• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    69 hehe

    [ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 21:12 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wauw..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kan niet wachten tot mijn zelfgemaakte boterkoek is afgekoeld :9~


    26 - 02 - '16

    Elain schreef:
    (...)



    //

    I love me day.


    En wie doet het dan verkeerd volgens jou?
    Een kind heeft vanaf een bepaalde leeftijd vlees nodig, voor voedingsstoffen. Dus mijn kind krijgt gewoon vlees. Klaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leuk als ik wakker word en de kat moet per se op bed, waardoor ik even later een nagel in mijn been heb. Ga dan bij het voeteneind op het bed of kom helemaal niet op bed.


    Physics is awesome

    Ohgodddd


    Caution first, always.

    Myup. I'm really fucking everything up.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gotta be joking right


    A to the Z

    Marper schreef:
    (...)

    En wie doet het dan verkeerd volgens jou?
    Een kind heeft vanaf een bepaalde leeftijd vlees nodig, voor voedingsstoffen. Dus mijn kind krijgt gewoon vlees. Klaar.


    Het is niet één persoon die het verkeerd doet, jullie doen het samen verkeerd door het niet te overleggen en tot een gezamenlijke beslissing te komen. (; Kinderen hebben ouders nodig die één front vormen, op alle gebieden. Niet ouders die hun eigen plan trekken en daarbij de andere ouder ondermijnen.


    Straks ga ik zelf pizza maken. Ik ben echt in een bak-mood vandaag :3


    26 - 02 - '16

    Elain schreef:
    (...)

    Het is niet één persoon die het verkeerd doet, jullie doen het samen verkeerd door het niet te overleggen en tot een gezamenlijke beslissing te komen. (; Kinderen hebben ouders nodig die één front vormen, op alle gebieden. Niet ouders die hun eigen plan trekken en daarbij de andere ouder ondermijnen.


    Dan komt er alleen maar ruzie. Maar sowieso laat ik andere mensen niet bepalen hoe ik(wij) mijn kind opvoed(en) later.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2018 - 17:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marper schreef:
    (...)

    Dan komt er alleen maar ruzie. Maar sowieso laat ik andere mensen niet bepalen hoe ik(wij) mijn kind opvoed(en) later.


    En je denkt dat er geen ruzie komt als jij je eigen plan trekt en hij ook? (‘:
    Ik bepaal ook niet hoe jij je kind moet opvoeden, maar het is meerdemaals (honderd, al dan niet duizend, keren) wetenschappelijk bewezen dat kinderen duidelijkheid, structuur, etc. nodig hebben. Missen ze dat, kunnen ze later veelvuldige problemen krijgen in hun leven en het lijkt me dat je dat als ouder wil voorkomen. Maar goed, trek vooral je eigen plan en neem niets van anderen aan. (‘:

    En ja, dit klinkt salty. Maar ik kom in mijn werkveld dagelijks kinderen tegen die deze basis missen door hun ouders en daardoor volledig vastlopen en dat is hartverscheurend om te zien.


    Marper schreef:
    (...)

    Dan komt er alleen maar ruzie. Maar sowieso laat ik andere mensen niet bepalen hoe ik(wij) mijn kind opvoed(en) later.


    Even tussendoor, maar ervan uitgaande dat je vriend de vader zal zijn, is t ddan toch ook zíjn kind? Zijn jullie er sámen verantwoordelijk voor?


    OTOFT: ugh. Twijfel of ik nou wel of niet naar Noorwegen zal gaan. I mean, tis in de kutste periode van t jaar qua weer. En ik zal mn vrienden inderdaad niet veel zien. Maar dat heeft niets met de periode te maken.
    En ik kan dr prima zelf op uit. Word ik alleen juist zelfstandiger van.
    Maar dat mn ouders me weer lekker de grond intrappen zoals ze al de hele week doen, maakt me toch aan het twijfelen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, man, man, man. Mensen die zich met je leven bemoeien moeten echt oprotten. Mijn leven, finish.
    En het lijkt toevallig, maar heeft niets met hoerboven te maken.


    @ Panda Ja mijn vriend al de vader zijn, maar dat geeft hem nog niet het recht 100% te kiezen dat het kind geen vlees eet. Als hij werkt in de avond, eet het gewoon vlees. Als hij er is, nou dan niet. Maar goed, mijn vriend zal er vanzelf wel achterkomen dat het niet goed is voor het kind om vlees weg te houden. Mensen hebben nu eenmaal vlees nodig, daarom zijn wij imnovoren. Wij zijn geen carnivoren of herbivoren. Zonder vlees krijgt je lichaam complicaties.
    Daarnaast houd ik het ook niet geheim voor mijn vriend, dus ik doe niets verkeerd.

    En nee, ik trek mij ook niets aan van wat anderen zeggen of willen. Heb ik vaak genoeg gedaan en daardoor ben ik nu een shithole en heb ik trustissues.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2018 - 17:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Urg, ik snap niet waarom ik mij nu zo voel... :c Het liefst wil ik onder een steen leven en gewoon even alleen zijn. Daarnaast uiteindelijk zie je maar dat sommige mensen toch anders zijn, dan dat je verwacht.


    One Who Travels A Higher Path.

    Nog steeds een keer mijn planner en goeie pen opzoeken. Alleen geen flauw idee waar ik beide heb gelaten.


    Physics is awesome