.
    Elke dame slaapt op een simpele kamer met twee bedden, twee bureaus, en twee kasten. Verder mogen ze hun helft zelf inrichten, maar niet te overdreven, gezien ze de kamer ALTIJD met een kamergenoot delen. Er is een gezamenlijke keuken, woonkamer, en eetkamer. Er zijn in totaal 5 badkamers in het huis. Er is een groot balkon aanwezig dat uitkijkt over de botanische tuinen. Ook houd Oscar altijd een oogje in het zeil.

    Sigma Kappa Omicron Tau
    Het huis van de heren ligt aan de rivier die de noordelijke campus van de andere delen van de campus scheidt.
    De heren dragen standaard een blauwe das met rode strepen, al dan niet los om hun nek of als riem door de lusjes van hun broek. Ook heeft elk lid een blauwe sweater met in gele letters hun naam voor op en ΣΚΟΤ boven het logo van de universiteit achterop.
    Elke jongen heeft een eigen kamertje met een bed, bureau, kast, en koelkastje. De muren mogen niet geschilderd worden, en er mogen geen gaten in gemaakt worden, maar wat extra meubilair, voor zover het op de krappe kamers past, mag wel worden meegenomen. Er is een gezamenlijke keuken, woonkamer, eetkamer, en mancave. Er zijn 5 badkamers, al is er een omgebouwd tot een kamer met enkel een grote jacuzzi.




    • Rollen •
    Chase • Jason • Salem • Saar
    • Connor • Jesse IrisWestAllen • Miriam
    • Alec • CarIyIe
    • RhettLyra CaIIiope
    • Puck Mara Necessity • Nessie
    Alexis Munis • Selena
    NalaSora Melpomene • Jennifer
    • Alison • WrittenWords • Jessica
    • Melody • Sombre • Demi

    Xavier's kids zijn dik gedrukt

    • Regels •
    • Minimaal 300 woorden.
    • Q Huisregels gelden hier.
    • OOC in het praattopic. Geen ruzies en weer respectvol naar elkaar toe.
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, vrienden hebben soms ruzie met elkaar, dingen gaan vaak fout en lopen niet hoe je wil, krachten putten je uit, en NIEMAND is oppermachtig.
    • Geen Mary Sue's, ook geen te sterke krachten/mutaties
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, maar onder spoiler en aangegeven bovenaan de post
    • IrisWestAllen maakt nieuwe topics aan.


    [ bericht aangepast op 3 dec 2018 - 15:42 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik zat met Connor te twijfelen tussen diergeneeskunde en architectuur. :'D Anders was het inderdaad wel erg toevallig geweest


    Bowties were never Cooler

    Hahaha omggg, diergeneeskunde is de derde optie die ik voor Puck had :'D maar ik vond als bioloog oerwouden in trekken enzo toch leuker voor hem voor later dan dierenarts worden, al zou dat ook bij hem passen :')
    Ik voorzie dat ze het erg goed met elkaar gaan kunnen vinden :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Haha, wat een toecal! Ik vond het voor Connor gewoon dat hij anders iets te veel een karikatuur werd, ook gezien zijn mutatie. Ze zullen het zeker goed kunnen vinden. Dat komt vast helemaal goed


    Bowties were never Cooler

    Relatievoorstellen Connor

    • Chase • Bird! queue Yakety Sax
    Connor vind Chase een heel aardige gozer, en vind het heerlijk om met hem te praten over oude steden. Daarbij is hij heel blij dat er nog iemand in het huis is die een zichtbare mutatie heeft die hij niet kan verbergen. Hier hebebn ze soms best goede gesprekken over, maar het loopt niet altijd goed af, omdat Connor toch wel wat pijnpuntjes heeft rondom zijn mutatie. Toch zit zijn dierlijke instinct heel diep. Zodra Chase zijn vleugels uitslaat en wegvliegt, is de kans heel groot dat Connor er achteraan gaat. Dit doet hij niet omdat hij zijn vriend wil opjagen, maar omdat hij het niet kan laten. Chase is de enige die opmerkingen mag maken over doggystyle tegen Connor, vooral omdat hij het even hard terug doet over de spread eagle.

    • Rhett • Great. My frat-bro is allergic to me
    Connor zou graag betere vrienden met Rhett willen worden, maar het feit dat Rhett al begint te niezen als Connor de voordeur door stapt helpt niet. Soms krijgt hij ook het gevoel dat Rhett met zijn mutatie met hem loopt te spelen/met hem experimenteert, maar door Connor's mutatie kan hij er eigenlijk geen weerstand aan bieden.

    • Winston • You've got a friend in me
    Puck en Connor zijn goede maatjes. Dit begon eigenlijk al op de eerste dag, toen Connor maar niet kon uitvogelen hoe het kon dat een stukje van de stoep wel naar lekkere aftershave rook, maar de rest eromheen niet. Toen hij verder op onderzoek wilde gaan, botste hij hoofd eerst tegen Puck aan. Vanaf dat moment, en de lachbui die erop volgde, waren de twee graag samen. Connor was de enige voor wie Puck zich eigenlijk niet kan verstoppen, dus hij komt ook niet zo goed van hem af. In het begin ging dit niet altijd goed, en zorgde het van tijd tot tijd voor best wat wrijving, maar al snel werden de twee een onafscheidelijk duo.

    • Mara • Heb jij een idee?

    • Adelaide • Growling dogs can bite
    Adelaide's dominante karakter zorgt ervoor dat zij en Connor eigenlijk meteen al botsten. Connor is misschien niet zo luid en aanwezig als dat zij is, maar hij is wel duidelijk een alfamannetje, die er niet tegen kan als iemand anders de plek van alfa probeert in te nemen. Ze mag het niet kwaad bedoelen, maar de plek van top-dog pun intended is van hem en dat heeft hij haar ook meteen duidelijk gemaakt, waardoor de twee eigenlijk nog altijd niet door een deur kunnen.

    • Alexis • Keep that fire away from me
    Het is algemeen bekend dat dieren niet van vuur houden, en ondanks dat Connor ook een rationeel menselijk deel heeft, heeft dit lang niet altijd de overhand. Zo moet hij dan ook niets van Alexis hebben. Ook haar soms agressieve karakter kan met hem goed botsen en uitlopen op een flinke ruzie. Toch is het meestal oppervlakkig, omdat ze niet echt uit is op status of iets. Meestal laat hij haar gewoon met rust en blijft uit haar buurt, maar van tijd tot tijd kan ze best een opgetrokken lip of uitval van hem verwachten.

    • Nala • 'lovers' to friends
    Toen Connor voor het eerst op de uni kwam, en nog enorm diep in de kast zat, hebben Nala en hij kort iets gehad. Zij had hem toen al een stuk beter door dan hijzelf. Al snel liep de relatie stuk, omdat Connor de rem er veel te sterk op hield, maar de vriendschap die tussen de twee was gegroeid, was wel meer dan sterk genoeg om dit te overleven. Zij is op de meest positieve manier zijn Ijskoningin. Hij heeft veel respect en platonische liefde voor haar. Ze zijn erg aan elkaar gewaagd en van tijd tot tijd kan je ze best horen kibbelen, wat klinkt als een felle ruzie, maar het komt altijd weer goed en ze komen er altijd sterker uit dan ervoor. Ze heeft hem ook altijd gesteund in zijn zoektocht naar zichzelf, al keurt ze het absoluut niet goed dat hij na elk feestje weer met een andere vent in bed ligt.

    • Camille • Heb jij een idee?


    Voorstel Jesse x Puck
    • Winston • Where are you?
    Jesse heeft enorm aan Puck moeten wennen. Alleen al het feit dat hij hem niet kan zien aankomen, maakt Jesse enorm wantrouwig tegenover Puck, nog voor ze elkaar echt kenden. Jesse kan er niet omheen dat Puck een goede gast is, maar zorgt nog altijd dat er afstand tussen hen blijft bestaan, puur omdat de onzichtbaarheid hem nog altijd wat ongemakkelijk maakt.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2018 - 15:52 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik vind je voorstellen voor Puck prima ^^

    Voor Mara en Connor... Hmm... Verwacht in elk geval een hoop slechte hondengrappen van haar :Y) misschien gewoon vrienden zodat ze die ook kan maken zonder ruzie met hem te krijgen? :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik vind je voorstellen voor Puck prima ^^

    Voor Mara en Connor... Hmm... Verwacht in elk geval een hoop slechte hondengrappen van haar :Y) misschien gewoon vrienden zodat ze die ook kan maken zonder ruzie met hem te krijgen? :'D


    Hondengrappen liggen voor hem alleen wel erg gevoelig, dus zelfs de meeste zijn vrienden kunnen die eigenlijk niet maken zonder dat hij uit zijn vel springt. Sorry ):


    Bowties were never Cooler

    Damn :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Alexis-Connor vind ik prima!

    Necessity schreef:
    Damn :')


    Vrienden is prima, maar hij kan dus wel eens een snauw geven als ze een hondenopmerking maakt


    Bowties were never Cooler

    Iemand waar Ik Chase naartoe kan laten vliegen? :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jesse?


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Jesse?


    Is goed ! c: Ik pas mijn post vlug even aan dan!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Okay, dan post ik daarna!


    Bowties were never Cooler

    Ik hoop dat je iets met Jesse kan en dat wat ik heb geschreven goed is. Anders pas ik hem met alle liefde aan


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Ik hoop dat je iets met Jesse kan en dat wat ik heb geschreven goed is. Anders pas ik hem met alle liefde aan


    I love it ! c: en nahw hahah Jesse is inderdaad een cutie *sorrynotsorry*


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH